abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98716017
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98716020
aan het werk gaat :W
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 27 juni 2011 @ 13:16:09 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98716096
Verkeerde nummer :o
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:17:39 #4
70532 loveli
N
pi_98716147
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Tinkepink het volgende:
Bwo. Net na het eten ineens misselijk :{ Mijn lunch was rode sla met tonijn (heel blikje), ui, tomaat, augurk en dressing. Is toch niet te zwaar ofzo?
Be careful what you wish for :')
crap in = crap out
pi_98716170
je 'moet' 2 plakken kaas en iets van 300? ml zuivel per dag consumeren, dat zal niet zonder reden zijn?
Worry is a misuse of imagination
pi_98716172
o hai, ik moet nu gauw boodschappen doen, want ik heb niks te lunchen in huis (zo gaat dat dus bij mij... argh... ik ga gewoon kopen wat ik gepland heb te eten, daar niet van, maar t is onhandig!)

en dan heul veul nakijkwerk! boe!
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:19:14 #7
70532 loveli
N
pi_98716209
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
je 'moet' 2 plakken kaas en iets van 300? ml zuivel per dag consumeren, dat zal niet zonder reden zijn?
Van wie? Zal wel met calcium te maken hebben. Kun je ook op andere manieren oplossen (eierschillen :9 ).
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:19:40 #8
70532 loveli
N
pi_98716227
Succes kwak :*
crap in = crap out
pi_98716659
calcium schijnt ook weer niet goed te zijn?
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:31:25 #10
70532 loveli
N
pi_98716691
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
calcium schijnt ook weer niet goed te zijn?
Het gaat om balans. Calcium gecombineerd met magnesium is wel goed.
crap in = crap out
pi_98716778
Ik zit volgens mij voor het eerst van mijn leven in een kantoorgebouw waar het gewoon uit te houden is met mooi weer! *O*
Het is niet koud, het is niet warm, het is gewoon aangenaam.
het is natuurlijk evident dat dit niet mijn normale werkplek is!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 27 juni 2011 @ 13:36:26 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98716865
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.

En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:36:59 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98716891
Hier is het prima uit te houden. Net even buiten geweest en elk stukje huid bedekt :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:37:52 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98716929
Link naar vorig topic svp :)
Niet meer actief op Fok!
pi_98716987
xm daar ben je veel te jong voor?
pi_98717004
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.

En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken ;(.
:* dat laatste inderdaad. Wanneer heb je dat onderzoek?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:40:23 #17
70532 loveli
N
pi_98717034
Mirena bevat een progestageen = zwangerschapshormoon en zorgt er in veel gevallen voor dat je geen eisprong hebt.

Had je een cyclus tijdens de mirena? Heb je zin om elke dag te temperaturen of over een staafje te plassen? Je komt er snel genoeg achter of je een eisprong hebt. Hoe regelmatig was je voor de mirena? Mijn cyclus is boven de 30 ook korter geworden, dat is vrij normaal schijnt als je ouder wordt.

Als je een dieet met veel soya (fyto-oestrogenen) volgt hebn je een langere cyclus.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:40:52 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* dat laatste inderdaad. Wanneer heb je dat onderzoek?
Morgen..

En prob, het kan dat je voor je 40e al in de overgang komt. Maar kans is klein, 2-5% ofzo. En nouja, ik ben niet zo goed in relativeren en heb nog wat andere klachten die daar ook wel op duiden, maar die ook met stress te maken kunnen hebben. *zucht

Ik word soms echt helemaal gek van mezelf.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98717067
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Link naar vorig topic svp :)
[Gezond Slank] #1531 Jaja...

Maar even om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen: waarom eigenlijk? In de tijd dat je op een link wacht, ben je toch allang naar je MyAT gegaan via mobiel? Of kan dat niet op een android?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98717095
Vik > [Gezond Slank] #1531 Jaja...

Plekkie vrij HPKW? Zit hier met zweet op m'n rug... :{

En gezien de foto's van de meet moet ik ook weer even bezig, denk dat ik het oude sportpatroon maar weer ga oppakken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:42:01 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717110
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
Mirena bevat een progestageen = zwangerschapshormoon en zorgt er in veel gevallen voor dat je geen eisprong hebt.

Had je een cyclus tijdens de mirena? Heb je zin om elke dag te temperaturen of over een staafje te plassen? Je komt er snel genoeg achter of je een eisprong hebt. Hoe regelmatig was je voor de mirena? Mijn cyclus is boven de 30 ook korter geworden, dat is vrij normaal schijnt als je ouder wordt.

Als je een dieet met veel soya (fyto-oestrogenen) volgt hebn je een langere cyclus.
Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:42:58 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717155
Maar, het duurde een half jaar voor m'n lijf gewend was aan dat ding, misschien duurt het ook een half jaar voor 't weer gewend is aan de oude situatie.
pi_98717164
Haaai!

Beterschap loveli :*

Lijstje omdat ik nu weet wat ik ga eten :9

O: 3 brood (van marqt) met 2x boter/kaas, 1x chocopasta
T: perzik, 2 dropjes
L: bagel creamcheese, salade met tomaat, ei, olijven, olijfolie, komkommer etc
T: appel + banaan
B: 2x 20 minuten fietsen
T: glas rijstmelk
D: couscous salade, met komkommer, amandelen, kip, tomaat en kikkererwten
pi_98717172
xm, jij bent iets van 30, toch? of zit ik verkeerd?
  maandag 27 juni 2011 @ 13:43:38 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717179
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Probability het volgende:
xm, jij bent iets van 30, toch? of zit ik verkeerd?
31 :Y
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:43:42 #26
70532 loveli
N
pi_98717183
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.
Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:44:33 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717221
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.
Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?
pi_98717321
@xm ik kan mij niet voorstellen dat ik over ongeveer 5 jaar in vervroegde overgang zou komen, dus lijkt mij erg sterk!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:48:33 #29
70532 loveli
N
pi_98717382
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?
Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.

Lange cyclus is vaker een aanwijzing voor geen eisprong dan een korte.
crap in = crap out
pi_98717449
quote:
5s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[Gezond Slank] #1531 Jaja...

Maar even om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen: waarom eigenlijk? In de tijd dat je op een link wacht, ben je toch allang naar je MyAT gegaan via mobiel? Of kan dat niet op een android?
In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).

Ergo: ik snap de vraag van Vik ook niet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_98717480
Owja, V1z0R, we hebben hier nog 4 werkplekken vrij. Uitzicht op de A20. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:52:26 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717542
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.

Lange cyclus is vaker een aanwijzing voor geen eisprong dan een korte.
Nouja, als ik idd tijdens de mirena geen eisprong meer heb gehad (zoals ook met de pil gebeurt) dan kan het kloppen dat het nu een zooitje is. Lees veel verhalen over onregelmatige cycli na pil (hormoon)gebruik.

Ik vind het teveel gedoe om nu al te gaan temperaturen enzo, zie daar nu ook nog geen reden voor.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:56:27 #33
70532 loveli
N
pi_98717694
Als je gaat lezen over pillen, de cerazette is een pil met alleen progestageen. Alle andere pillen hebben ook een oestrogeen, dus zijn niet te vergelijken met de mirena. Implanon is wel te vergelijken (ook een progestageen).
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:58:20 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717791
Nouja, doelde meer op feit van dat ik dus waarschijnlijk tijdens de mirena geen cyclus heb gehad. Las ook dat het bij de meeste vrouwen idd de eisprong onderdrukt. Kan me zo voorstellen dat een lijf dan na 5 jr zoiets heeft van :?.
pi_98717797
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, V1z0R, we hebben hier nog 4 werkplekken vrij. Uitzicht op de A20. B-)
Bah, te ver weg :{ :D

ProBilly, in de vorige twee topics staat wel hoe de meet was :)
Maar het summum is dat het gezellig was!

Edit: Summum??????, summum????, wordt eens wakker V1z0R... :')
Zeg dan gewoon dat het gezellig was sukkel }:|

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 27-06-2011 14:07:43 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:05:32 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98718071
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).

Ergo: ik snap de vraag van Vik ook niet. :P
Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanks :)
Niet meer actief op Fok!
pi_98718161
viz, heb geen laptop meer en mobiel terug lezen gaat hem niet worden!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:12:38 #38
70532 loveli
N
pi_98718313
Meh, voel me net als een man die ziek is.
crap in = crap out
pi_98718328
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef loveli het volgende:
Meh, voel me net als een man die ziek is.
Aandachtbehoefend? Zielig? :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:13:29 #40
70532 loveli
N
pi_98718335
Erg zielig.
crap in = crap out
pi_98718390
ik vraag 8x hoe laat 'de rest' naar t vriendje komt

hij: half 7 kun je helpen spullen te sjouwen!

dus ik: o dan kom ik 5 minuten eerder, kunnen we zoenen ;)

en hij : nee dat kon toch niet omdat je geen lucht kreeg. ik zie je wel om half 7 verschijnen

dus ik ?? ik zie wel
en je bent zo romantisch als een baksteen

hahaha
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:17:43 #42
70532 loveli
N
pi_98718489
Jouw exemplaar heeft niet altijd in de gaten dat 'ie lomp is ;)
crap in = crap out
pi_98718517
haha nee, het is net een vent!
pi_98718614
Lijstje van gisteren

@#!%? - van 5 tot 8 wakkergehouden door keiharde muziek van de buren, inclusief politiebezoekje op mijn verzoek...ik word doodziek van die mensen, we hebben al 100 keer geklaagd
O - banaan, 3 kleine sneetjes speltbrood met roomboter
L - pizza caprese bij Mazzo, best wel leuk restaurant geworden, waar de club vroeger zat
D - 4 x brood, 1 met gegrilde kipfilet, 2 met cheddar en pickle :9 , 1 met boter
T - raketje, koffie verkeerd met 1 tl suiker, 2 blokjes pure chocola

Vandaag

O - 250ml volle yoghurt, 5 el volvezel cruesli
L - 4 vk bth, 2 met kaas, 1 met vlees, 1 met hummus. Tomaat en komkommer.
T - appel, handje ongezouten noten
S - 1 uur kracht(circuit)training
D - gebakken zilvervliesrijst met ei, paprika, ui, kool
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 27-06-2011 14:49:55 ]
pi_98718736
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanks :)
Dat pijltje had ik ook nog niet door :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98718738
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
Erg zielig.
:o Wat heb je dan?
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:25:06 #47
70532 loveli
N
pi_98718775
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef Novem het volgende:

[..]

:o Wat heb je dan?
Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nu :')
crap in = crap out
pi_98718984
Samenvatting voor ProBilly:
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief O+.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En slank :Y!
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
hai vanuit logeerkamer Phaidra. Kutweer maar zo heerlijk opgelost. Jongens wat kunnen jullie koken! Super. Fijne meet!
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het was erg gezellig!
Welterusten! :W
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee ik zit nog in de trein hoor! De laatste trein overigens. Die ontzettend druk is! :o

Ik vond het bijzonder leuk en gezellig! O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:20 schreef loveli het volgende:
Worstjes :9
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:48 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Was leuk en heb heerlijk gegeten gister. :9
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat :+

Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well :Y
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?
Dat was ik dus :')
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Haha, we hoorden het vanochtend idd. Er zijn ook zoveel hotels in de omgeving :D . Ik vond het gezellig :Y ! En hulde voor uniek, toen ik beneden kwam, had ze al van alles opgeruimd en schoongemaakt _O_ O+ !
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Phaidra het volgende:
Thanx! Het ging wonderbaarlijk soepel en zonder al te veel gestress :P . Het was makkelijker geweest als we ook buiten hadden kunnen zitten, maar het paste zo precies!

Puff, we hebben gister al gezongen, maar nu echt gefeliciteerd! *O*
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef Phaidra het volgende:
Ja, aurum zag er anders uit dan ik me had voorgesteld! Je hebt prachtig haar O+ !
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Oh ja! Coco is echt een cutie, met d'r Limburgse accent!
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoi, ben ook weer thuis, heb uniek veilig afgezet en kreeg zelfs nog complimentjes over m'n rijden :D

Meet was erg leuk inderdaad! Phaidra en man bedankt voor alles incluus het ontbijt! En aurum bedankt voor het brengen, gelukkig was HPKW nog op tijd :D
hoe moest ik nou weten dat je 2 Bastions hebt in Hoofddorp :')

Sommigen waren inderdaad anders dan voorgesteld :D

* V1z0R doet een Perr-dansje O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai!

Het was leuk O+ En lekker! :Y) En my oh my, wat een gastvrijheid van Phaidra & vriend ^O^ Wat hebben jullie goed voor ons gezorgd O+ :Y
^^ pretty much sums it up...
pi_98719168
Ik heb wel gewoon het gesloten topic in MyAt op mijn Android :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98719210
mooi dat het leuk was!!!
mag ik een groepsfoto zien met jullie hoofden verborgen? ben wel benieuwd hoe slank iedereen is!
pi_98719224
en naar de outfits haha
pi_98719256
Overlastklacht naar woningbouw gestuurd. Vanaf mijn werkadres. B-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:41:22 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98719354
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98719369
Lijstje:

O: 4 volkorenbeschuiten met hagelslag. Niets anders in huis!
L: gevulde salade met salami en kikkererwten
T: 4 aardbeien
T: misschien nog wat
D: ik heb zin in vis, dus wellicht een vispakketje uit de oven ofzo...even kijken in de super..

ik ben van plan om hier wat minder te gaan posten. Ik vind dat er erg veel offtopic gepraat word, en iedereen doet maar een mededeling en kletst wat langs elkaar heen. Ik wil dit topic vooral gaan gebruiken om lijstjes te posten, en hier ook commentaar op te krijgen.
pi_98719383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel gewoon het gesloten topic in MyAt op mijn Android :7
ik ook :Y
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98719447
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nu :')
Oh bah, buikgriep is vreselijk, beterschap! Ook jammer met dit mooie weer!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:46:02 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98719529
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: 4 volkorenbeschuiten met hagelslag. Niets anders in huis!
L: gevulde salade met salami en kikkererwten
T: 4 aardbeien
T: misschien nog wat
D: ik heb zin in vis, dus wellicht een vispakketje uit de oven ofzo...even kijken in de super..

ik ben van plan om hier wat minder te gaan posten. Ik vind dat er erg veel offtopic gepraat word, en iedereen doet maar een mededeling en kletst wat langs elkaar heen. Ik wil dit topic vooral gaan gebruiken om lijstjes te posten, en hier ook commentaar op te krijgen.
Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:46:04 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98719530
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.
Was vroeger dus wel regelmatig... maar goed, morgen echo. Do.ochtend terug naar de huisarts om alles te bespreken, echo, hoe verder, etc. Pijn lijkt wel stuk minder sinds start menstruatie, dus ben wel 'benieuwd' naar de echo.
pi_98719636
laat ik ook weer eens een lijstje doen

S: sit-ups & squats + gewichten
O: 350ML griekse yoghurt
T: verse jus
L: salade van tomaat + sla + buffel mozzarella + pijnboompitten + pesto en 1 stukje volkorenbrood + beetje roomboter
T: watermeloen
D: broccoli en entrecote
pi_98719703
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.
ja, d'r komt ook nog wel wat bij. Voor T even naar de supermarkt zo, of een ijsje. En m'n D moet redelijk uitgebreid worden, ivm redelijk magere L. Zat trouwens wel behoorlijk wat dressing over de salade.

Thanks voor het commentaar!

@ Progje: Ik vind het weinig, maar ik vind dat jij altijd erg weinig eet!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:52:35 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98719760
Ik wil met alle plezier commentaar op lijstjes leveren, maar ik denk somehow dat ik daarvoor niet de juiste persoon ben :). Ik zie het alleen als het of extreem weinig, of extreem veel is. Er zijn er hier die dat veel beter kunnen :Y.
pi_98719786
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

@ Progje: Ik vind het weinig, maar ik vind dat jij altijd erg weinig eet!
Ja, dat lijkt ook wel vaak zo...
Ik kan beter mijn lijstjes van de dag ervoor gaan posten...
Meestal eet ik in de middag nog wel wat extra als ik honger krijg en/of 's avonds na het eten nog wat zuivel of eiwit-achtigs als ik trek krijg
  maandag 27 juni 2011 @ 14:54:28 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98719828
lijstje:

o- drie wasa crackers met pindakaas
t- een bonbon en een snoepkomkommer
l- drie geroosterde bruine boterhammen met vrij veel kipfilet, een groene paprika
t- ? waar ik zin in heb, heb vanalles en heb ook nog eetruimte... ws. iets gezonds en iets minder gezonds.
d- portie pasta bolognese, aangemaakte komkommertjes (een hele)
t- festini perenijsje

kan beter, kan slechter.

planning morgen:
o- drie of vier crackers met pindakaas
t- wortelrauwkost, appel
l- drie of vier boterhammen met kipfilet of ham
t- komkommer, iets lekkers
d- gekookte aardappeltjes, visfilet uit de oven, worteltjes
t- festini perenijsje
Kwak
pi_98720017
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.
Omdat je voor je D ook sport zijn eiwitten des te belangrijker.

Jagar, in plaats van dat ijsje iets met eiwitten? Zie ik niet echt veel van in je lijstje op de vis na.

kwak, hoe goed kun jij tegen koolhydraten? Aangezien jij in de ochtend en middag al helderop wat koolhydraten binnenkrijgt is het misschien een idee deze te skippen bij je D? (<- works for me)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:01:33 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720094
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.

Jagar, in plaats van dat ijsje iets met eiwitten? Zie ik niet echt veel van in je lijstje op de vis na.

kwak, hoe goed kun jij tegen koolhydraten? Aangezien jij in de ochtend en middag al helderop wat koolhydraten binnenkrijgt is het misschien een idee deze te skippen bij je D? (<- works for me)
ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.
Kwak
  maandag 27 juni 2011 @ 15:04:30 #66
148689 Muis006
pi_98720186
Ik ben helemaal van slag door het warme weer :/ dus mijn lijstje is prut:

O: 400 ml vruchtenyoghurt
T: 2 stroopwafels
L: een half broodje met boter, 100 gram tonijn met wat fritessaus
T: snoepkomkommer (ik heb hem per ongeluk vrij lang aan de plant laten hangen dus hij is bijna zo groot als mijn onderarm :P)
D: salade met mais, kidney beans, paprika, een eitje, gebakken kip en honey-mustarddressing
T: ijsje
T: appel
pi_98720316
Jagar, commentaar is natuurlijk altijd fijn, maar dan wel een compleet lijstje posten :P toch? ik bedoel je weet zelf ook wel dat je O niet fantastisch is, je L wel maar ja, daarna valt er niets over te zeggen want je weet nog niet wat je gaat eten :D
pi_98720372
Verder wel met je eens mbt commentaar op lijstjes enzo trouwens :Y
pi_98720408
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Perruche het volgende:
Jagar, commentaar is natuurlijk altijd fijn, maar dan wel een compleet lijstje posten :P toch? ik bedoel je weet zelf ook wel dat je O niet fantastisch is, je L wel maar ja, daarna valt er niets over te zeggen want je weet nog niet wat je gaat eten :D
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...
pi_98720474
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.
Tja, dan is dat niet echt een oplossing.
Het is trouwens gebleken dat het fysiologisch effect van snelle koolhydraten al deels plaats vind wanneer het alleen al geproefd wordt. Misschien zou je hiermee kunnen experimenteren?
pi_98720493
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...
Daar heb je ook wel een punt :)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:18:16 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98720670
Thuis! En vriendje heeft een slinger met 'hartelijk gefeliciteerd' opgehangen O+ O+ O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 juni 2011 @ 15:18:20 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98720674
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, dan is dat niet echt een oplossing.
Het is trouwens gebleken dat het fysiologisch effect van snelle koolhydraten al deels plaats vind wanneer het alleen al geproefd wordt. Misschien zou je hiermee kunnen experimenteren?
Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:25:25 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720965
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.
jupz. dus ik zit nu aan lekkere verse boterhammen (bruin + extra pitjes) een lekkere dikke groene paprika en plakjes kipfilet.

ik lust gewoon te weinig koolhydraatarme dingen om goed te kunnen eten met zo'n dieet. no experiments here, na een eetstoornisverleden ben ik al blij als wat Tink zegt lukt!
Kwak
  maandag 27 juni 2011 @ 15:25:34 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720971
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thuis! En vriendje heeft een slinger met 'hartelijk gefeliciteerd' opgehangen O+ O+ O+
lief!
Kwak
pi_98721017
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Thanks, ja, je hebt gelijk, qua calorieen zit ik net aan de 15/1600 denk ik, heb vanavond alleen geen tijd om uitgebreid te koken en heb geen boodschappen in huis.
Ik zal na het sporten tijdens het koken een kom yoghurt eten, dan krijg ik toch wat kcals en eiwit binnen.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:29:01 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721126
Verdorie,

Echopraatje onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:31:41 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721243
Lijstje so far

O: banaan
L: 2 bth pindakaas + pil
D: spinaziewraps

Ja, ik weet dat het belabberd is. *multivitamine inneemt
pi_98721361
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far

O: banaan
L: 2 bth pindakaas + pil
D: spinaziewraps

Ja, ik weet dat het belabberd is. *multivitamine inneemt
Doe je er ook een visolie bij?

En kan je echt niet meer eten, misschien een bakje yoghurt in de ochtend?

:* *aai over bol geeft.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:34:53 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98721390
[Slechte moeder]
Ik heb mijn kinderen voor de tv gezet :@ . Met een bak ijs. Het is hier zo warm dat ik het onverantwoord vind ze buiten te laten spelen.
[/Slechte moeder]

Ik heb tot nu toe ook niet bijster goed gegeten (daarentegen bestond mijn voedingspatroon dit weekend uit koolhydraten, goede en slechte maar vooral veel)
o. omelet van 2 eieren
s. 1,5 uur sportschool
t. stukje 70% chocolade
l. salade van hele krop rode sla + blikje tonijn in eigen sap + hele ui + 1 tomaat + 6 augurkjes + dressing
t. geen trek :? Wel veel water
d. geen idee. Het plan was bbq, maar daar heb ik geen zin in.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:35:56 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721437
@Perr: visolie heb ik niet! En mag geen zuivel bij deze pillen en ook niet in het zonlicht zitten. Hendig :').
pi_98721452
ik ga zo varen! iemand suggesties voor lekkere hapjes om mee te nemen?
  maandag 27 juni 2011 @ 15:36:52 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98721485
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Fruit, gekoelde rose, rauwkost met dip.
pi_98721566
koude wraps met groenten/kip/dipsausje :9
pi_98721605
oh nee, je bent vega! hmm, linzenwraps dan maar :P
pi_98721758
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Novem het volgende:
oh nee, je bent vega! hmm, linzenwraps dan maar :P
Van het weekend had ik wraps gemaakt met roomkaas, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes en rucola. Volgens mij vielen ze wel in de smaak :+ .

Lijstje:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: automatenchoco, vruchtenkwark, stuk komkommer
D: nog onbekend
T: bonbon
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98721863
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Wat Tink zei en niet vergeten zonnebrandcrème mee te nemen!
pi_98721975
Phaidra, klinkt lekker, haha!

Ik ben een jaar geleden vegetarier geworden, zwaar gemotiveerd en super idealistisch, maar na 3 maanden kon ik het gewoon niet meer aan, waar ik ook uit eten ging was de keuze altijd iets met mozzerella met aubergine, geitenkaas met rucola of feta met spinazie. Ik heb nooit zoveel kaas gegeten als in die 3 maanden.

Nu eet ik dus weer vlees en probeer ik mijn geweten te sussen door alleen maar bio vlees, zuivel, kaas en eieren te kopen :P
pi_98722421
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Verkeerde nummer :o
:o ow crap!
  maandag 27 juni 2011 @ 16:03:03 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98722775
Nog 28 min :z
Niet meer actief op Fok!
pi_98722889
Phaidra die wrapjes waren inderdaad lekker, net als alles, eigenlijk! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Novem het volgende:
Phaidra, klinkt lekker, haha!

Ik ben een jaar geleden vegetarier geworden, zwaar gemotiveerd en super idealistisch, maar na 3 maanden kon ik het gewoon niet meer aan, waar ik ook uit eten ging was de keuze altijd iets met mozzerella met aubergine, geitenkaas met rucola of feta met spinazie. Ik heb nooit zoveel kaas gegeten als in die 3 maanden.

Nu eet ik dus weer vlees en probeer ik mijn geweten te sussen door alleen maar bio vlees, zuivel, kaas en eieren te kopen :P
Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.
pi_98722902
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[Slechte moeder]
Ik heb mijn kinderen voor de tv gezet :@ . Met een bak ijs. Het is hier zo warm dat ik het onverantwoord vind ze buiten te laten spelen.
[/Slechte moeder]

Ik heb tot nu toe ook niet bijster goed gegeten (daarentegen bestond mijn voedingspatroon dit weekend uit koolhydraten, goede en slechte maar vooral veel)
o. omelet van 2 eieren
s. 1,5 uur sportschool
t. stukje 70% chocolade
l. salade van hele krop rode sla + blikje tonijn in eigen sap + hele ui + 1 tomaat + 6 augurkjes + dressing
t. geen trek :? Wel veel water
d. geen idee. Het plan was bbq, maar daar heb ik geen zin in.
dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leip :P

*O* voor het lieve vriendje van Maria!

Die van mij kwam thuis met bloemen, dus dan kan je wel raden hoelaat het is :+ :')
pi_98722948
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leip :P

*O* voor het lieve vriendje van Maria!

Die van mij kwam thuis met bloemen, dus dan kan je wel raden hoelaat het is :+ :')
trouwdag? of ruzie? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98722986
Edit: Laat maar.
pi_98722997
Aurum wat lief O+ of had ie iets misdaan?

Tink ik vind er ook niets mis mee hoor, laat ze lekker binnen zitten!
pi_98723052
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Lijstje:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: automatenchoco, vruchtenkwark, stuk komkommer
D: nog onbekend
T: bonbon
Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98723061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

trouwdag? of ruzie? :P
Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep loopt :')

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.

Meer een waarom doe je dit zo / sense you make it not. En dan begrijpen we eigenlijk wel waar de ander vandaan komt........ook al zou de ander het anders aanpakken. :')
pi_98723117
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.
hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoeg O-)

XM: Ik zou morgen gewoon gaan en doen alsof mijn neus bloedt ( :') )
  maandag 27 juni 2011 @ 16:10:15 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98723154
:')
  maandag 27 juni 2011 @ 16:12:37 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98723255
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep loopt :')

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.

Meer een waarom doe je dit zo / sense you make it not. En dan begrijpen we eigenlijk wel waar de ander vandaan komt........ook al zou de ander het anders aanpakken. :')
Aw en dan wel met bloemen komen :D Da's dan wel weer lief ook :7
  maandag 27 juni 2011 @ 16:14:25 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98723328
Beterschap loveli.. vooral met dit weer niet fijn om zo beroerd te zijn.

Lijst:
O: 300 kwark, 100 vla
T's: nectarine, perzik, appel, tomaat, cup a soup kerrie, aardbeien
L: 3 boterhammen kaas, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen
T's: beschuit aardbeien, stukje meloen, blokje choco, kommetje kroepoek met loempiasaus en nu een heerlijk flesje ijskoude grimberen triple :9
D: bloemkool, gekookte aardappelen, komkommersalade, gebakken lever met spek/ui/champ/paprika
T: handje macadamiamix
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98723338
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aw en dan wel met bloemen komen :D Da's dan wel weer lief ook :7
dat vond ik dus ook O+

En hij zit in de eindfase van zijn stage, dus hij moet allemaal dingen inleveren = chaos galore oO<
pi_98723345
o ik ben geen vega, ik ben op dieet *)
  maandag 27 juni 2011 @ 16:16:34 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98723425
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Probability het volgende:
o ik ben geen vega, ik ben op dieet *)
Om heel eerlijk te zijn vind ik je de laatste tijd zo raar eten :@
pi_98723431
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoeg O-)

XM: Ik zou morgen gewoon gaan en doen alsof mijn neus bloedt ( :') )
Mijn D's zijn over het algemeen niet zo mager, maar dat zal je na zaterdag niet meer zo verbazen _O- . Zeker niet onder de 500 kcal.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98723477
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat vond ik dus ook O+

En hij zit in de eindfase van zijn stage, dus hij moet allemaal dingen inleveren = chaos galore oO<
Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denkt *; .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98723521
tink ik post nooit lijstjes?
  maandag 27 juni 2011 @ 16:19:14 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98723553
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denkt *; .
Van datzem! O+
pi_98723606
Scoring points, mister _aurum_ is doing it right! :D
pi_98723717
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Probability het volgende:
haha nee, het is net een vent!
*proest* 'dan kunnen we zoenen' is ook niet echt wat je noemt subtiel :P.

Ik wil echt graag met mn muziek meebleren maar ik zit met oordopjes in en er zijn nog mensen in dezelfde ruimte :+. Dus zit ik nu te playbacken :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 juni 2011 @ 16:24:17 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98723779
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
nee, maar je vertelt wel vaak plannetjes of dingen die je niet meer eet, of veel of weinig, en ik vind dat ook soms wel een beetje vreemd klinken :@
Kwak
pi_98723875
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
Phaidra die wrapjes waren inderdaad lekker, net als alles, eigenlijk! ;)

[..]

Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.
Het niet eten van vlees is op zich niet zo moeilijk, zolang je maar weet dat je bij een barbecue toch gewoon mee kan eten, of dat je in een restaurant niet hoeft te letten op kippenbouillon o.i.d. in een gerecht. Dat maakt het zo moeilijk. Ik begon echt de lol in koken/eten/uit eten gaan te verliezen. Ik viel er overigens wel van af, ondanks de kilo's kaas die er doorheen gingen :P
  maandag 27 juni 2011 @ 16:31:09 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98724103
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
Ik drukte me ook verkeerd uit bedacht ik me net. Kan er de hand (?) niet helemaal op leggen, maar áls je iets over eten post gaat het er meestal om dat je nóg meer van je menu wilt schrappen. Ik weet het niet, het is een gevoel. Maar misschien zit ik er wel naast.
pi_98724120
volgens mij eet ik vrij gezond, eet meestal 2 keer per dag warm, volkoren producten, 1 of 2 avocado's per dag, iedere dag een (grote) portie groente, geen snoep. ik eet alleen iets te vaak pizza en drink te veel limonade.

het is geen standaaard hollands eetpatroon, maar dat hoeft toch ook niet?
  maandag 27 juni 2011 @ 16:32:40 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98724176
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef Probability het volgende:
volgens mij eet ik vrij gezond, eet meestal 2 keer per dag warm, volkoren producten, 1 of 2 avocado's per dag, iedere dag een (grote) portie groente, geen snoep. ik eet alleen iets te vaak pizza en drink te veel limonade.

het is geen standaaard hollands eetpatroon, maar dat hoeft toch ook niet?
Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:44:45 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98724762
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.
Hm ik denk dat ik je wel snap. Billy post idd niet echt lijstjes, maar het is een bepaald perfectionisme - als het gezond moet, moet het meteen perfect, ofzoiets. Hoeft natuurlijk in de praktijk niet zo te werken, maar zo klinkt het wel een beetje :P
  maandag 27 juni 2011 @ 16:46:31 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98724861
Baaidewee: als ik de komende tijd actief aan het solliciteren ben enzo, heb ik dan een net jasje/pakje ofzo nodig? :@ :') Ik weet dat soort dingen nooit.

Ik heb tot nu toe alleen op sollicitatie hoeven komen voor bijbanen en dan ging ik gewoon 'netjes' (laatste sollicitatie bij de Engelsen in een net katoenen jurkje met boordje enzo).

I no haz ervaring. (8>
pi_98725029
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaidewee: als ik de komende tijd actief aan het solliciteren ben enzo, heb ik dan een net jasje/pakje ofzo nodig? :@ :') Ik weet dat soort dingen nooit.

Ik heb tot nu toe alleen op sollicitatie hoeven komen voor bijbanen en dan ging ik gewoon 'netjes' (laatste sollicitatie bij de Engelsen in een net katoenen jurkje met boordje enzo).

I no haz ervaring. (8>
Alleen als de functie/ het bedrijf dat voorschrijft. Jurkje met blazertje = meestal wel goed als je geen accountant wil worden ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 16:51:21 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98725075
Hangt er een beetje vanaf voor wat voor baan je solliciteert en bij wat voor organisatie Maria :). Ik ben zelfs bij mijn huidige baan voor het 1e gesprek in pak gegaan. Ik zit zelf liever safe.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:54:14 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98725181
Hmm pakken of blazers heb ik niet echt. Staat me meestal ook niet zo :@ :+ Maar misschien eens een goeie rok + jasje combo scoren dan :Y Kan nooit kwaad om te hebben.

Overigens voel ik me met een net jasje al snel overdressed, maarja, ik ben nog lerende he :+ Vroegahhh ging ik zelfs eens naar een sollicitatie met een zwarte uitlopende pantalon met zwarte gympies eronder, omdat de neuzen alleen zichtbaar waren en ik dacht, 'zwart met zwart, yeaah *) ' :')
pi_98725205
Ik draag zelf het liefst een nette broek met een jasje (2 verschillende dus, geen pak) bij zoiets, dan zit je altijd goed. Overdressed ben je niet snel denk ik. Rokje met jasje vind ik zelf nogal snel tuttig, maar dat is persoonlijk.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98725237
Hangt off van de organisatie af maria. Ik ga meestal in nette broek en blouse. Ik wil toch niet in een pakkencultuur werken, dus dan draag ik dat iik niet bij de solli. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:56:51 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98725298
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt off van de organisatie af maria. Ik ga meestal in nette broek en blouse. Ik wil toch niet in een pakkencultuur werken, dus dan draag ik dat iik niet bij de solli. :)
als juf solliciteer ik in leuke kleding, nette kant van mijn kledingspectrum. Meestal een jurkje met vestje.
Kwak
  maandag 27 juni 2011 @ 17:01:08 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98725475
Yay, input! Slankies O+

Ik zou denk ik ook niet bij een heel stijve organisatie willen werken, dus ik denk dat ik dan zou gaan voor jurkje of rokje + blazer... Van die broeken staan me meestal nie zo denk ik :') En dan hopen dat ik er iets flitsends bij kan doen qua sieraden / weetikwat zodat ik niet tuttig over kom :D Al voel ik me zelden heul fancy, dus ik denk dat voor mij heul netjes / tuttig lastig te bereiken is :+
pi_98725676
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, input! Slankies O+

Ik zou denk ik ook niet bij een heel stijve organisatie willen werken, dus ik denk dat ik dan zou gaan voor jurkje of rokje + blazer... Van die broeken staan me meestal nie zo denk ik :') En dan hopen dat ik er iets flitsends bij kan doen qua sieraden / weetikwat zodat ik niet tuttig over kom :D Al voel ik me zelden heul fancy, dus ik denk dat voor mij heul netjes / tuttig lastig te bereiken is :+
Ik ben ook geen pakken typ en heb ook nooit een "set" aan. gewoon jurk of rok + blazert ofzo...
pi_98726153
Hoe je naar een sollicitatie gaat zegt toch niet alles over hoe een organisatie is? Als ik straks begin met werken maakt het ook totaal niet uit in wat voor outfit ik verschijn, maar bij het gesprek zat het hoofd van de afdeling (waar ik later waarschijnlijk weinig mee te maken krijg maar die nu wel invloed had) en ik had het idee dat die wel een beetje ouderwets was daarin, was zelf ook in pak enzo. Toen was ik toch wel blij dat ik echt iets nets aanhad, dan kon het daar in elk geval niet aan liggen. Ik bedoel maar, er hoeft maar 1 iemand bij het gesprek te zijn die daar gevoelig voor is en dan scoor je met een nette outift in elk geval geen minpunten. Een pak hoeft dan ook weer niet.

Meh, ik kom niet uit mijn woorden. :+
Everything has changed
  maandag 27 juni 2011 @ 17:20:03 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98726253
Het hangt gewoon écht van functie en organisatie af :).
  maandag 27 juni 2011 @ 17:25:04 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98726411
Ik doe pantalon en blouse. Heb wel een bij de pantalon passend jasje maar die draag ik nooit. Zit in het park. Best warm :')
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 17:27:45 #129
70532 loveli
N
pi_98726512
Ik trek bijna altijd een pak aan en ben meestal overdressed. De ene keer dat ik dacht dat ik in pak zwaar overdressed zou zijn, zat ik in trui en nette broek tegenover een maatpak :')

Mijn idee is dat je het beste in pak kunt gaan, maar henk heeft ook een punt.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 17:29:53 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98726605
Hmm dit klinkt als: net genoeg dat de meeste mensen je netjes er uit vinden zien, maar niet zo megastijf en netjes dat je je misschien oncomfortabel voelt? :P Of nouja, iig netjes op een manier die bij je past.

Ik ga wel eens winkelen binnenkort :') :D
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 17:30:11 #131
70532 loveli
N
pi_98726619
Pas weer een wollen jasje gekocht in de sale van >>200 euro voor 50 euro, de vorige uitverkoop had ik van datzelfde merk al een broek voor 25 euro gekocht. Soms moet je mazzel hebben.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 17:32:35 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98726699
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:30 schreef loveli het volgende:
Pas weer een wollen jasje gekocht in de sale van >>200 euro voor 50 euro, de vorige uitverkoop had ik van datzelfde merk al een broek voor 25 euro gekocht. Soms moet je mazzel hebben.
nja dat is wel een nadeel ja, heul nette kleding is ook duur :D Zag net een jurkje in de esprit webshop die volgens mij wel solliciteerproof én leuk is, maar ook 99 euro :')
pi_98726731
Toen ik solliciteerde heb ik wel een pak aangehad ( zoiets), maar dan wel met mijn knalroze pumps eronder en een topje (met print) ipv een nette blouse.

Probeer altijd een mix te vinden tussen netjes en toch iets laten zien van mezelf, zeg maar :)
pi_98726799
Maria, er is nu enorm veel sale had twee jurken allebei van 150 voor 35 O+

Overigens kun je best vragen als je uitgenodigd wordt wat de normale manier van kleden is.
Bij mijn vorige werkgever werd ik gezegd dat pak gewenst was en deze werkgever zei me dat casual-netjes gewenst was (iedereen die hier in pak komt wordt bekeken alsof ze van Mars komen :D ).
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 17:37:07 #135
70532 loveli
N
pi_98726864
Lijstje: halve liter sap + 1 appel *)
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 17:37:14 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98726872
Wauw Coco dat is wel een mooi pak O+ Wel duur ook :D

Ml: oh da's een goeie ja! En ja, ik ga de sale maar eens naspeuren :9
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 17:38:44 #137
70532 loveli
N
pi_98726931
Reactie van goede vriend op hoge temperatuur/koorts:
quote:
112 Ben&Jerry lijn bellen

'Ben&Jerry' en 'lijn' in een zin gebruiken, dat is ook een prestatie
crap in = crap out
pi_98727453
Groeten vanuit sauna 23, bijna thuis!
pi_98727500
Mijn outfit kwam van de WE, een linnen pak maar dan broek en jasje in een andere kleur. Bij elkaar nog geen 100 euro. :)
Everything has changed
  maandag 27 juni 2011 @ 17:53:52 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98727590
Winkelbegeleiding nodig Maria? *)
  maandag 27 juni 2011 @ 17:55:49 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98727681
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Winkelbegeleiding nodig Maria? *)
Nou EIGENLIJK.... :+ *)
  maandag 27 juni 2011 @ 17:56:15 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98727711
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou EIGENLIJK.... :+ *)
Niet? :')
  maandag 27 juni 2011 @ 17:57:24 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98727759
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet? :')
Nou misschien wel juist :') Ik ben heul niet goed in netjes oO< Al heb ik via Coco's Otto-linkje wel wat leuks gezien, ik DM hem even, anders gaan allemaal lurkers hem natuurlijk *meteen* kopen :+
  maandag 27 juni 2011 @ 17:57:56 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98727785
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou misschien wel juist :') Ik ben heul niet goed in netjes oO< Al heb ik via Coco's Otto-linkje wel wat leuks gezien, ik DM hem even, anders gaan allemaal lurkers hem natuurlijk *meteen* kopen :+
Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ik :').
  maandag 27 juni 2011 @ 17:58:25 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98727812
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ik :').
Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casual *) :D

Ik bedenk me net dat ik ook nooit make-up draag :') Zou dat een probleem kunnen zijn bij een sollicitatie oO<
pi_98728019
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 18:03:11 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98728049
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
Jemig nog steeds :o Arme jij! Hang in there!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 18:05:01 #148
70532 loveli
N
pi_98728117
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casual *) :D

Ik bedenk me net dat ik ook nooit make-up draag :') Zou dat een probleem kunnen zijn bij een sollicitatie oO<
Smile >> make-up.
crap in = crap out
pi_98728144
Less is more mbt makeup!
Maar als je er moe ende brack uitziet, lijkt een likje mascara me wel handig. Ik zou niet aan de lippestift gaan als je dat niet gewoon bent :P
  maandag 27 juni 2011 @ 18:05:54 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98728153
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Smile >> make-up.
Vinnik ook veelal, maar ik dacht misschien is het een non-optional social convention :+ </Big Bang Theory>
pi_98728204
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jemig nog steeds :o Arme jij! Hang in there!
Ik zal wel moeten hè :') . Ja ik had ook wel gedacht dat het opgelost zou zijn na een dag werken. Hoe naïef!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98728310
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zetten :'). Ben benieuwd wat het dit keer is, wissel vastgesmolten ofzo :+. Alles is ook zo lekker weerbestendig.

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en geen idee wat ik aan ga doen. Ik denk gewoon een spijkerbroek en een shirtje, ze kennen me toch al (is binnen de uva).
  maandag 27 juni 2011 @ 18:11:25 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98728408
Ik draag noooooooooit make-up, alleen eyeliner. Voel me zo onprettig met make-up op, want ik wrijf in m'n ogen, lik over m'n lippen, krab aan m'n wangen... binnen de kortste keer zit m'n gezicht eronder :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:12:06 #154
148689 Muis006
pi_98728442
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vinnik ook veelal, maar ik dacht misschien is het een non-optional social convention :+ </Big Bang Theory>
I'll make you a hot beverage.
- That's okay sweetie.
I'm sorry it's not optional.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:12:54 #155
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98728479
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

I'll make you a hot beverage.
- That's okay sweetie.
I'm sorry it's not optional.
Ik kan niet wachten tot het weer begint! :D

@ Vik, wel eyeliner, maar geen mascara?
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:12:59 #156
148689 Muis006
pi_98728481
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik draag noooooooooit make-up, alleen eyeliner. Voel me zo onprettig met make-up op, want ik wrijf in m'n ogen, lik over m'n lippen, krab aan m'n wangen... binnen de kortste keer zit m'n gezicht eronder :').
Dat is het punt van make-up.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:12:59 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98728482
Er zat iemand met z'n hand in z'n broek in de trein, vertelt M net :').

Naja, wij gaan ff hapje eten in de stad, als we uitgevochten zijn over waar we naartoe gaan (hij wil naar die Argentijn waar ik vorige keer ziek van werd :{w)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:13:49 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98728508
quote:
4s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat is het punt van make-up.
:+.

Nope, geen mascara. Alleen een lijntje onder m'n ogen. Maar make-uploos vind ik ook prima, hoor. Soms schrik ik echt als ik bepaalde vrouwen die ik eigenlijk alleen met make-up ken een keer zonder make-up zie. Ze lijken een totaal ander mens :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:14:32 #159
148689 Muis006
pi_98728541
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten tot het weer begint! :D

@ Vik, wel eyeliner, maar geen mascara?
Ik ook niet _O- ik heb afkickverschijnselen. TBTT, Greys, PP, Criminal Minds, NCIS allemaal in het najaar pas, en GoT en Above suspicion volgend jaar pas ;(
pi_98728547
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zetten :'). Ben benieuwd wat het dit keer is, wissel vastgesmolten ofzo :+. Alles is ook zo lekker weerbestendig.

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en geen idee wat ik aan ga doen. Ik denk gewoon een spijkerbroek en een shirtje, ze kennen me toch al (is binnen de uva).
Yep. En dat terwijl weesp nog best een eindje verderop ligt. Het zag er wel vaag uit, een leeg perron in de spits :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 18:16:40 #161
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98728621
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ook niet _O- ik heb afkickverschijnselen. TBTT, Greys, PP, Criminal Minds, NCIS allemaal in het najaar pas, en GoT en Above suspicion volgend jaar pas ;(
Verschrikkelijk hè! :P Ik ben uit noodzaak maar begonnen aan andere series :+. En Pretty Little Liars is wel weer bezig, dat is in ieder geval iets :P.

Ik heb in de afgelopen periode alle seizoen van TBTT en Weeds gekeken en ben nu maar begonnen aan 90210 :').
  maandag 27 juni 2011 @ 18:18:11 #162
148689 Muis006
pi_98728677
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Rituals het volgende:

[..]

Verschrikkelijk hè! :P Ik ben uit noodzaak maar begonnen aan andere series :+. En Pretty Little Liars is wel weer bezig, dat is in ieder geval iets :P.

Ik heb in de afgelopen periode alle seizoen van TBTT en Weeds gekeken en ben nu maar begonnen aan 90210 :').
Ja I'm hard pressed for things to watch _O-

Ach, heb ik meer tijd om te lezen enzo :')
pi_98729113
Jeej, op het station! Dat dat 75 min heeft gekost ipv 20, vergeten we even. Frisse lucht en bijna thuis *O* !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98729132
definitief lijstje:

O: 4 volkorenbeschuiten met hageslag
L: salade met kikkererwten en salami,
T: 2 handjes allbran (Gewoon zo.)
T: 90 gram gerookte makreel
D: biefstuksalade met rucola, volkorenbrood en broccoli
T: stukje chocola.

Ik ben tevreden, denk ik
pi_98729141
Wiiiiiieehoooo!
2 tuinbedden gescoord 8-) die Mr van mij was het vergeten :( kom je 5 min voor sluitingstijd binnenrollen :@
Ff een plaatje zoeken, het is hier overigens 22 graden ^O^

Plaatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ml-etje op 27-06-2011 18:35:45 ]
pi_98729180
ik sluit me aan bij XM, ik kan me makkelijker netjes aan kleden dan casual :') Ben weleens gaan winkelen met schoonzusje en die heeft zo'n moderne oversized/baggy stijl.

Dus spijkerbroeken die mega wijd bij d'r heupen zitten en ubersmal bij d'r enkels, oversized shirtjes, laagjes en dan bootschoentjes eronder ofzo. Ik kan daar niks mee :X

Bij de vraag of het staat, dan zeg ik maar altijd dat ik het afgrijselijk vind dus dan zal het wel goed zijn *zhe horror*

Dus Maria, ik zou ff naar de organisatie bellen vragen wat gangbaar is. En denk ik iets halen wat netter is dat ik normaal zou dragen maar waar je je nog wel in op je gemak voelt.

Oh en ik smeer vanalles op mijn hoofd :+ Make up is leuk :Y Maar ik ga net zo makkelijk met mijn net uit bed haar wat gevangen is in een haarklem /zonder make up de deur uit :P
pi_98729334
oh en ik heb een tukkie op balkonia gedaan ik ging dus een boekje lezen :+
pi_98729403
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb een tukkie op balkonia gedaan ik ging dus een boekje lezen :+
Lekker!! O+

En ik ben ook beter in netjes al doet een spijkerbroek met shirtje ook wel mee.
Met die chino broeken van nu kan ik echt niks :@ maar dat kan ook met mijn bouw te maken hebben.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:39:32 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98729502
Ik ook niet. Staat alleen als je superslank bent, incl. hele slanke benen.
pi_98729516
ik weet niet eens wat een chino broek is :@
  maandag 27 juni 2011 @ 18:41:00 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98729555
pi_98729594
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad ik lijk wel ontploft :')
  maandag 27 juni 2011 @ 18:42:12 #173
148689 Muis006
pi_98729608
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effect

maandag 27 juni 2011 @ 18:42:22 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98729616
Alsof je een enorme luier aanhebt :')
pi_98729652
Heb gewoon een grote ass maar die kan best een beetje leuk verpakt worden en dan is een chino geen optie.

Is FOK! bij jullie ook zo traag?
pi_98729917
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effect

[ afbeelding ]
_O-

Bij mij zou zo'n ding dus ook echt niet staan
pi_98730099
Heb zo'n chino gepast, met t idee dat t een werkbroek kon zijn. Not for me!
Zo couscoussalade eten en dan in het park in de schaduw ofzo.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 18:57:49 #178
70532 loveli
N
pi_98730276
crap in = crap out
pi_98730326
Lijstje:

O: krentenbol, boterham filet
T: boterham rookkaas en 2 rozemarijn crackers
L: Bak Griekse yohurt met aardbeien en frambozen
T: 2 rozemarij crackers
T: plakje cake
D: staat nu op, worteltjes met verse doperwten en een stukje gemarineerd rundvlees
T: vermoed nog wel een plakje cake of ijs ofzo.
  maandag 27 juni 2011 @ 19:02:21 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98730483
Chino's zijn ook niks voor mij idd! Alleen voor ellelange slanke hertjesbenen denk ik :P

Ik ben een propje >:O Wel jammer, want ook lange jurken staan stom :+ En die vind ik soms wel mooi O+
pi_98730636
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chino's zijn ook niks voor mij idd! Alleen voor ellelange slanke hertjesbenen denk ik :P

Ik ben een propje >:O Wel jammer, want ook lange jurken staan stom :+ En die vind ik soms wel mooi O+
Ik heb een lange gekocht die wel mooi staat :Y /1.70
Heb je wel een mooie taille?
  maandag 27 juni 2011 @ 19:07:57 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98730698
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik heb een lange gekocht die wel mooi staat :Y /1.70
Heb je wel een mooie taille?
Ik ben 1.68! :Y

Mijn taille... Eh meh, hangt er vanaf wat ik aan heb en vanuit welke hoek :+ Ik ben gezegend met een boel rondingen, dus ik heb best een taille, maar hij is wel wat ehh squishy en ik heb ook een vooruitstaand buikje :+
pi_98730985
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben 1.68! :Y

Mijn taille... Eh meh, hangt er vanaf wat ik aan heb en vanuit welke hoek :+ Ik ben gezegend met een boel rondingen, dus ik heb best een taille, maar hij is wel wat ehh squishy en ik heb ook een vooruitstaand buikje :+
Zal wel eens een foto maken :) wel met hakken eronder maar vind hem echt heel leuk en dat terwijl over de knie normaal mijn max is.
  maandag 27 juni 2011 @ 19:23:31 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98731358
Zo'n broek.. hmmm ?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98731782
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

Oh, het is bedóeld om er vreselijk stom uit te zien :D!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 19:44:51 #186
70532 loveli
N
pi_98732369
Dyanne zal het geweldig vinden.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 19:52:23 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98732712
Vorig jasr stond een chino me geweldig. Drie kilo verder niet meer.
@jag, ikvind het een mooi lijstje geloof ik.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 19:59:20 #188
70532 loveli
N
pi_98733027
Zit je lekker in je vel, tink? Wanneer begin je bij die andere baan of ben je al bezig?
crap in = crap out
pi_98733153
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: krentenbol, boterham filet
T: boterham rookkaas en 2 rozemarijn crackers
L: Bak Griekse yohurt met aardbeien en frambozen
T: 2 rozemarij crackers
T: plakje cake
D: staat nu op, worteltjes met verse doperwten en een stukje gemarineerd rundvlees
T: vermoed nog wel een plakje cake of ijs ofzo.
Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..
  maandag 27 juni 2011 @ 20:02:21 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98733190
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
pi_98733268
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Vorig jasr stond een chino me geweldig. Drie kilo verder niet meer.
@jag, ikvind het een mooi lijstje geloof ik.
thanks! Ik eet nu nog een bakje yoghurt met frambozen.

En Chino's staan mij wel mooi. Had er bij de Duutser eentje aan, en hij heeft wel 10 keer gezegd hoe mooi hij het vond staan. Maar, die van mij heeft niet zoveel plooien als die op de foto.
pi_98733315
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..
:Y klopt helemaal, morgen maar even wat meer fruit meenemen.
Het nadeel daarvan is dat het op kantoor onmogelijk eten is.
Maar thuis kan dat wel natuurlijk. En die cake had ik niet moeten bakken :')
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 20:04:50 #193
70532 loveli
N
pi_98733316
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 20:05:39 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98733343
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik vind het een asociale &*#&@*(#&*@# eikel en ik heb ALLE recht om dat te zeggen.
pi_98733365
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
WTF sneuneus :')
Geloof dat hij wakker ging zijn als ik naar mijn werk ging ~O>
pi_98733416
Heeft het Zilveren Kruis onder een steen geleefd ofzo?
Geeneens een mailadres :o
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 20:07:46 #197
70532 loveli
N
pi_98733439
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zoiets ja. Be creative.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 20:08:15 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98733463
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.
pi_98733490
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.
Zou een fotootje meesturen :Y
pi_98733526
Lijst:
• 50 gr muesli & 150 ml magere yoghurt
• 6 boterhammen boter & pindakaas
• 1 stuk appeltaart
• 1 blik cola
• 1 klein zakje chips (25 gr)
• 3 glazen cider
avondeten:
• rundergehakt met paksoi & bliktomaat (en komijn & knoflook) + schep couscous
• toe: klein griesmeelpuddinkje met beetje jam

Niet een goed lijstje, maar ik kan er wel mee leven.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 juni 2011 @ 20:09:34 #201
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98733533
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou een fotootje meesturen :Y
Al gemaakt.
pi_98733704
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef sigme het volgende:
Lijst:
• 50 gr muesli & 150 ml magere yoghurt
• 6 boterhammen boter & pindakaas
• 1 stuk appeltaart
• 1 blik cola
• 1 klein zakje chips (25 gr)
• 3 glazen cider
avondeten:
• rundergehakt met paksoi & bliktomaat (en komijn & knoflook) + schep couscous
• toe: klein griesmeelpuddinkje met beetje jam

Niet een goed lijstje, maar ik kan er wel mee leven.
:D geen fruit :o
Maar het klinkt lekker :Y
pi_98734035
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D geen fruit :o
Maar het klinkt lekker :Y
Ik eet zelden fruit :D.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:22:53 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98734185
Hoi :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_98734222
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Al gemaakt.
Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.

Misschien handig om te checken of andere buren ook overlast van hem ondervinden?
  maandag 27 juni 2011 @ 20:24:42 #206
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98734260
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.

Misschien handig om te checken of andere buren ook overlast van hem ondervinden?
'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.
pi_98734322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.
Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:26:20 #208
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98734342
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.
Misschien, aannemelijk blijft het wel.
pi_98734465
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Misschien, aannemelijk blijft het wel.
Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:32:55 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98734609
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.
Bekladden van de algemene ruimte mag niet >:) Dat heet vandalisme.

En neem van mij maar aan dat corporaties daar écht wel iets mee doen.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:36:11 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98734779
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef loveli het volgende:
Zit je lekker in je vel, tink? Wanneer begin je bij die andere baan of ben je al bezig?
We zijn nog druk in gesprek. Ronde 4 is net afgerond.
Voel me wel oke, zolang ik tijd vind om te sporten. Geen sport = niet goed. Lichaam is oke, zolang ik regelmatig met gewichten train. Verbaas me er iedere keer weer over hoe snel ik af- en opbouw.

Hoe gaat het met jou afgezien van je opstandige maag en darmen?
pi_98734846
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
  maandag 27 juni 2011 @ 20:38:04 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98734860
Net lekker gegeten in de stad.

twee enchiladas en een chocoladetaartje die meer een chocoladetaart was toe :'). En we hadden nacho's vooraf gewild, maar die zijn we vergeten te bestellen _O-. Wel een tentje om nog eens vaker naartoe te gaan :9.

Ik twijfelde tussen de enchiladas en de quesadillas maar ik wist niet of je die laatste nou uitspreekt als kesadiejas of niet en ik had mn foon niet mee om het aan Maria te kunnen vragen :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 20:39:04 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98734905
Oh en ik heb dus het plan om morgen om half 7 te gaan hardlopen. Als ik dan al wakker ben geworden uit mezelf en als ik me net zo fit voel als vanmorgen. Na die chocotaart moet ik eigs wel he :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98734912
worst case scenario is dat je bij buurtbemiddeling eindigt :P
pi_98734935
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bekladden van de algemene ruimte mag niet >:) Dat heet vandalisme.

En neem van mij maar aan dat corporaties daar écht wel iets mee doen.
Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.

Daarom zou ik eens bij andere buren informeren. Wordt jouw zaak sterker van.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:39:56 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98734940
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
Nee, dat heeft de woningbouw de vorige keer ook niet gedaan.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:40:21 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98734963
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
Bij De rijdende rechter. En dan met klapstoeltjes gaan gooien en op last van meester Frank uit de zaal gezet worden :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 20:41:22 #219
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98735016
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.

Daarom zou ik eens bij andere buren informeren. Wordt jouw zaak sterker van.
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenken :@
pi_98735104
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenken :@
:D

Leer mij aso's kennen though :P
  maandag 27 juni 2011 @ 20:45:02 #221
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98735175
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D

Leer mij aso's kennen though :P
Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....
pi_98735388
ja, maar als ze niet weten wie de boosdoener is hoe willen ze dan in gaan grijpen?

Ik zal vast niet alle info hebben, maar Coco d'r argumentatie makes sense to me....en de jouwe niet zo (nofi).

Ik zou het niet riskeren met zo'n mofo dat ie zich er onderuit kan wurmen. Dus ik zou idd ff bij mijn buren gaan buurten en informeren hoe zij de overlast ervaren. Desnoods briefje in elkaar draaien en iedereen zet zijn huisnummer+krabbel er maar onder....

Maar dat ben ik :P
  maandag 27 juni 2011 @ 20:52:50 #223
148689 Muis006
pi_98735498
Ik stem ook voor de Rijdende Rechter :Y

Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:53:23 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98735523
Zow, eten op (lever was zo heerlijk! Lekker met bloem, ui/champs en spekjes) zachtjes bakken in boter, zodat de bloem lekker gaar wordt. Nonmom.
Lekker met laptop buiten zitten, voeten in teiltje, muziekje aan, aanstaande puzzelen. Heerlijk huiselijk en burgelijk!
pi_98735588
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....
Beetje wat Aurum ook zegt: als ze niet weten wie de boosdoener is....

Kijk, iedereen snapt wel dat de kans er behoorlijk dik in zit dat hij het is, maar om officieel in te kunnen grijpen denk ik dat bewijs handig (of zelfs nodig) is. Dat briefje van Aurm is dan weer een extra stukje bewijs tegen de buurman :)
pi_98735809
En ik heb vandaag best netjes gegeten :) tot een uurtje geleden. Toen kreeg ik Trek. Bewust met hoofdletter T. Toen kwamen er 2 cakejes bij, 4 minizakjes met gummibeertjes en een Groot glas cola.

Omnomnomnom.

:')

Edit: deze <3
  maandag 27 juni 2011 @ 21:01:56 #227
214942 norich
delicate
pi_98735912
Hoi

Weet iemand nog iets dat helpt bij een verbrande huid? (aftersun heb ik niet ;( )

En lijstje. niet echt geweldig naar mijn mening
O. boterham hagelslag, volkoren cracker, kop thee
L. kop thee, 2 boterhammen met knakworst
T. stroopwafel, heel veel water
D. 3 wraps met gehakt, ui, paprika, mais en een of ander saus
S. body attack + body step
T. beker melk, yoghurt met muesli, banaan
Turn the world into your dance floor.
pi_98735989
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi

Weet iemand nog iets dat helpt bij een verbrande huid? (aftersun heb ik niet ;( )

ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...
pi_98736006
quote:
Hoi

Komkommer? (ligt ook aan het oppervlakte verbrande huid natuurlijk :P)
Of gewoon bodylotion?
Of iets met aloe vera?
Koel bad/koele douche?
  maandag 27 juni 2011 @ 21:04:09 #230
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98736011
@ norich, komkommer en/of yoghurt (voor de verbrande huid).
pi_98736051
En volgens google:

Ook kun je de verbrande plekken afdekken met een verkoelende kompressen die je in water en melk hebt gedoopt.

link
  maandag 27 juni 2011 @ 21:06:07 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98736103
yoghurt met komkommer inderdaad, koelt heerlijk af.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:06:44 #233
214942 norich
delicate
pi_98736144
Oke thanks voor de tips. Ga eens kijken of het werkt :P
pi_98736184
Uniek, door jouw beschrijving zou ik *bijna* weer eens lever willen eten. Ware het niet dat ik al eerder heb vastgesteld dat ik het enorm vies vind :D .

Ewelina, wat een rotsituatie -O- . Ik heb geen tips ofzo, maar kijk alsjeblieft uit. Het zal niet de eerste keer zijn dat het niet bij schelden blijft.. Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 21:08:11 #235
214942 norich
delicate
pi_98736217
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinig :@
ik zal zo nog wat wortels eten voor de extra groente :)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:09:51 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98736282
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:

[..]

Rauwe wortels als snack, tomaat met peper, komkommer met wat aromat.. dat zijn lekkere tussendoortjes die vooral voor weinig groente eters, heel handig kunnen zijn.
pi_98736299
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:

[..]

3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:12:52 #238
148689 Muis006
pi_98736425
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
In de gemiddelde stroopwafel zitten 150 kcal. En je hebt niet het hele ontbijt meegeteld, de T ook niet helemaal.
pi_98736438
ik vind levertjes nom, gebakken uitjes, champies en vegeta erover :9

Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')

en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
pi_98736476
Cake gedoneerd aan de heren die het dak van de garage aan het verfraaien zijn :P
  maandag 27 juni 2011 @ 21:13:40 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98736481
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo lees ik ook de lijstjes
rauwkost, groente laat ik weg. Als je dat optelt dan is het voor de meeste nog geen 200 kcal...
Fruit wil ik nog wel even scannen (omdat ik soms echt te veel eet) die scan ik voor 60 kcal gemiddeld
pi_98736532
quote:
Hoi

Kwark helpt, maar dat moet je er wel afwassen voordat het hard wordt. Anders moet het er met grof geweld afgeboend en dat doet pijn. Of een natte handdoek over de verbrandde delen leggen.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:14:55 #243
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98736546
Ik heb een smartphone!!
maar snap er alleen nog weinig van :')
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 27 juni 2011 @ 21:17:05 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98736655
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:

Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')

en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik dat :P

V1 post wel vaker lijstEN.... Vind het moeilijk inschatten, veel eiwitten iig. Tis een grote man dus hij mag/moet veel.
Maar wij delen een grote liefde... toch Willem?
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:08 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98736719
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragen :).

Wb mail: Je moet je accountinstellingen opgeven in de mailapplicatie en dan kun je aangeven hoe vaak je wilt dat er op mail gecontroleerd wordt. En op dat moment krijg je een envelopje bovenin en je telefoon trilt + maakt geluid. Dus je hoeft niet je mailapp eerst te openen ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:44 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98736743
lijstjesdump:
O: havermout, halfvolle melk
B: 35 min lopen
L: thee met halfv melk, bruin sodabrood, dubbel met kaas
T: bruin sodabrood dubbel rboter/jam
D: half pakje noodles met grote berg groenten :9 (ui, aubergine, courgette, wortel, tomaat) en 1 gebakken ei +500 ml light cider
T: thee met halfvolle melk, geprakte banaan met magere yoghurt en ±2 eetlepels muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 27 juni 2011 @ 21:19:10 #247
148689 Muis006
pi_98736765
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:

Vegeta?

maandag 27 juni 2011 @ 21:20:52 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98736851
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Vegeta?

[ afbeelding ]
DragonballZ O+
Maar op een gegeven moment werd het een beetje ongeloofwaardig :')
pi_98736874
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja lekker he, lever.. soms MOET ik dat :P

V1 post wel vaker lijstEN.... Vind het moeilijk inschatten, veel eiwitten iig. Tis een grote man dus hij mag/moet veel.
Maar wij delen een grote liefde... toch Willem?
ja, dat heb ik idd af en toe ook :Y

@Muis:

maandag 27 juni 2011 @ 21:21:42 #250
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98736899
haha ik keek dat wel eens met mijn broertje en dan moest hij mij altijd de hele tijd uitleggen hoe het allemaal zat en wie wie was :') O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_98736971
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan :+.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:23:43 #252
277802 _Calimero_
pi_98737004
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan :+.
Huh, is het uit met jouw vriendje??? :o
  maandag 27 juni 2011 @ 21:23:57 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98737014
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm, toen zat je waarschijnlijk al in de "ongeloofwaardige" gedeelte
  maandag 27 juni 2011 @ 21:24:15 #254
148689 Muis006
pi_98737030
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

DragonballZ O+
Maar op een gegeven moment werd het een beetje ongeloofwaardig :')
Ja he, ik ben toen ook gestopt met kijken.

Heb je neon genesis evangelion weleens gezien? Die vind ik heel goed.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:24:47 #255
148689 Muis006
pi_98737058
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, dat heb ik idd af en toe ook :Y

@Muis:

[ afbeelding ]
Nog nooit gehad :o
  maandag 27 juni 2011 @ 21:25:37 #256
277802 _Calimero_
pi_98737100
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragen :).

Wb mail: Je moet je accountinstellingen opgeven in de mailapplicatie en dan kun je aangeven hoe vaak je wilt dat er op mail gecontroleerd wordt. En op dat moment krijg je een envelopje bovenin en je telefoon trilt + maakt geluid. Dus je hoeft niet je mailapp eerst te openen ;).
hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapen :+
  maandag 27 juni 2011 @ 21:28:05 #257
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98737244
WTF, de digitale aangifte pakt mijn geboorteplaats niet :')
  maandag 27 juni 2011 @ 21:30:40 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98737380
Waarom lees ik toch steeds Dieet? *erger*

Ewelina, 'kraambed' is geen legale geboorteplaats :D
  maandag 27 juni 2011 @ 21:32:08 #259
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98737447
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
WTF, de digitale aangifte pakt mijn geboorteplaats niet :')
Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.? :P
  maandag 27 juni 2011 @ 21:32:09 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98737448
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapen :+
Gewoon rustig mee pielen, dan wordt het vanzelf wel duidelijk :).

Volgens M moet je de linkerknop gebruiken, dan achtergrond, live achtergronden en dan kun je een weerachtergrond kiezen en als je meer keus wilt, kun je dat downen in de market.

En ik denk dat je, als je je mailapp opent, vanzelf wel de melding krijgt dat je nog geen account hebt ingesteld, dus gewoon de stappen op t scherm volgen ;).

En anders is er nog wel een user guide :Y) . Succes! :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:33:20 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98737505
quote:
Hoi

Insmeren met yoghurt of kwark.
Plakjes komkommer.
Calcium slikken.

Dat laatste is trouwens goed vor iedereen met een zongevoelige huid. Voorkomt irritsties en pukkeltjes. Veel yoghurt eten helpt ok.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:33:43 #262
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98737528
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.? :P
Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staan :@ Problem solved.
pi_98737552
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Blurred86 het volgende:
lijstjesdump:
O: havermout, halfvolle melk
L: thee met halfv melk, bruin sodabrood, dubbel met kaas
T: bruin sodabrood dubbel rboter/jam
D: half pakje noodles met grote berg groenten :9 (ui, aubergine, courgette, wortel, tomaat) en 1 gebakken ei +500 ml light cider
T: thee met halfvolle melk, geprakte banaan met magere yoghurt en ±2 eetlepels muesli
Netjes lijstje vind ik!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:34:34 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98737575
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:35:08 #265
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98737609
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staan :@ Problem solved.
:D. Herkenbaar.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:36:03 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98737656
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.
Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?
Niet meer actief op Fok!
pi_98737736
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Huh, is het uit met jouw vriendje??? :o
Yups. Anders was ie geen ex geweest he :P. Maar dat was helemaal in het begin toen ik ook nog helemaal into anime was.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:37:34 #268
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98737738
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?
En als het regent een ruitenwisser! :P
  maandag 27 juni 2011 @ 21:38:01 #269
148689 Muis006
pi_98737764
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Netjes lijstje vind ik!
Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?

Geen aanval, just curious :)
pi_98737863
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?

Geen aanval, just curious :)
Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:40:05 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98737879
Zo ik ben weer bij!

Vik: het is idd 'kè-sah-die-jaa' oids (ik kan niet goed fonetisch schrijven :') ) maar gezien ik bij de Ranzijn was om antikattenpoepdinges te kopen had ik je toch niet kunnen antwoorden :+

Vegeta _O- Ik dacht dat ook meteen en toen scrollde ik naar beneden en zag ik het plaatje van Muizel :D Ik heb het ooit es geprobeerd ten tijde van de Frieza Saga maar damn, hoe lang kun je neuzelen over hoeveel punten je kracht in de laatste paar seconden gestegen is en hoe hard je de ander z'n ass gaat kicken omdat je haar inene blond is :')

Ewelina: wat een knurfthork! :o (which reminds me: Ml-etje, ik vind 'sneuneus' een waarachtig mooi woord O+ ) Verders heb je een boel goeie tips gehad enzo, succes! Dit soort dingen kunnen idd nasty worden dus pas goed op jezelf!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:41:08 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98737932
Wil mijn lijstje kopieren, maar dat lukt me maar niet. Jammer, want het was een goexe dag met vis, wortels, ui, tomaat, peer, nectarines, bosbessen, kwark, yoghurt, eieren en sla o.a.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 21:41:56 #273
70532 loveli
N
pi_98737975
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met jou afgezien van je opstandige maag en darmen?
Hm.. wat morele downs tussen de ups. Geen heel hoge pieken.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 21:42:05 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98737984
@ Maria: ah, dan had ik het wel goed idd :) (dubbel l is altijd j toch?)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:42:44 #275
148689 Muis006
pi_98738016
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.
Aah op die fiets :)

Ik heb er totaal geen verstand van dus ik kan niet zo kritisch naar lijstjes kijken.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:43:30 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98738058
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: ah, dan had ik het wel goed idd :) (dubbel l is altijd j toch?)
Zo uit mijn hoofd: ja! Kan me geen uitzondering bedenken iig :P

Moet altijd lachen om de 'Koo-moo teh lama's?" omdat daar dan het woord lama in zit :7 O+
  maandag 27 juni 2011 @ 21:44:11 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98738105
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat er maar snel hoge positieve bergen mogen komen dan! Met of zonder mannelijke alpinisten en/of berggeiten :*
  maandag 27 juni 2011 @ 21:45:03 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98738151
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef loveli het volgende:

[..]

ach, een leven met veel ups en downs is toch overrated.
Lang leve de gelijkmatigheid.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:45:10 #279
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98738156
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ewelina: wat een knurfthork! :o (which reminds me: Ml-etje, ik vind 'sneuneus' een waarachtig mooi woord O+ ) Verders heb je een boel goeie tips gehad enzo, succes! Dit soort dingen kunnen idd nasty worden dus pas goed op jezelf!
Ja, zal ik zeker doen. O+ Vandaar dat ik meteen de woningbouw gemaild heb, en ik heb zojuist aangifte gedaan van vandalisme.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:50:30 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98738452
Oh en Henk, ik heb je kaart uit Milwaukee ontvangen. Hoe tof! O+
pi_98738497
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd: ja! Kan me geen uitzondering bedenken iig :P

Moet altijd lachen om de 'Koo-moo teh lama's?" omdat daar dan het woord lama in zit :7 O+
Een gids in Peru zei meer sjama ipv jama voor llama (is het nog duidelijk?).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 21:52:20 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98738563
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Miss is dat een lokaal verschil? Je zegt toch ook Joret de mar en niet sjoret, ook al staat dat ook aan het begin?
Niet meer actief op Fok!
pi_98738625
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Miss is dat een lokaal verschil? Je zegt toch ook Joret de mar en niet sjoret, ook al staat dat ook aan het begin?
Ja ik denk het!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 21:53:36 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98738645
quote:
Een dubbele l wordt in het Spaans uitgesproken als een lj dus in plaats van elle zeg je eje. Je zegt dan niet kortaf eje maar meer elje. Het is dus ook niet loret de mar maar LJoret de mar.
Dus dan is het ook kesadieljas? :o. En Maljorca? Huh? :').

http://educatie-en-school(...)spaanse-alfabet.html
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 21:53:39 #285
148689 Muis006
pi_98738650
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama
pi_98738826
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus dan is het ook kesadieljas? :o. En Maljorca? Huh? :').

http://educatie-en-school(...)spaanse-alfabet.html
In Latijns-Amerika is het geloof ik wel als j, in Europa meer lj. En quesadillas is een zuid-Amerikaans gerecht, dus wel j? * ook confuus
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 21:56:34 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98738838
  maandag 27 juni 2011 @ 21:56:45 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98738848
12:00 ontbijt 250.00 ml soep, hollandse tomatencrème 155 3.75 15.00 8.75 0.00
12:00 ontbijt 300.00 gr kwark, mager 165 26.40 14.40 0.30 0.00
12:00 ontbijt 1.00 mok instantsoep, kerrie 100 1.75 14.50 4.25 0.00
12:00 ontbijt 250.00 ml melk, halfvol 115 8.75 11.75 3.75 0.00
12:00 ontbijt 3.00 beleg kaas, 48+ 215 15.00 0.00 18.00 0.00
12:00 ontbijt 2.00 Nectarine nectarine 78 2.50 16.25 0.25 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr lever, kippen rauw 194 28.65 1.50 8.10 0.00
12:00 ontbijt 2.00 stuk ui, gebakken 108 2.60 10.80 6.00 0.00
12:00 ontbijt 50.00 gr tarwebloem, wit 182 5.15 38.15 0.50 0.00
12:00 ontbijt 300.00 gr aardbei, vers 69 2.10 15.30 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 flesje bier, donker 350 0.00 49.50 0.00 21.45
12:00 ontbijt 1.00 Appel appel, elstar 60 0.00 14.63 0.00 0.00
12:00 ontbijt 15.00 gr chocolade, choco puur 84 0.48 7.65 5.85 0.00
12:00 ontbijt 700.00 gr bloemkool, gekookt 126 12.60 13.30 2.80 0.00
12:00 ontbijt 15.00 gr kroepoek 75 0.60 9.30 3.90 0.00
12:00 ontbijt 4.00 snee brood, maisbrood 340 12.96 57.60 5.76 0.00
kcal eiwit koolh vet alcohol
Extra handmatig ingevoerd: 0 0.00 0.00 0.00 0.00
Kilocalorieën (omgerekend): Hoe wordt dit berekend? 2415
  maandag 27 juni 2011 @ 21:57:14 #289
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98738875
wat begin jij vroeg met bier uniek _O-
  maandag 27 juni 2011 @ 22:01:58 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98739173
Hier zegt ie bij 0.22 'unas quesadillas tremendas'!

En hij zegt kè-sa-die-jas :Y

Oh en ja regionale accenten verschillen nogal ja :P

Zo hebben vele Zuid Amerikanen als stopwoordje 'pues', maar wordt dat verschillend afgekort (Chili: "Pôhhh", Peru: "Pèèè" :P).
pi_98739200
ik heb de mevrouw die onze trouwtaart gemaakt heeft gemaild of ze eind volgende maand een 2 persoonsversie voor ons kan maken. Ben benieuwd, die taart was zo lekker :9~
pi_98739205
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh en Henk, ik heb je kaart uit Milwaukee ontvangen. Hoe tof! O+
Nu pas?! :D
Volgens mij hebben de meeste mensen 'm vorige week ergens ontvangen en een ander vriendin van me volgens mij al 2 weken terug. :D
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:03:03 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98739252
Oh en Spaans van Spanje is gewoon raaaar, al dat geslis en gedoe :+

"Grasssiasssss" wutwut :')
  maandag 27 juni 2011 @ 22:04:20 #294
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98739341
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de meeste mensen 'm vorige week ergens ontvangen en een ander vriendin van me volgens mij al 2 weken terug. :D
Hou het erop dat de post hier niet zo goed bezorgt. :')
  maandag 27 juni 2011 @ 22:06:36 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98739483
Ik wil nog eens Frans of Spaans leren en na al dit geouwehoer neig ik naar Frans, geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 22:07:40 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98739547
Hebben we nog wel een ander probleem: villa :P. Dubbel l en het wordt geen vieja :+.

Ik weet al waarom :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_98739847
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ook vorige week, vergeten te zeggen! Dank! O+

Beetje veel, Uniekje!
  maandag 27 juni 2011 @ 22:13:14 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98739902
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Hebben we nog wel een ander probleem: villa :P. Dubbel l en het wordt geen vieja :+.

Ik weet al waarom :7.
Eh wel toch?

http://dictionary.reference.com/browse/villa <-- 2e luistervoorbeelddingetje! Eerste is Engels :P Of nouja, bieee-jah dan.
pi_98739951
Frans vind ik lastiger in uitspraak dan Spaans. Maar wellicht ligt anderen juist Frans weer beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juni 2011 @ 22:14:54 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98740023
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef Phaidra het volgende:
Frans vind ik lastiger in uitspraak dan Spaans. Maar wellicht ligt anderen juist Frans weer beter.
Met Frans heb ik altijd de neiging om een outrrrrrrrrrrrrageousèhh accente-èuhhh aan te nemen :') :@
  maandag 27 juni 2011 @ 22:15:31 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98740075
Ik ken zelfs geen Frans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')