Wat denk je zelfquote:
He verdoriequote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat kan natuurlijk niet he al die liefde/haat delen, gewoon onvoorwaardelijk enzo
Ja tis een feyenoorderquote:
overdaad aan wishful thinking ?quote:
neen, Huppelmuts en Royco1 is er nu één in wording, Heatwave en Samzz was er al. En in het verleden nog wel meer.quote:
Daar hoop ik vurig op, die neppe kutclub mag echt volledig falliet gaan van mij, ik zal een feestje vieren.quote:
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hoop ik vurig op, die neppe kutclub mag echt volledig falliet gaan van mij, ik zal een feestje vieren.
Fnoord hoort erbij.
Nee, wel mannen die niet van voetbal houden, die trappen we naar Eindhoven om samen met Angel de nicht uit te hangenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
neen, Huppelmuts en Royco1 is er nu één in wording, Heatwave en Samzz was er al. En in het verleden nog wel meer.
hou die rommel hier maar ver vandaanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel mannen die niet van voetbal houden, die trappen we naar Eindhoven om samen met Angel de nicht uit te hangen.
Dat is dan puur toeval, of jullie hebben het gewoon alleen maar over ons.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je er altijd bent als het over jullie gaat
Of je lurkt de hele dag.
bemoei je lekker met je eigen bagger.quote:
Mannen die voetbal hatenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |