Zeg maar niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
Vertel eens. Hoe heeft het jouw uitgaansleven veranderd?
Dan had je beter moeten opletten na Lowlands bij de gesprekken tussen mij en Ang3lquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.
Toch een goed feest gehad toch? Daar gaat het om.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.
Ik heb zelfs vakantie lieverdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort voor: Hou je bek jonguh!
Met je vervelende opmerkingen over vrij en buiten zijn
Het was altijd al kut?quote:
Ik denk dat ik vaker en meer uit ben geweest dan jij de rest van je leven nog gaat doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Je ging al nauwelijks en nu nog steeds niet?
Ik en opletten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten opletten na Lowlands bij de gesprekken tussen mij en Ang3l
Dat gebeurt op Pinkpop en Lowlands ook regelmatig.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. En het was voor het eerst dat het hele netwerk er de hele dag uit lag.
Of luisterenquote:
Ik snap hem niet?quote:
Vandaar dat ik ook aan de ketting moetquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt op Pinkpop en Lowlands ook regelmatig.
Maar leer je van toch?
Eigenlijk ben ik een heel naar figuur.quote:
nee daar is het nog wat erger.. maar knappe mens die dit al vast kan houden, laat staan er in gaan baden.quote:
Waarom zocht ik je überhaupt?quote:
Tijd voor nieuwe vrienden danquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 stel. Niet heul veul naar mijn mening.
Denk je dat? Ik denk het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vaker en meer uit ben geweest dan jij de rest van je leven nog gaat doen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aan de ketting moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |