Ik haat alles wat ik niet heb hequote:Op maandag 27 juni 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
vrienden
bier
gezelligheid
we weten dat je alles zwart ziet sedan
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik haat alles wat ik niet heb he
Behalve tieten dan
maar ik lees daar toch echt 2x keer homo hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef clevy het volgende:
[..]
d'r is nogal een verschil tussen haten en niet boeien
Ik geloof dat ik altijd zelf nog bepaal of ik een stelletje met iemand ben of niet!quote:
ja, ik heb er prachtig uitzicht opquote:
Ach ja veel mensen vinden het nogal vreemd als een man en vrouw vriendschappelijk met elkaar omgaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik altijd zelf nog bepaal of ik een stelletje met iemand ben of niet!
Ik vind dat gezeik over een stelletje zijn omdat je toevallig leuk contact hebt een beetje simpel ook.
Hoe dan ook:
Bank
Film
Coma!
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja veel mensen vinden het nogal vreemd als een man en vrouw vriendschappelijk met elkaar omgaan.
Dat denk ik ook af en toe.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Soms denk ik dat heel singles uit wereldvreemde mensen bestaat, en ik.
hoeveel raarder ben jij dan wel niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
ga nou maar tegen een ander nutteloze gebral uitbraken.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef clevy het volgende:
[..]
hoeveel raarder ben jij dan wel niet...
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
nutteloos!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga nou maar tegen een ander nutteloze gebral uitbraken.
Waarom beperk je jezelf tot singles?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat denken wereldvreemde mensen wel meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
ik was "je"vergetenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
nutteloos!
Ja nou kan je het krijgen ook hoor met je wereldvreemd
Ockenburghquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |