abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98716017
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98716020
aan het werk gaat :W
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 27 juni 2011 @ 13:16:09 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98716096
Verkeerde nummer :o
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:17:39 #4
70532 loveli
N
pi_98716147
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Tinkepink het volgende:
Bwo. Net na het eten ineens misselijk :{ Mijn lunch was rode sla met tonijn (heel blikje), ui, tomaat, augurk en dressing. Is toch niet te zwaar ofzo?
Be careful what you wish for :')
crap in = crap out
pi_98716170
je 'moet' 2 plakken kaas en iets van 300? ml zuivel per dag consumeren, dat zal niet zonder reden zijn?
Worry is a misuse of imagination
pi_98716172
o hai, ik moet nu gauw boodschappen doen, want ik heb niks te lunchen in huis (zo gaat dat dus bij mij... argh... ik ga gewoon kopen wat ik gepland heb te eten, daar niet van, maar t is onhandig!)

en dan heul veul nakijkwerk! boe!
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:19:14 #7
70532 loveli
N
pi_98716209
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
je 'moet' 2 plakken kaas en iets van 300? ml zuivel per dag consumeren, dat zal niet zonder reden zijn?
Van wie? Zal wel met calcium te maken hebben. Kun je ook op andere manieren oplossen (eierschillen :9 ).
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:19:40 #8
70532 loveli
N
pi_98716227
Succes kwak :*
crap in = crap out
pi_98716659
calcium schijnt ook weer niet goed te zijn?
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:31:25 #10
70532 loveli
N
pi_98716691
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
calcium schijnt ook weer niet goed te zijn?
Het gaat om balans. Calcium gecombineerd met magnesium is wel goed.
crap in = crap out
pi_98716778
Ik zit volgens mij voor het eerst van mijn leven in een kantoorgebouw waar het gewoon uit te houden is met mooi weer! *O*
Het is niet koud, het is niet warm, het is gewoon aangenaam.
het is natuurlijk evident dat dit niet mijn normale werkplek is!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 27 juni 2011 @ 13:36:26 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98716865
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.

En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:36:59 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98716891
Hier is het prima uit te houden. Net even buiten geweest en elk stukje huid bedekt :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:37:52 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98716929
Link naar vorig topic svp :)
Niet meer actief op Fok!
pi_98716987
xm daar ben je veel te jong voor?
pi_98717004
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het uitermate vervelend als huisartsen elkaar tegenspreken. Moest toch bellen voor extra antibiotica, en toen vroeg ik naar mijn onregelmatige cyclus. Toen de mirena eruit ging, zei die huisarts: het kan nog wel een jaar onregelmatig blijven. Ik heb nu de volgende cycli gehad: 22 - 23 -23 -28 - 21. En nou vroeg ik het net weer, zegt dus een andere huisarts: ja.. nee, het kán, maar ja Mirena onderdrukt je cyclus niet, dus je zou verwachten dat het snel wel weer normaal is.

En ik kan daar dus niet tegen, want ik ga dus googlen en dan lees ik alleen maar dingen over vervroegde overgang en nouja, ik moet ook gewoon niet op google kijken ;(.
:* dat laatste inderdaad. Wanneer heb je dat onderzoek?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:40:23 #17
70532 loveli
N
pi_98717034
Mirena bevat een progestageen = zwangerschapshormoon en zorgt er in veel gevallen voor dat je geen eisprong hebt.

Had je een cyclus tijdens de mirena? Heb je zin om elke dag te temperaturen of over een staafje te plassen? Je komt er snel genoeg achter of je een eisprong hebt. Hoe regelmatig was je voor de mirena? Mijn cyclus is boven de 30 ook korter geworden, dat is vrij normaal schijnt als je ouder wordt.

Als je een dieet met veel soya (fyto-oestrogenen) volgt hebn je een langere cyclus.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:40:52 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* dat laatste inderdaad. Wanneer heb je dat onderzoek?
Morgen..

En prob, het kan dat je voor je 40e al in de overgang komt. Maar kans is klein, 2-5% ofzo. En nouja, ik ben niet zo goed in relativeren en heb nog wat andere klachten die daar ook wel op duiden, maar die ook met stress te maken kunnen hebben. *zucht

Ik word soms echt helemaal gek van mezelf.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98717067
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Link naar vorig topic svp :)
[Gezond Slank] #1531 Jaja...

Maar even om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen: waarom eigenlijk? In de tijd dat je op een link wacht, ben je toch allang naar je MyAT gegaan via mobiel? Of kan dat niet op een android?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98717095
Vik > [Gezond Slank] #1531 Jaja...

Plekkie vrij HPKW? Zit hier met zweet op m'n rug... :{

En gezien de foto's van de meet moet ik ook weer even bezig, denk dat ik het oude sportpatroon maar weer ga oppakken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:42:01 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717110
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
Mirena bevat een progestageen = zwangerschapshormoon en zorgt er in veel gevallen voor dat je geen eisprong hebt.

Had je een cyclus tijdens de mirena? Heb je zin om elke dag te temperaturen of over een staafje te plassen? Je komt er snel genoeg achter of je een eisprong hebt. Hoe regelmatig was je voor de mirena? Mijn cyclus is boven de 30 ook korter geworden, dat is vrij normaal schijnt als je ouder wordt.

Als je een dieet met veel soya (fyto-oestrogenen) volgt hebn je een langere cyclus.
Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:42:58 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717155
Maar, het duurde een half jaar voor m'n lijf gewend was aan dat ding, misschien duurt het ook een half jaar voor 't weer gewend is aan de oude situatie.
pi_98717164
Haaai!

Beterschap loveli :*

Lijstje omdat ik nu weet wat ik ga eten :9

O: 3 brood (van marqt) met 2x boter/kaas, 1x chocopasta
T: perzik, 2 dropjes
L: bagel creamcheese, salade met tomaat, ei, olijven, olijfolie, komkommer etc
T: appel + banaan
B: 2x 20 minuten fietsen
T: glas rijstmelk
D: couscous salade, met komkommer, amandelen, kip, tomaat en kikkererwten
pi_98717172
xm, jij bent iets van 30, toch? of zit ik verkeerd?
  maandag 27 juni 2011 @ 13:43:38 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717179
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Probability het volgende:
xm, jij bent iets van 30, toch? of zit ik verkeerd?
31 :Y
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:43:42 #26
70532 loveli
N
pi_98717183
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik werd niet meer ongesteld tijdens mirena. Of ik nog een cyclus had.. geen idee. Had soms wel wat PMS-verschijnselen, maar heb het niet bijgehouden. Voor Mirena was ik wel regelmatig, zo gemiddeld rond de 29 dagen, kon een dag of 2 meer zijn, meestal niet minder.
Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:44:33 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717221
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen cyclus tijdens de mirena dus. In m'n twenties zat ik ook op 29 dagen, nu op 26 gemiddeld.
Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?
pi_98717321
@xm ik kan mij niet voorstellen dat ik over ongeveer 5 jaar in vervroegde overgang zou komen, dus lijkt mij erg sterk!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:48:33 #29
70532 loveli
N
pi_98717382
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok, dus jij staat niet te kijken van onregelmatigheid na 4 maand na verwijdering?
Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.

Lange cyclus is vaker een aanwijzing voor geen eisprong dan een korte.
crap in = crap out
pi_98717449
quote:
5s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[Gezond Slank] #1531 Jaja...

Maar even om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen: waarom eigenlijk? In de tijd dat je op een link wacht, ben je toch allang naar je MyAT gegaan via mobiel? Of kan dat niet op een android?
In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).

Ergo: ik snap de vraag van Vik ook niet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_98717480
Owja, V1z0R, we hebben hier nog 4 werkplekken vrij. Uitzicht op de A20. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:52:26 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717542
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met de mirena, maar ik sta er niet van te kijken dat je cyclus korter is geworden. 21, 22 en 23 dagen is wel kort. Ik zou gaan temperaturen of je ene eisprong hebt, of over teststaafjes gaan plassen. Dan heb je wat zekerheid.

Lange cyclus is vaker een aanwijzing voor geen eisprong dan een korte.
Nouja, als ik idd tijdens de mirena geen eisprong meer heb gehad (zoals ook met de pil gebeurt) dan kan het kloppen dat het nu een zooitje is. Lees veel verhalen over onregelmatige cycli na pil (hormoon)gebruik.

Ik vind het teveel gedoe om nu al te gaan temperaturen enzo, zie daar nu ook nog geen reden voor.
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 13:56:27 #33
70532 loveli
N
pi_98717694
Als je gaat lezen over pillen, de cerazette is een pil met alleen progestageen. Alle andere pillen hebben ook een oestrogeen, dus zijn niet te vergelijken met de mirena. Implanon is wel te vergelijken (ook een progestageen).
crap in = crap out
  maandag 27 juni 2011 @ 13:58:20 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98717791
Nouja, doelde meer op feit van dat ik dus waarschijnlijk tijdens de mirena geen cyclus heb gehad. Las ook dat het bij de meeste vrouwen idd de eisprong onderdrukt. Kan me zo voorstellen dat een lijf dan na 5 jr zoiets heeft van :?.
pi_98717797
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, V1z0R, we hebben hier nog 4 werkplekken vrij. Uitzicht op de A20. B-)
Bah, te ver weg :{ :D

ProBilly, in de vorige twee topics staat wel hoe de meet was :)
Maar het summum is dat het gezellig was!

Edit: Summum??????, summum????, wordt eens wakker V1z0R... :')
Zeg dan gewoon dat het gezellig was sukkel }:|

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 27-06-2011 14:07:43 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:05:32 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98718071
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In Adroid heb je ook gewoon je MyAT gegaan en wat nog mooier is, op de eerste en laatste pagina van een topic staat een pijltje en als je daar op klikt ga je naar het vorige of het volgende topic (afhankelijk van of je aan het begin of einde van het topic bent natuurlijk).

Ergo: ik snap de vraag van Vik ook niet. :P
Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanks :)
Niet meer actief op Fok!
pi_98718161
viz, heb geen laptop meer en mobiel terug lezen gaat hem niet worden!
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:12:38 #38
70532 loveli
N
pi_98718313
Meh, voel me net als een man die ziek is.
crap in = crap out
pi_98718328
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef loveli het volgende:
Meh, voel me net als een man die ziek is.
Aandachtbehoefend? Zielig? :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:13:29 #40
70532 loveli
N
pi_98718335
Erg zielig.
crap in = crap out
pi_98718390
ik vraag 8x hoe laat 'de rest' naar t vriendje komt

hij: half 7 kun je helpen spullen te sjouwen!

dus ik: o dan kom ik 5 minuten eerder, kunnen we zoenen ;)

en hij : nee dat kon toch niet omdat je geen lucht kreeg. ik zie je wel om half 7 verschijnen

dus ik ?? ik zie wel
en je bent zo romantisch als een baksteen

hahaha
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:17:43 #42
70532 loveli
N
pi_98718489
Jouw exemplaar heeft niet altijd in de gaten dat 'ie lomp is ;)
crap in = crap out
pi_98718517
haha nee, het is net een vent!
pi_98718614
Lijstje van gisteren

@#!%? - van 5 tot 8 wakkergehouden door keiharde muziek van de buren, inclusief politiebezoekje op mijn verzoek...ik word doodziek van die mensen, we hebben al 100 keer geklaagd
O - banaan, 3 kleine sneetjes speltbrood met roomboter
L - pizza caprese bij Mazzo, best wel leuk restaurant geworden, waar de club vroeger zat
D - 4 x brood, 1 met gegrilde kipfilet, 2 met cheddar en pickle :9 , 1 met boter
T - raketje, koffie verkeerd met 1 tl suiker, 2 blokjes pure chocola

Vandaag

O - 250ml volle yoghurt, 5 el volvezel cruesli
L - 4 vk bth, 2 met kaas, 1 met vlees, 1 met hummus. Tomaat en komkommer.
T - appel, handje ongezouten noten
S - 1 uur kracht(circuit)training
D - gebakken zilvervliesrijst met ei, paprika, ui, kool
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 27-06-2011 14:49:55 ]
pi_98718736
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee gesloten topics verdwijnen hier. Pijltje is wel een goeie thanks :)
Dat pijltje had ik ook nog niet door :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98718738
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
Erg zielig.
:o Wat heb je dan?
  Vis een optie? maandag 27 juni 2011 @ 14:25:06 #47
70532 loveli
N
pi_98718775
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef Novem het volgende:

[..]

:o Wat heb je dan?
Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nu :')
crap in = crap out
pi_98718984
Samenvatting voor ProBilly:
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief O+.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En slank :Y!
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
hai vanuit logeerkamer Phaidra. Kutweer maar zo heerlijk opgelost. Jongens wat kunnen jullie koken! Super. Fijne meet!
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het was erg gezellig!
Welterusten! :W
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee ik zit nog in de trein hoor! De laatste trein overigens. Die ontzettend druk is! :o

Ik vond het bijzonder leuk en gezellig! O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:20 schreef loveli het volgende:
Worstjes :9
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:48 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Was leuk en heb heerlijk gegeten gister. :9
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat :+

Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well :Y
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?
Dat was ik dus :')
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Phaidra het volgende:
Haha, we hoorden het vanochtend idd. Er zijn ook zoveel hotels in de omgeving :D . Ik vond het gezellig :Y ! En hulde voor uniek, toen ik beneden kwam, had ze al van alles opgeruimd en schoongemaakt _O_ O+ !
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Phaidra het volgende:
Thanx! Het ging wonderbaarlijk soepel en zonder al te veel gestress :P . Het was makkelijker geweest als we ook buiten hadden kunnen zitten, maar het paste zo precies!

Puff, we hebben gister al gezongen, maar nu echt gefeliciteerd! *O*
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef Phaidra het volgende:
Ja, aurum zag er anders uit dan ik me had voorgesteld! Je hebt prachtig haar O+ !
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Oh ja! Coco is echt een cutie, met d'r Limburgse accent!
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Hoi, ben ook weer thuis, heb uniek veilig afgezet en kreeg zelfs nog complimentjes over m'n rijden :D

Meet was erg leuk inderdaad! Phaidra en man bedankt voor alles incluus het ontbijt! En aurum bedankt voor het brengen, gelukkig was HPKW nog op tijd :D
hoe moest ik nou weten dat je 2 Bastions hebt in Hoofddorp :')

Sommigen waren inderdaad anders dan voorgesteld :D

* V1z0R doet een Perr-dansje O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai!

Het was leuk O+ En lekker! :Y) En my oh my, wat een gastvrijheid van Phaidra & vriend ^O^ Wat hebben jullie goed voor ons gezorgd O+ :Y
^^ pretty much sums it up...
pi_98719168
Ik heb wel gewoon het gesloten topic in MyAt op mijn Android :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98719210
mooi dat het leuk was!!!
mag ik een groepsfoto zien met jullie hoofden verborgen? ben wel benieuwd hoe slank iedereen is!
pi_98719224
en naar de outfits haha
pi_98719256
Overlastklacht naar woningbouw gestuurd. Vanaf mijn werkadres. B-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:41:22 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98719354
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98719369
Lijstje:

O: 4 volkorenbeschuiten met hagelslag. Niets anders in huis!
L: gevulde salade met salami en kikkererwten
T: 4 aardbeien
T: misschien nog wat
D: ik heb zin in vis, dus wellicht een vispakketje uit de oven ofzo...even kijken in de super..

ik ben van plan om hier wat minder te gaan posten. Ik vind dat er erg veel offtopic gepraat word, en iedereen doet maar een mededeling en kletst wat langs elkaar heen. Ik wil dit topic vooral gaan gebruiken om lijstjes te posten, en hier ook commentaar op te krijgen.
pi_98719383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel gewoon het gesloten topic in MyAt op mijn Android :7
ik ook :Y
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98719447
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanmorgen maag-darm stoornis, nu koorts en geen honger. De emmer is mijn beste vriendje nu :')
Oh bah, buikgriep is vreselijk, beterschap! Ook jammer met dit mooie weer!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:46:02 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98719529
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: 4 volkorenbeschuiten met hagelslag. Niets anders in huis!
L: gevulde salade met salami en kikkererwten
T: 4 aardbeien
T: misschien nog wat
D: ik heb zin in vis, dus wellicht een vispakketje uit de oven ofzo...even kijken in de super..

ik ben van plan om hier wat minder te gaan posten. Ik vind dat er erg veel offtopic gepraat word, en iedereen doet maar een mededeling en kletst wat langs elkaar heen. Ik wil dit topic vooral gaan gebruiken om lijstjes te posten, en hier ook commentaar op te krijgen.
Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.
  maandag 27 juni 2011 @ 14:46:04 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98719530
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt als mijn normale cyclus XM. En ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Irritant is het wel daarentegen.
Was vroeger dus wel regelmatig... maar goed, morgen echo. Do.ochtend terug naar de huisarts om alles te bespreken, echo, hoe verder, etc. Pijn lijkt wel stuk minder sinds start menstruatie, dus ben wel 'benieuwd' naar de echo.
pi_98719636
laat ik ook weer eens een lijstje doen

S: sit-ups & squats + gewichten
O: 350ML griekse yoghurt
T: verse jus
L: salade van tomaat + sla + buffel mozzarella + pijnboompitten + pesto en 1 stukje volkorenbrood + beetje roomboter
T: watermeloen
D: broccoli en entrecote
pi_98719703
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Om met dat laatste te beginnen: volgens mij kan er nog wel wat bij Jag. Een snelle berekening komt bij mij uit op ongeveer 1000 kcal en dat is volgens mij te weinig bij jouw lengte.
ja, d'r komt ook nog wel wat bij. Voor T even naar de supermarkt zo, of een ijsje. En m'n D moet redelijk uitgebreid worden, ivm redelijk magere L. Zat trouwens wel behoorlijk wat dressing over de salade.

Thanks voor het commentaar!

@ Progje: Ik vind het weinig, maar ik vind dat jij altijd erg weinig eet!
  maandag 27 juni 2011 @ 14:52:35 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98719760
Ik wil met alle plezier commentaar op lijstjes leveren, maar ik denk somehow dat ik daarvoor niet de juiste persoon ben :). Ik zie het alleen als het of extreem weinig, of extreem veel is. Er zijn er hier die dat veel beter kunnen :Y.
pi_98719786
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

@ Progje: Ik vind het weinig, maar ik vind dat jij altijd erg weinig eet!
Ja, dat lijkt ook wel vaak zo...
Ik kan beter mijn lijstjes van de dag ervoor gaan posten...
Meestal eet ik in de middag nog wel wat extra als ik honger krijg en/of 's avonds na het eten nog wat zuivel of eiwit-achtigs als ik trek krijg
  maandag 27 juni 2011 @ 14:54:28 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98719828
lijstje:

o- drie wasa crackers met pindakaas
t- een bonbon en een snoepkomkommer
l- drie geroosterde bruine boterhammen met vrij veel kipfilet, een groene paprika
t- ? waar ik zin in heb, heb vanalles en heb ook nog eetruimte... ws. iets gezonds en iets minder gezonds.
d- portie pasta bolognese, aangemaakte komkommertjes (een hele)
t- festini perenijsje

kan beter, kan slechter.

planning morgen:
o- drie of vier crackers met pindakaas
t- wortelrauwkost, appel
l- drie of vier boterhammen met kipfilet of ham
t- komkommer, iets lekkers
d- gekookte aardappeltjes, visfilet uit de oven, worteltjes
t- festini perenijsje
Kwak
pi_98720017
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.
Omdat je voor je D ook sport zijn eiwitten des te belangrijker.

Jagar, in plaats van dat ijsje iets met eiwitten? Zie ik niet echt veel van in je lijstje op de vis na.

kwak, hoe goed kun jij tegen koolhydraten? Aangezien jij in de ochtend en middag al helderop wat koolhydraten binnenkrijgt is het misschien een idee deze te skippen bij je D? (<- works for me)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:01:33 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720094
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Novem, bij je D mag wat mij betreft nog wel een stukje vlees of iets anders met eiwitten.
Zo 1-2-3 bekeken is de E/K/V een beetje scheef en de hoeveelheid aan de lage kant.

Jagar, in plaats van dat ijsje iets met eiwitten? Zie ik niet echt veel van in je lijstje op de vis na.

kwak, hoe goed kun jij tegen koolhydraten? Aangezien jij in de ochtend en middag al helderop wat koolhydraten binnenkrijgt is het misschien een idee deze te skippen bij je D? (<- works for me)
ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.
Kwak
  maandag 27 juni 2011 @ 15:04:30 #66
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98720186
Ik ben helemaal van slag door het warme weer :/ dus mijn lijstje is prut:

O: 400 ml vruchtenyoghurt
T: 2 stroopwafels
L: een half broodje met boter, 100 gram tonijn met wat fritessaus
T: snoepkomkommer (ik heb hem per ongeluk vrij lang aan de plant laten hangen dus hij is bijna zo groot als mijn onderarm :P)
D: salade met mais, kidney beans, paprika, een eitje, gebakken kip en honey-mustarddressing
T: ijsje
T: appel
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_98720316
Jagar, commentaar is natuurlijk altijd fijn, maar dan wel een compleet lijstje posten :P toch? ik bedoel je weet zelf ook wel dat je O niet fantastisch is, je L wel maar ja, daarna valt er niets over te zeggen want je weet nog niet wat je gaat eten :D
pi_98720372
Verder wel met je eens mbt commentaar op lijstjes enzo trouwens :Y
pi_98720408
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Perruche het volgende:
Jagar, commentaar is natuurlijk altijd fijn, maar dan wel een compleet lijstje posten :P toch? ik bedoel je weet zelf ook wel dat je O niet fantastisch is, je L wel maar ja, daarna valt er niets over te zeggen want je weet nog niet wat je gaat eten :D
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...
pi_98720474
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik doe absoluut pertinent niet aan koolhydraten skippen. dan verander ik in een monster, word ik ongelukkig en ga ik vreten. ik gedij bij veel niet te snelle koolhydraten. thanks, but no thanks.
Tja, dan is dat niet echt een oplossing.
Het is trouwens gebleken dat het fysiologisch effect van snelle koolhydraten al deels plaats vind wanneer het alleen al geproefd wordt. Misschien zou je hiermee kunnen experimenteren?
pi_98720493
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik blij met V.'s opmerking over de eiwitten, en kan ik nu gericht gaan denken wat ik als T ga nemen...
Daar heb je ook wel een punt :)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:18:16 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98720670
Thuis! En vriendje heeft een slinger met 'hartelijk gefeliciteerd' opgehangen O+ O+ O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 juni 2011 @ 15:18:20 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98720674
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, dan is dat niet echt een oplossing.
Het is trouwens gebleken dat het fysiologisch effect van snelle koolhydraten al deels plaats vind wanneer het alleen al geproefd wordt. Misschien zou je hiermee kunnen experimenteren?
Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:25:25 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720965
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Viz, jij kent kwak misschien niet zo goed, maar m.i. is ze absoluut niet geholpen met allerhande dieten. Kwak moet gewoon normaal eten en zeker niet experimenteren.
jupz. dus ik zit nu aan lekkere verse boterhammen (bruin + extra pitjes) een lekkere dikke groene paprika en plakjes kipfilet.

ik lust gewoon te weinig koolhydraatarme dingen om goed te kunnen eten met zo'n dieet. no experiments here, na een eetstoornisverleden ben ik al blij als wat Tink zegt lukt!
Kwak
  maandag 27 juni 2011 @ 15:25:34 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98720971
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thuis! En vriendje heeft een slinger met 'hartelijk gefeliciteerd' opgehangen O+ O+ O+
lief!
Kwak
pi_98721017
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
Thanks, ja, je hebt gelijk, qua calorieen zit ik net aan de 15/1600 denk ik, heb vanavond alleen geen tijd om uitgebreid te koken en heb geen boodschappen in huis.
Ik zal na het sporten tijdens het koken een kom yoghurt eten, dan krijg ik toch wat kcals en eiwit binnen.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:29:01 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721126
Verdorie,

Echopraatje onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:31:41 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721243
Lijstje so far

O: banaan
L: 2 bth pindakaas + pil
D: spinaziewraps

Ja, ik weet dat het belabberd is. *multivitamine inneemt
pi_98721361
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far

O: banaan
L: 2 bth pindakaas + pil
D: spinaziewraps

Ja, ik weet dat het belabberd is. *multivitamine inneemt
Doe je er ook een visolie bij?

En kan je echt niet meer eten, misschien een bakje yoghurt in de ochtend?

:* *aai over bol geeft.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:34:53 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98721390
[Slechte moeder]
Ik heb mijn kinderen voor de tv gezet :@ . Met een bak ijs. Het is hier zo warm dat ik het onverantwoord vind ze buiten te laten spelen.
[/Slechte moeder]

Ik heb tot nu toe ook niet bijster goed gegeten (daarentegen bestond mijn voedingspatroon dit weekend uit koolhydraten, goede en slechte maar vooral veel)
o. omelet van 2 eieren
s. 1,5 uur sportschool
t. stukje 70% chocolade
l. salade van hele krop rode sla + blikje tonijn in eigen sap + hele ui + 1 tomaat + 6 augurkjes + dressing
t. geen trek :? Wel veel water
d. geen idee. Het plan was bbq, maar daar heb ik geen zin in.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:35:56 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98721437
@Perr: visolie heb ik niet! En mag geen zuivel bij deze pillen en ook niet in het zonlicht zitten. Hendig :').
pi_98721452
ik ga zo varen! iemand suggesties voor lekkere hapjes om mee te nemen?
  maandag 27 juni 2011 @ 15:36:52 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98721485
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Fruit, gekoelde rose, rauwkost met dip.
pi_98721566
koude wraps met groenten/kip/dipsausje :9
pi_98721605
oh nee, je bent vega! hmm, linzenwraps dan maar :P
pi_98721758
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Novem het volgende:
oh nee, je bent vega! hmm, linzenwraps dan maar :P
Van het weekend had ik wraps gemaakt met roomkaas, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes en rucola. Volgens mij vielen ze wel in de smaak :+ .

Lijstje:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: automatenchoco, vruchtenkwark, stuk komkommer
D: nog onbekend
T: bonbon
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98721863
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Wat Tink zei en niet vergeten zonnebrandcrème mee te nemen!
pi_98721975
Phaidra, klinkt lekker, haha!

Ik ben een jaar geleden vegetarier geworden, zwaar gemotiveerd en super idealistisch, maar na 3 maanden kon ik het gewoon niet meer aan, waar ik ook uit eten ging was de keuze altijd iets met mozzerella met aubergine, geitenkaas met rucola of feta met spinazie. Ik heb nooit zoveel kaas gegeten als in die 3 maanden.

Nu eet ik dus weer vlees en probeer ik mijn geweten te sussen door alleen maar bio vlees, zuivel, kaas en eieren te kopen :P
pi_98722421
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Verkeerde nummer :o
:o ow crap!
  maandag 27 juni 2011 @ 16:03:03 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98722775
Nog 28 min :z
Niet meer actief op Fok!
pi_98722889
Phaidra die wrapjes waren inderdaad lekker, net als alles, eigenlijk! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Novem het volgende:
Phaidra, klinkt lekker, haha!

Ik ben een jaar geleden vegetarier geworden, zwaar gemotiveerd en super idealistisch, maar na 3 maanden kon ik het gewoon niet meer aan, waar ik ook uit eten ging was de keuze altijd iets met mozzerella met aubergine, geitenkaas met rucola of feta met spinazie. Ik heb nooit zoveel kaas gegeten als in die 3 maanden.

Nu eet ik dus weer vlees en probeer ik mijn geweten te sussen door alleen maar bio vlees, zuivel, kaas en eieren te kopen :P
Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.
pi_98722902
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
[Slechte moeder]
Ik heb mijn kinderen voor de tv gezet :@ . Met een bak ijs. Het is hier zo warm dat ik het onverantwoord vind ze buiten te laten spelen.
[/Slechte moeder]

Ik heb tot nu toe ook niet bijster goed gegeten (daarentegen bestond mijn voedingspatroon dit weekend uit koolhydraten, goede en slechte maar vooral veel)
o. omelet van 2 eieren
s. 1,5 uur sportschool
t. stukje 70% chocolade
l. salade van hele krop rode sla + blikje tonijn in eigen sap + hele ui + 1 tomaat + 6 augurkjes + dressing
t. geen trek :? Wel veel water
d. geen idee. Het plan was bbq, maar daar heb ik geen zin in.
dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leip :P

*O* voor het lieve vriendje van Maria!

Die van mij kwam thuis met bloemen, dus dan kan je wel raden hoelaat het is :+ :')
pi_98722948
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dan ben je toch geen slechte moeder, maar een goede moeder? Doe is niet zo leip :P

*O* voor het lieve vriendje van Maria!

Die van mij kwam thuis met bloemen, dus dan kan je wel raden hoelaat het is :+ :')
trouwdag? of ruzie? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98722986
Edit: Laat maar.
pi_98722997
Aurum wat lief O+ of had ie iets misdaan?

Tink ik vind er ook niets mis mee hoor, laat ze lekker binnen zitten!
pi_98723052
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Lijstje:
O: brinta
T: koffie met melk x2, boterham roomkaas + komkommer
L: 2 boterhammen fricandeau
T: automatenchoco, vruchtenkwark, stuk komkommer
D: nog onbekend
T: bonbon
Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98723061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

trouwdag? of ruzie? :P
Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep loopt :')

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.

Meer een waarom doe je dit zo / sense you make it not. En dan begrijpen we eigenlijk wel waar de ander vandaan komt........ook al zou de ander het anders aanpakken. :')
pi_98723117
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zit exclusief D en bonbon op ca. 750 kcal. Lijkt me best ok of niet? Ik kan eventueel nog een handje amandelen eten als mijn D laag uit zou vallen.
hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoeg O-)

XM: Ik zou morgen gewoon gaan en doen alsof mijn neus bloedt ( :') )
  maandag 27 juni 2011 @ 16:10:15 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98723154
:')
  maandag 27 juni 2011 @ 16:12:37 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98723255
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Zijn slechte planningskills en ons hele huishouden wat in de soep loopt :')

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.

Meer een waarom doe je dit zo / sense you make it not. En dan begrijpen we eigenlijk wel waar de ander vandaan komt........ook al zou de ander het anders aanpakken. :')
Aw en dan wel met bloemen komen :D Da's dan wel weer lief ook :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')