Be careful what you wish forquote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Tinkepink het volgende:
Bwo. Net na het eten ineens misselijkMijn lunch was rode sla met tonijn (heel blikje), ui, tomaat, augurk en dressing. Is toch niet te zwaar ofzo?
Van wie? Zal wel met calcium te maken hebben. Kun je ook op andere manieren oplossen (eierschillenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
je 'moet' 2 plakken kaas en iets van 300? ml zuivel per dag consumeren, dat zal niet zonder reden zijn?
Het gaat om balans. Calcium gecombineerd met magnesium is wel goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
calcium schijnt ook weer niet goed te zijn?
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.
En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken.
Morgen..quote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat laatste inderdaad. Wanneer heb je dat onderzoek?
[Gezond Slank] #1531 Jaja...quote:
Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
Mirena bevat een progestageen = zwangerschapshormoon en zorgt er in veel gevallen voor dat je geen eisprong hebt.
Had je een cyclus tijdens de mirena? Heb je zin om elke dag te temperaturen of over een staafje te plassen? Je komt er snel genoeg achter of je een eisprong hebt. Hoe regelmatig was je voor de mirena? Mijn cyclus is boven de 30 ook korter geworden, dat is vrij normaal schijnt als je ouder wordt.
Als je een dieet met veel soya (fyto-oestrogenen) volgt hebn je een langere cyclus.
31quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Probability het volgende:
xm, jij bent iets van 30, toch? of zit ik verkeerd?
Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.
Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.
Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?
In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
[Gezond Slank] #1531 Jaja...
Maar even om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen: waarom eigenlijk? In de tijd dat je op een link wacht, ben je toch allang naar je MyAT gegaan via mobiel? Of kan dat niet op een android?
Nouja, als ik idd tijdens de mirena geen eisprong meer heb gehad (zoals ook met de pil gebeurt) dan kan het kloppen dat het nu een zooitje is. Lees veel verhalen over onregelmatige cycli na pil (hormoon)gebruik.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.
Lange cyclus is vaker een aanwijzing voor geen eisprong dan een korte.
Bah, te ver wegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, V1z0R, we hebben hier nog 4 werkplekken vrij. Uitzicht op de A20.
Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanksquote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).
Ergo: ik snap de vraag van Vik ook niet.
Dat pijltje had ik ook nog niet doorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanks
Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nuquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
hai vanuit logeerkamer Phaidra. Kutweer maar zo heerlijk opgelost. Jongens wat kunnen jullie koken! Super. Fijne meet!
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee ik zit nog in de trein hoor! De laatste trein overigens. Die ontzettend druk is!
Ik vond het bijzonder leuk en gezellig!
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 09:48 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Was leuk en heb heerlijk gegeten gister.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat
Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well
Dat was ik dusquote:Op zondag 26 juni 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Haha, we hoorden het vanochtend idd. Er zijn ook zoveel hotels in de omgeving. Ik vond het gezellig
! En hulde voor uniek, toen ik beneden kwam, had ze al van alles opgeruimd en schoongemaakt
![]()
!
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Phaidra het volgende:
Thanx! Het ging wonderbaarlijk soepel en zonder al te veel gestress. Het was makkelijker geweest als we ook buiten hadden kunnen zitten, maar het paste zo precies!
Puff, we hebben gister al gezongen, maar nu echt gefeliciteerd!
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef Phaidra het volgende:
Ja, aurum zag er anders uit dan ik me had voorgesteld! Je hebt prachtig haar!
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Oh ja! Coco is echt een cutie, met d'r Limburgse accent!
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoi, ben ook weer thuis, heb uniek veilig afgezet en kreeg zelfs nog complimentjes over m'n rijden
Meet was erg leuk inderdaad! Phaidra en man bedankt voor alles incluus het ontbijt! En aurum bedankt voor het brengen, gelukkig was HPKW nog op tijd
hoe moest ik nou weten dat je 2 Bastions hebt in Hoofddorp
Sommigen waren inderdaad anders dan voorgesteld
* V1z0R doet een Perr-dansje
^^ pretty much sums it up...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai!
Het was leukEn lekker!
En my oh my, wat een gastvrijheid van Phaidra & vriend
Wat hebben jullie goed voor ons gezorgd
![]()
Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.
En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken.
ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel gewoon het gesloten topic in MyAt op mijn Android
Oh bah, buikgriep is vreselijk, beterschap! Ook jammer met dit mooie weer!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nu
Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: 4 volkorenbeschuiten met hagelslag. Niets anders in huis!
L: gevulde salade met salami en kikkererwten
T: 4 aardbeien
T: misschien nog wat
D: ik heb zin in vis, dus wellicht een vispakketje uit de oven ofzo...even kijken in de super..
ik ben van plan om hier wat minder te gaan posten. Ik vind dat er erg veel offtopic gepraat word, en iedereen doet maar een mededeling en kletst wat langs elkaar heen. Ik wil dit topic vooral gaan gebruiken om lijstjes te posten, en hier ook commentaar op te krijgen.
Was vroeger dus wel regelmatig... maar goed, morgen echo. Do.ochtend terug naar de huisarts om alles te bespreken, echo, hoe verder, etc. Pijn lijkt wel stuk minder sinds start menstruatie, dus ben wel 'benieuwd' naar de echo.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.
ja, d'r komt ook nog wel wat bij. Voor T even naar de supermarkt zo, of een ijsje. En m'n D moet redelijk uitgebreid worden, ivm redelijk magere L. Zat trouwens wel behoorlijk wat dressing over de salade.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.
Ja, dat lijkt ook wel vaak zo...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
@ Progje: Ik vind het weinig, maar ik vind dat jij altijd erg weinig eet!
ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.
Omdat je voor je D ook sport zijn eiwitten des te belangrijker.
Jagar, in plaats van dat ijsje iets met eiwitten? Zie ik niet echt veel van in je lijstje op de vis na.
kwak, hoe goed kun jij tegen koolhydraten? Aangezien jij in de ochtend en middag al helderop wat koolhydraten binnenkrijgt is het misschien een idee deze te skippen bij je D? (<- works for me)
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Perruche het volgende:
Jagar, commentaar is natuurlijk altijd fijn, maar dan wel een compleet lijstje postentoch? ik bedoel je weet zelf ook wel dat je O niet fantastisch is, je L wel maar ja, daarna valt er niets over te zeggen want je weet nog niet wat je gaat eten
Tja, dan is dat niet echt een oplossing.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.
Daar heb je ook wel een puntquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...
Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja, dan is dat niet echt een oplossing.
Het is trouwens gebleken dat het fysiologisch effect van snelle koolhydraten al deels plaats vind wanneer het alleen al geproefd wordt. Misschien zou je hiermee kunnen experimenteren?
jupz. dus ik zit nu aan lekkere verse boterhammen (bruin + extra pitjes) een lekkere dikke groene paprika en plakjes kipfilet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.
lief!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thuis! En vriendje heeft een slinger met 'hartelijk gefeliciteerd' opgehangen![]()
![]()
Thanks, ja, je hebt gelijk, qua calorieen zit ik net aan de 15/1600 denk ik, heb vanavond alleen geen tijd om uitgebreid te koken en heb geen boodschappen in huis.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.
Omdat je voor je D ook sport zijn eiwitten des te belangrijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Doe je er ook een visolie bij?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far
O: banaan
L: 2 bth pindakaas + pil
D: spinaziewraps
Ja, ik weet dat het belabberd is. *multivitamine inneemt
Fruit, gekoelde rose, rauwkost met dip.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
ik ga zo varen! iemand suggesties voor lekkere hapjes om mee te nemen?
Van het weekend had ik wraps gemaakt met roomkaas, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes en rucola. Volgens mij vielen ze wel in de smaakquote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Novem het volgende:
oh nee, je bent vega! hmm, linzenwraps dan maar
Wat Tink zei en niet vergeten zonnebrandcrème mee te nemen!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
ik ga zo varen! iemand suggesties voor lekkere hapjes om mee te nemen?
quote:
Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Novem het volgende:
Phaidra, klinkt lekker, haha!
Ik ben een jaar geleden vegetarier geworden, zwaar gemotiveerd en super idealistisch, maar na 3 maanden kon ik het gewoon niet meer aan, waar ik ook uit eten ging was de keuze altijd iets met mozzerella met aubergine, geitenkaas met rucola of feta met spinazie. Ik heb nooit zoveel kaas gegeten als in die 3 maanden.
Nu eet ik dus weer vlees en probeer ik mijn geweten te sussen door alleen maar bio vlees, zuivel, kaas en eieren te kopen
dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leipquote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[Slechte moeder]
Ik heb mijn kinderen voor de tv gezet. Met een bak ijs. Het is hier zo warm dat ik het onverantwoord vind ze buiten te laten spelen.
[/Slechte moeder]
Ik heb tot nu toe ook niet bijster goed gegeten (daarentegen bestond mijn voedingspatroon dit weekend uit koolhydraten, goede en slechte maar vooral veel)
o. omelet van 2 eieren
s. 1,5 uur sportschool
t. stukje 70% chocolade
l. salade van hele krop rode sla + blikje tonijn in eigen sap + hele ui + 1 tomaat + 6 augurkjes + dressing
t. geen trekWel veel water
d. geen idee. Het plan was bbq, maar daar heb ik geen zin in.
trouwdag? of ruzie?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leipvoor het lieve vriendje van Maria!
Die van mij kwam thuis met bloemen, dus dan kan je wel raden hoelaat het is![]()
Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lijstje:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: automatenchoco, vruchtenkwark, stuk komkommer
D: nog onbekend
T: bonbon
Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep looptquote:
hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.
Aw en dan wel met bloemen komenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep loopt
Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.
Meer een waarom doe je dit zo / sense you make it not. En dan begrijpen we eigenlijk wel waar de ander vandaan komt........ook al zou de ander het anders aanpakken.
dat vond ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw en dan wel met bloemen komenDa's dan wel weer lief ook
Om heel eerlijk te zijn vind ik je de laatste tijd zo raar etenquote:
Mijn D's zijn over het algemeen niet zo mager, maar dat zal je na zaterdag niet meer zo verbazenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoeg![]()
XM: Ik zou morgen gewoon gaan en doen alsof mijn neus bloedt ()
Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denktquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook
En hij zit in de eindfase van zijn stage, dus hij moet allemaal dingen inleveren = chaos galore
Van datzem!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denkt.
*proest* 'dan kunnen we zoenen' is ook niet echt wat je noemt subtielquote:
nee, maar je vertelt wel vaak plannetjes of dingen die je niet meer eet, of veel of weinig, en ik vind dat ook soms wel een beetje vreemd klinkenquote:
Het niet eten van vlees is op zich niet zo moeilijk, zolang je maar weet dat je bij een barbecue toch gewoon mee kan eten, of dat je in een restaurant niet hoeft te letten op kippenbouillon o.i.d. in een gerecht. Dat maakt het zo moeilijk. Ik begon echt de lol in koken/eten/uit eten gaan te verliezen. Ik viel er overigens wel van af, ondanks de kilo's kaas die er doorheen gingenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
Phaidra die wrapjes waren inderdaad lekker, net als alles, eigenlijk!
[..]
Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.
Ik drukte me ook verkeerd uit bedacht ik me net. Kan er de hand (?) niet helemaal op leggen, maar áls je iets over eten post gaat het er meestal om dat je nóg meer van je menu wilt schrappen. Ik weet het niet, het is een gevoel. Maar misschien zit ik er wel naast.quote:
Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef Probability het volgende:
volgens mij eet ik vrij gezond, eet meestal 2 keer per dag warm, volkoren producten, 1 of 2 avocado's per dag, iedere dag een (grote) portie groente, geen snoep. ik eet alleen iets te vaak pizza en drink te veel limonade.
het is geen standaaard hollands eetpatroon, maar dat hoeft toch ook niet?
Hm ik denk dat ik je wel snap. Billy post idd niet echt lijstjes, maar het is een bepaald perfectionisme - als het gezond moet, moet het meteen perfect, ofzoiets. Hoeft natuurlijk in de praktijk niet zo te werken, maar zo klinkt het wel een beetjequote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.
Alleen als de functie/ het bedrijf dat voorschrijft. Jurkje met blazertje = meestal wel goed als je geen accountant wil wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaidewee: als ik de komende tijd actief aan het solliciteren ben enzo, heb ik dan een net jasje/pakje ofzo nodig?![]()
Ik weet dat soort dingen nooit.
Ik heb tot nu toe alleen op sollicitatie hoeven komen voor bijbanen en dan ging ik gewoon 'netjes' (laatste sollicitatie bij de Engelsen in een net katoenen jurkje met boordje enzo).
I no haz ervaring.
als juf solliciteer ik in leuke kleding, nette kant van mijn kledingspectrum. Meestal een jurkje met vestje.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt off van de organisatie af maria. Ik ga meestal in nette broek en blouse. Ik wil toch niet in een pakkencultuur werken, dus dan draag ik dat iik niet bij de solli.
Ik ben ook geen pakken typ en heb ook nooit een "set" aan. gewoon jurk of rok + blazert ofzo...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, input! Slankies![]()
Ik zou denk ik ook niet bij een heel stijve organisatie willen werken, dus ik denk dat ik dan zou gaan voor jurkje of rokje + blazer... Van die broeken staan me meestal nie zo denk ikEn dan hopen dat ik er iets flitsends bij kan doen qua sieraden / weetikwat zodat ik niet tuttig over kom
Al voel ik me zelden heul fancy, dus ik denk dat voor mij heul netjes / tuttig lastig te bereiken is
nja dat is wel een nadeel ja, heul nette kleding is ook duurquote:Op maandag 27 juni 2011 17:30 schreef loveli het volgende:
Pas weer een wollen jasje gekocht in de sale van >>200 euro voor 50 euro, de vorige uitverkoop had ik van datzelfde merk al een broek voor 25 euro gekocht. Soms moet je mazzel hebben.
quote:112 Ben&Jerry lijn bellen
'Ben&Jerry' en 'lijn' in een zin gebruiken, dat is ook een prestatie
Niet?quote:
Nou misschien wel juistquote:
Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou misschien wel juistIk ben heul niet goed in netjes
Al heb ik via Coco's Otto-linkje wel wat leuks gezien, ik DM hem even, anders gaan allemaal lurkers hem natuurlijk *meteen* kopen
Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casualquote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ik.
Jemig nog steedsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
Smile >> make-up.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casual![]()
Ik bedenk me net dat ik ook nooit make-up draagZou dat een probleem kunnen zijn bij een sollicitatie
![]()
Vinnik ook veelal, maar ik dacht misschien is het een non-optional social conventionquote:
Ik zal wel moeten hèquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jemig nog steedsArme jij! Hang in there!
Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
I'll make you a hot beverage.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vinnik ook veelal, maar ik dacht misschien is het een non-optional social convention</Big Bang Theory>
Ik kan niet wachten tot het weer begint!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I'll make you a hot beverage.
- That's okay sweetie.
I'm sorry it's not optional.
Dat is het punt van make-up.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik draag noooooooooit make-up, alleen eyeliner. Voel me zo onprettig met make-up op, want ik wrijf in m'n ogen, lik over m'n lippen, krab aan m'n wangen... binnen de kortste keer zit m'n gezicht eronder.
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het weer begint!![]()
@ Vik, wel eyeliner, maar geen mascara?
Yep. En dat terwijl weesp nog best een eindje verderop ligt. Het zag er wel vaag uit, een leeg perron in de spitsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zetten. Ben benieuwd wat het dit keer is, wissel vastgesmolten ofzo
. Alles is ook zo lekker weerbestendig.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en geen idee wat ik aan ga doen. Ik denk gewoon een spijkerbroek en een shirtje, ze kennen me toch al (is binnen de uva).
Verschrikkelijk hè!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook nietik heb afkickverschijnselen. TBTT, Greys, PP, Criminal Minds, NCIS allemaal in het najaar pas, en GoT en Above suspicion volgend jaar pas
Ja I'm hard pressed for things to watchquote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hè!Ik ben uit noodzaak maar begonnen aan andere series
. En Pretty Little Liars is wel weer bezig, dat is in ieder geval iets
.
Ik heb in de afgelopen periode alle seizoen van TBTT en Weeds gekeken en ben nu maar begonnen aan 90210.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ml-etje op 27-06-2011 18:35:45 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Lekker!!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb een tukkie op balkonia gedaan ik ging dus een boekje lezen
Inderdaad ik lijk wel ontploftquote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Staat alleen als je superslank bent, incl. hele slanke benen.
Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effectquote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Staat alleen als je superslank bent, incl. hele slanke benen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effect
[ afbeelding ]
Ik heb een lange gekocht die wel mooi staatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chino's zijn ook niks voor mij idd! Alleen voor ellelange slanke hertjesbenen denk ik![]()
Ik ben een propjeWel jammer, want ook lange jurken staan stom
En die vind ik soms wel mooi
Ik ben 1.68!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb een lange gekocht die wel mooi staat/1.70
Heb je wel een mooie taille?
Zal wel eens een foto makenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 1.68!![]()
Mijn taille... Eh meh, hangt er vanaf wat ik aan heb en vanuit welke hoekIk ben gezegend met een boel rondingen, dus ik heb best een taille, maar hij is wel wat ehh squishy en ik heb ook een vooruitstaand buikje
Oh, het is bedóeld om er vreselijk stom uit te zienquote:
Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: krentenbol, boterham filet
T: boterham rookkaas en 2 rozemarijn crackers
L: Bak Griekse yohurt met aardbeien en frambozen
T: 2 rozemarij crackers
T: plakje cake
D: staat nu op, worteltjes met verse doperwten en een stukje gemarineerd rundvlees
T: vermoed nog wel een plakje cake of ijs ofzo.
thanks! Ik eet nu nog een bakje yoghurt met frambozen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Vorig jasr stond een chino me geweldig. Drie kilo verder niet meer.
@jag, ikvind het een mooi lijstje geloof ik.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
Ik vind het een asociale &*#&@*(#&*@# eikel en ik heb ALLE recht om dat te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.
WTF sneuneusquote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
Zoiets ja. Be creative.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF sneuneus
Geloof dat hij wakker ging zijn als ik naar mijn werk ging
Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF sneuneus
Geloof dat hij wakker ging zijn als ik naar mijn werk ging
Zou een fotootje meesturenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.
Al gemaakt.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef sigme het volgende:
Lijst:
• 50 gr muesli & 150 ml magere yoghurt
• 6 boterhammen boter & pindakaas
• 1 stuk appeltaart
• 1 blik cola
• 1 klein zakje chips (25 gr)
• 3 glazen cider
avondeten:
• rundergehakt met paksoi & bliktomaat (en komijn & knoflook) + schep couscous
• toe: klein griesmeelpuddinkje met beetje jam
Niet een goed lijstje, maar ik kan er wel mee leven.
Ik eet zelden fruitquote:
Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.quote:
'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.
Misschien handig om te checken of andere buren ook overlast van hem ondervinden?
Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.
Misschien, aannemelijk blijft het wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.
Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, aannemelijk blijft het wel.
Bekladden van de algemene ruimte mag nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.
We zijn nog druk in gesprek. Ronde 4 is net afgerond.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef loveli het volgende:
Zit je lekker in je vel, tink? Wanneer begin je bij die andere baan of ben je al bezig?
^^quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.
Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bekladden van de algemene ruimte mag nietDat heet vandalisme.
En neem van mij maar aan dat corporaties daar écht wel iets mee doen.
Nee, dat heeft de woningbouw de vorige keer ook niet gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
worst case scenario is dat je bij buurtbemiddeling eindigt
Bij De rijdende rechter. En dan met klapstoeltjes gaan gooien en op last van meester Frank uit de zaal gezet wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
worst case scenario is dat je bij buurtbemiddeling eindigt
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenkenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.
Daarom zou ik eens bij andere buren informeren. Wordt jouw zaak sterker van.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenken
Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....quote:
Beetje wat Aurum ook zegt: als ze niet weten wie de boosdoener is....quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....
ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Weet iemand nog iets dat helpt bij een verbrande huid? (aftersun heb ik niet)
En lijstje. niet echt geweldig naar mijn mening
O. boterham hagelslag, volkoren cracker, kop thee
L. kop thee, 2 boterhammen met knakworst
T. stroopwafel, heel veel water
D. 3 wraps met gehakt, ui, paprika, mais en een of ander saus
S. body attack + body step
T. beker melk, yoghurt met muesli, banaan
Komkommer? (ligt ook aan het oppervlakte verbrande huid natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
En lijstje. niet echt geweldig naar mijn mening
O. boterham hagelslag, volkoren cracker, kop thee
L. kop thee, 2 boterhammen met knakworst
T. stroopwafel, heel veel water
D. 3 wraps met gehakt, ui, paprika, mais en een of ander saus
S. body attack + body step
T. beker melk, yoghurt met muesli, banaan
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...
Rauwe wortels als snack, tomaat met peper, komkommer met wat aromat.. dat zijn lekkere tussendoortjes die vooral voor weinig groente eters, heel handig kunnen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:
[..]
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinig![]()
ik zal zo nog wat wortels eten voor de extra groente
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:
[..]
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinig![]()
ik zal zo nog wat wortels eten voor de extra groente
In de gemiddelde stroopwafel zitten 150 kcal. En je hebt niet het hele ontbijt meegeteld, de T ook niet helemaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
Zo lees ik ook de lijstjesquote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
Kwark helpt, maar dat moet je er wel afwassen voordat het hard wordt. Anders moet het er met grof geweld afgeboend en dat doet pijn. Of een natte handdoek over de verbrandde delen leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik datquote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind levertjes nom, gebakken uitjes, champies en vegeta erover
Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')
en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
maar snap er alleen nog weinig van
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
Vegeta?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind levertjes nom, gebakken uitjes, champies en vegeta erover
Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')
en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
DragonballZquote:
ja, dat heb ik idd af en toe ookquote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik dat
V1 post wel vaker lijstEN.... Vind het moeilijk inschatten, veel eiwitten iig. Tis een grote man dus hij mag/moet veel.
Maar wij delen een grote liefde... toch Willem?
Huh, is het uit met jouw vriendje???quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan.
Hmmm, toen zat je waarschijnlijk al in de "ongeloofwaardige" gedeeltequote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan.
Ja he, ik ben toen ook gestopt met kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
DragonballZ
Maar op een gegeven moment werd het een beetje ongeloofwaardig
Nog nooit gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dat heb ik idd af en toe ook![]()
@Muis:
[ afbeelding ]
hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragen.
Wb mail: Je moet je accountinstellingen opgeven in de mailapplicatie en dan kun je aangeven hoe vaak je wilt dat er op mail gecontroleerd wordt. En op dat moment krijg je een envelopje bovenin en je telefoon trilt + maakt geluid. Dus je hoeft niet je mailapp eerst te openen.
Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
WTF, de digitale aangifte pakt mijn geboorteplaats niet
Gewoon rustig mee pielen, dan wordt het vanzelf wel duidelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapen
Insmeren met yoghurt of kwark.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staanquote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.?
Netjes lijstje vind ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Blurred86 het volgende:
lijstjesdump:
O: havermout, halfvolle melk
B: 35 min lopen
L: thee met halfv melk, bruin sodabrood, dubbel met kaas
T: bruin sodabrood dubbel rboter/jam
B: 35 min lopen
D: half pakje noodles met grote berg groenten(ui, aubergine, courgette, wortel, tomaat) en 1 gebakken ei +500 ml light cider
T: thee met halfvolle melk, geprakte banaan met magere yoghurt en ±2 eetlepels muesli
Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
maar snap er alleen nog weinig van
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staanProblem solved.
Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.
Yups. Anders was ie geen ex geweest hequote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh, is het uit met jouw vriendje???
En als het regent een ruitenwisser!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?
Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?quote:
Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?
Geen aanval, just curious
Hm.. wat morele downs tussen de ups. Geen heel hoge pieken.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met jou afgezien van je opstandige maag en darmen?
Aah op die fietsquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.
Zo uit mijn hoofd: ja! Kan me geen uitzondering bedenken iigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: ah, dan had ik het wel goed idd(dubbel l is altijd j toch?)
Dat er maar snel hoge positieve bergen mogen komen dan! Met of zonder mannelijke alpinisten en/of berggeitenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. wat morele downs tussen de ups. Geen heel hoge pieken.
ach, een leven met veel ups en downs is toch overrated.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. wat morele downs tussen de ups. Geen heel hoge pieken.
Ja, zal ik zeker doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina: wat een knurfthork!(which reminds me: Ml-etje, ik vind 'sneuneus' een waarachtig mooi woord
) Verders heb je een boel goeie tips gehad enzo, succes! Dit soort dingen kunnen idd nasty worden dus pas goed op jezelf!
Een gids in Peru zei meer sjama ipv jama voor llama (is het nog duidelijk?).quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd: ja! Kan me geen uitzondering bedenken iig![]()
Moet altijd lachen om de 'Koo-moo teh lama's?" omdat daar dan het woord lama in zit![]()
Miss is dat een lokaal verschil? Je zegt toch ook Joret de mar en niet sjoret, ook al staat dat ook aan het begin?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een gids in Peru zei meer sjama ipv jama voor llama (is het nog duidelijk?).
Ja ik denk het!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss is dat een lokaal verschil? Je zegt toch ook Joret de mar en niet sjoret, ook al staat dat ook aan het begin?
Dus dan is het ook kesadieljas?quote:Een dubbele l wordt in het Spaans uitgesproken als een lj dus in plaats van elle zeg je eje. Je zegt dan niet kortaf eje maar meer elje. Het is dus ook niet loret de mar maar LJoret de mar.
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llamaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een gids in Peru zei meer sjama ipv jama voor llama (is het nog duidelijk?).
In Latijns-Amerika is het geloof ik wel als j, in Europa meer lj. En quesadillas is een zuid-Amerikaans gerecht, dus wel j? * ook confuusquote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus dan is het ook kesadieljas?. En Maljorca? Huh?
.
http://educatie-en-school(...)spaanse-alfabet.html
Nu pas?!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Henk, ik heb je kaart uit Milwaukee ontvangen. Hoe tof!
Hou het erop dat de post hier niet zo goed bezorgt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu pas?!![]()
Volgens mij hebben de meeste mensen 'm vorige week ergens ontvangen en een ander vriendin van me volgens mij al 2 weken terug.
Ik ook vorige week, vergeten te zeggen! Dank!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu pas?!![]()
Volgens mij hebben de meeste mensen 'm vorige week ergens ontvangen en een ander vriendin van me volgens mij al 2 weken terug.
Eh wel toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Hebben we nog wel een ander probleem: villa. Dubbel l en het wordt geen vieja
.
Ik weet al waarom.
Met Frans heb ik altijd de neiging om een outrrrrrrrrrrrrageousèhh accente-èuhhh aan te nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Phaidra het volgende:
Frans vind ik lastiger in uitspraak dan Spaans. Maar wellicht ligt anderen juist Frans weer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |