quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
En dan vinden jullie het nog raar dat iedereen jullie een stelletje noemt
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet blondie.
Ik heb zelfs nog gezegd dat je later de a50 richting arnhem op moest
en dan voorbij het eind van de wereld (zwolle)quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet blondie.
Ik heb zelfs nog gezegd dat je later de a50 richting arnhem op moest
Nijmegen volgen of middenop Plein 44 parkeren zijn 2 gans verschillende dingen he?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als Roy me meerdere malen zegt dat ik Nijmegen moet gaan volgen
Ik heb er nog maar net las vanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er vandoor, anders weet ik het wel weer. Ben ik straks net zo lui als samzz
Tot straks![]()
Let dan ook een keer op als iets vertel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.
Kom op zeg hoeveel van wat JIJ mij verteld denk je dat ik onthoud
Begin dan eens met boeiende/leuke verhalenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Let dan ook een keer op als iets vertel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jullie klinken wel een beetje als een stel dat 30 jaar bij elkaar is.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.
Kom op zeg hoeveel van wat JIJ mij verteld denk je dat ik onthoud
Oh, dus dan is het opeens okquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar net las vanVanmorgen ben ik gewoon productief geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHEMquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan voorbij het eind van de wereld (zwolle)
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin dan eens met boeiende/leuke verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt trouwens toch niet meteen bij het stoplicht flink gas gegeven toen je vanuit nijmegen weer de snelweg opreed he?
Zo ja, dan kun je een bon verwachten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het opeens ok
Nou doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij slechte vrouwquote:
'sup?quote:
Houd je dat tegen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag het ook nooit. *pruillip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |