Ik kan nu even helemaal niks, mijn brein voelt als een grote homp blubber nuquote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je er iets bij kan voorstellen
Zeg, heb jij die jurkjes nog besteld?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
En dan valt het in singles zelfs nog wel mee.
Vrouwen denken met hun tieten?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nu even helemaal niks, mijn brein voelt als een grote homp blubber nu
aan de paddo's?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan.quote:
Ik ook, ben helemaal gaar. Veuls te zwaar weekendquote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!quote:
Ik heb een dipquote:
Dat bepaal ik welquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
He!Mijn tieten zijn stevig, ja
Keulen was leuk!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, ben helemaal gaar. Veuls te zwaar weekend
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
[..]
Ik heb een dipIk ben echt doodmoe.
Oh, jammerquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan.Wil deze week nog wel even de stad in om daar voor een jurkje te kijken, durf met mijn borsten nooit zo snel online te bestellen. Pas liever alles. Ik heb ook nog een kei tof ivoor, kanten jurkje liggen.
Kreeg ik mijn tieten er niet in.
toch is een vaginatie systeem niet zo heel eng hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keulen was leuk!
Ik was al om half 4 thuis![]()
Had uiteraard een "kleine" omweg genomen
Ik ben ook niet vooruit te brandenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
[..]
Ik heb een dipIk ben echt doodmoe.
Half 4? Wow, ik om 2:00. We zijn erna nog ffies naar een ander feestje geweest. En hebben Paul tot het einde uitgestaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keulen was leuk!
Ik was al om half 4 thuis![]()
Had uiteraard een "kleine" omweg genomen
Mjah ik ben Oberhausen gaan volgen en bij Emmerich de grens over gegaan. Toen nog ff bij Roy op bezoek en daar ging ik pas rond kwart over 1 weg dus ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 4? Wow, ik om 2:00. We zijn erna nog ffies naar een ander feestje geweest. En hebben Paul tot het einde uitgestaan.
Dat ging best handig dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ben Oberhausen gaan volgen en bij Emmerich de grens over gegaan. Toen nog ff bij Roy op bezoek en daar ging ik pas rond kwart over 1 weg dus ja.
Ja, en zeker als je verkeerd rijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ging best handig dan.
Roy-Emmen is ruim 2 uur?
Wel als Roy me meerdere malen zegt dat ik Nijmegen moet gaan volgenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ging best handig dan.
Roy-Emmen is ruim 2 uur?
Jouw schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |