Thanks! Ik ben heel positief, ik wil het heel erg graag..!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht vindt om de knop om te zetten
Het is bijna zoverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
voor de laatste keer hier in huis gedouched!
En die stomme spiegel moeten zien. Ben vandaag niet blij met 'm! Maargoed dat we weg gaan
*boks ik ben ook mijn introductie aan het 'schrijven'. Nog geen woord op papier maar wel weer 10 nieuwe bronnen erbij, great.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdam is tot nu toe al de hele dag droog, wie weet Hoofddorp ook wel?
Schrijven lukt niet, nog geen woord op papier en niets gelezen. Ik moet toch minstens mn intro afhebben morgen en dat gaat niet lukken in dit tempomaar heb heel veel behoefte aan even niets doen en ontspanning
. Of even doorzetten, nog een week en dan heb ik mn bachelorproject afgerond! Pffff.
Gister hard gesport? (of vandaag)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb vandaag al een bord havermout, 5 sneeën brood en een zakje hulahoops op en ik ben nog steeds hongerig, nu knaag ik maar op een wortel
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Gister hard gesport? (of vandaag)
Ik heb altijd de dag na het sporten meer honger dan normaal
Kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?![]()
Ach ja, zolang ik normale dingen eet en me niet vol ga stoppen met rotzooi vind ik dat het wel moet kunnen een dagje!
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?![]()
Ach ja, zolang ik normale dingen eet en me niet vol ga stoppen met rotzooi vind ik dat het wel moet kunnen een dagje!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Zegt degene die nu vlaai gaat eten.
dat! Hier begint de boel steeds ingepakter te raken, nog ingepakter dan het al was!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Mixende_match het volgende:
veel plezier op de bbq allemaal! hopen dat het droog blijft
Sperziebonen zijn heel licht verteerbaar vind ik. Ik eet meestal in mijn eentje een halve kiloquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef Siral het volgende:
Ik moet ff wat groente gaan halen voor vanavond. Zijn sperzieboontjes licht verteerbaar? Daar heb ik wel zin in
Ik heb de laatste weken heel erg veel last van maagpijn en dit wil ik een beetje voorkomen vanavond..
Ah ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
*boks ik ben ook mijn introductie aan het 'schrijven'. Nog geen woord op papier maar wel weer 10 nieuwe bronnen erbij, great.
^^quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Mixende_match het volgende:
veel plezier op de bbq allemaal! hopen dat het droog blijft
Ook nog wat lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!quote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!.
Oeh mooie tentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wij hebben de hele dag heel hard gewerkt. Veel gewinkeld (nuttige zaken!) en het hele huis vakantieklaar gemaakt, voor als we over 2 weken weggaan. De Duutser gaat anderhalve week naar de US of A, en ik naar Zweden, dus dan blijft het ook schoon..
En we hebben een tent gekocht!
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n zin in onze vakantie. Duurt nog iets meer dan 2 weken!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Weer on my way home. Was leuk maar ik word erg moe van al dat gekletsminimeets zijn meer mijn ding denk ik.
Zondag, maandag en dinsdag niet gesport, en vrijdag niet. Woensdag en donderdag maar een half uurtje.. Vandaag ook maar op op zn elfendertigste. Die cardio was gewoon recreatief fietsen haha.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je deze week eigenlijk al een dag niet gesport siral? Zou het niet zinvol zijn af en toe een rustdag in te lassen? Iedere tweede dag ofzo? Kan je lichaam zich ook herstellen.
Hiquote:
Gniffel, wilde je een afterparty dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hi![]()
Onderweg naar huis? Ik stap net binnen (toch nog wel een aardige rit van deur tot deur) en ga nu slapen. M slaapt al. Saaie burgertrutten zijn we ook
.
^^quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond het bijzonder leuk en gezellig!
Ah, niet leuk genoeg om mee te nemen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet niet hoe het met die jongen is afgelopen, maar ik ben thuis!
Hier niet!quote:
netjesquote:Op zondag 26 juni 2011 09:20 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. 66.9 is ook onder de 67Ik kan veel shirts weer aan, kleren passen weer.
In 2008 was ik 10!! kg lichterquote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Eind 2009 was ik ook onder de 67. Those were the days
.
Reken er maar niet opquote:Op zondag 26 juni 2011 09:29 schreef Mixende_match het volgende:
Moguu. Leuke meet dus gehad? En ook lekker?
Ik ga zo lekker naar beverwijk, hoop dat het beetje slecht weer blijft, en pas als we thuis komen lekker haha
De manier waarop is alleen niet zo netjesquote:
Eind 2010 was ik onder de 64, toen was het mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Eind 2009 was ik ook onder de 67. Those were the days
.
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil nietquote:
Is dat goed of slechtquote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil niet.
Ja, goed dus, je bent geen tonnetje ofzoquote:
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen lijkt me dat niet zo raar. Je hebt een beslissing genomen die impact op je heeft. Niet raar dat je lijf er ook op reageert.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
De manier waarop is alleen niet zo netjes. Mijn eetlust is weg, ik heb moeite om aan de 1200 kcal te komen en val meer dan een kg per week af. Maar, ik eet wel minstens 400 gram groente, een stuk fruit en (rood) vlees.
Daar gaat Puff dr motivatie.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil niet.
Misschien herinneren sommigen van jullie nog wel mijn foto van een of ander pasje, op mijn topgewicht.quote:
Het is al sinds 3 weken. Ik heb toen teveel vezels gegeten en sindsdien zijn mijn darmen over de zeik. Voor mijn gevoel heeft mijn besluit van afgelopen week geen invloed op mijn eet-/slaappatroon.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen lijkt me dat niet zo raar. Je hebt een beslissing genomen die impact op je heeft. Niet raar dat je lijf er ook op reageert.
Stress is a bitchquote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De manier waarop is alleen niet zo netjes. Mijn eetlust is weg, ik heb moeite om aan de 1200 kcal te komen en val meer dan een kg per week af. Maar, ik eet wel minstens 400 gram groente, een stuk fruit en (rood) vlees.
[..]
Eind 2010 was ik onder de 64, toen was het mooi. En 2006 was ik zelfs rond de 60, toen had ik echt een mega taille.
Of darmen zijn a bitch, kan ookquote:Op zondag 26 juni 2011 09:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is al sinds 3 weken. Ik heb toen teveel vezels gegeten en sindsdien zijn mijn darmen over de zeik. Voor mijn gevoel heeft mijn besluit van afgelopen week geen invloed op mijn eet-/slaappatroon.
Ik heb een referentieshirtjequote:Op zondag 26 juni 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een broek waar ik weer in wil passen. Krijg hem nu nét niet dicht en eind vorig jaar paste 'ie nog prima. Irritant, want het is een lichte, dunne broek, dus uitstekend voor de zomer. Het is nu mijn referentiebroek (M lachte me uit om dat woord)
XS, doe je goed met jouw voorgevelquote:Op zondag 26 juni 2011 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een referentieshirtje. Een XS waar je alles in ziet. Net weer een foto gemaakt, hij zit nog te strak om te dragen maar al minder strak dan 3 kg geleden
.
Zo ben ik eigenlijk begonnen, referentiemaat die ik wilde hebben (38-40) in de kast gehangen tot het pastte. Nu weet ik wat voor gewicht daarbij hoort, maar dat wist ik van te voren niet precies.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeker als je je niet weegt, is het gewoon goed om referentiekleding te hebben om de boel een beetje in de gaten te houden. Ik wou alleen dat ik daar eerder mee was begonnen, dan had ik de schade nog wat kunnen beperken. Had allerlei bloesjes die vorig jaar prima zaten en die nu licht knellen als ik de knoopjes dicht heb.
Ik heb een spijkerbroek van 3 jaar geleden, maatje 26. Die wil ik van de zomer weer aankunnen. Dan moet ik 5 kilo aankomen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeker als je je niet weegt, is het gewoon goed om referentiekleding te hebben om de boel een beetje in de gaten te houden. Ik wou alleen dat ik daar eerder mee was begonnen, dan had ik de schade nog wat kunnen beperken. Had allerlei bloesjes die vorig jaar prima zaten en die nu licht knellen als ik de knoopjes dicht heb.
Hehehehe, ik zit niet echt te wachten op dronken mannen die ik niet ken in mijn bed.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah, niet leuk genoeg om mee te nemen?
Wij zijn uit ge-singstart, leuk idee voor een volgende meet
Karaokemeet hebben we al eens gehadquote:Op zondag 26 juni 2011 10:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, ik zit niet echt te wachten op dronken mannen die ik niet ken in mijn bed.![]()
Singstar!Of Karaoke!
Leuk!
Toen mocht ik niet komen!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Karaokemeet hebben we al eens gehad.
Nou dan kun je lang wachten, denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef MarMar het volgende:
Ik zit nogsteeds te wachten op de drachtenmeet
Miss als ik toevallig bij m'n ouders benquote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:
Jij niet eens vik? tsssk!
* MarMar streept naam van uitnodiging
Volgens de laatste maten die jij doorgaf schelen wij niet heel veel van figuur en ik vind toevallig dat ik een heel mooi figuur heb dus het zal meevallenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat was een dáverend succes.
Referentiekleding heb ik niet echt.. en ik weeg me ook amper. Ik ben reddeloos verloren.
Oh massaal trek ik ook niet, concentratie van een doperwt wat dat betreft, dan volg ik niets meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss als ik toevallig bij m'n ouders ben.
Maar ik ben voorlopig wel even klaar met massale meets, geloof ik.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
XM zag er figuurtechnisch prima uit idd. Op Phaidra en Uniek na was zij de slankste, denk ik.
ben je bang voor haar?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb loveli gewoon weer niet gesproken, net als op de bruiloft van Mo.
Zij voor mij denk ikquote:
Volgens mij moeten we een keer herkansen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan elkaar mislopenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we een keer herkansen.
Ik ga dr gewoon binnenkort een keertje minimeeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De beste manier om van je brakheid af te komen is door gewoon te gaan hardlopen. Je loopt dat misschien niet geweldig lekker, maar daarna voel je je echt 1000 keer beter!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel me te brak en suboptimaal om te gaan hardlopen, maar nu ga ik ws pas woensdag weer, een week na de vorige keer. Hopelijk komt m'n nw wekker (geen grapjes ff aub) snel binnen, dan kan ik hem zelf zetten 's morgens en gewoon op tijd eruit, want met dit warme weer ga ik ook echt niet na het werk lopen. Dan zijn 's ochtends vroeg en 's avonds laat de enige opties.
Ok, dan ga ik! Anders zit ik me de hele dag kut te voelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dr gewoon binnenkort een keertje minimeeten.![]()
[..]
De beste manier om van je brakheid af te komen is door gewoon te gaan hardlopen. Je loopt dat misschien niet geweldig lekker, maar daarna voel je je echt 1000 keer beter!
*schop onder de kont van Vik geeft* Hup! Rennen jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vik, hij zit bovenin inderdaad het strakst, maar daar ben ik aan gewend.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
gmta ik dacht: welke maat dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
Opblaaspop snap ik. Opblaasschaap ook nog wel. Maar opblaasrookworst... ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Heel snel idd! Ik ben me even aan het omkleden...en foetsie.
Links is 70, midden 67 en rechts 64.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Rituals het volgende:
Chico, was dat 3kg tussen links en rechts of tussen links en midden?
Ik dacht even 3kg verschil tussen links en rechts (ipv 6kg tussen links en rechts). Ik vond het verschil wel heel groot voor 3kgquote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Beide. Links is 70, midden 67 en rechts 64.
Wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Met die tetten van Chico moet ik misschien mijn nieuwe modknopje eens gaan gebruiken![]()
Ja! Wil!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat?Ik bedacht me opeens dat we lurkers hebben ... dus ze staan nog online, maar nu per PM
.
quote:
Zonder douche?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
voor de laatste keer hier in huis gedouched!
Ik heb het hele adsense gedoe gemist, wat is er loos?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
met die adsense zooi gaande heb ik nu een optie waarmee ik kan zeggen dat er op deze pagina geen ads vertoond moeten worden
meldt! ben benieuwd!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat?Ik bedacht me opeens dat we lurkers hebben ... dus ze staan nog online, maar nu per PM
.
Doetnie.quote:
quote:
Pics?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
meldt! ben benieuwd!
Ben zelf nu ook even de fotos van afgelopen kerst aan het vergelijken met nu.. toen kreeg ik al duzent complimentjes van de lieverds hier, maar het is toch een enorm verschil hoor!
Verbod op pikant materiaal, anders geen advertenties en geen inkomsten en dan gaat fok dood.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het hele adsense gedoe gemist, wat is er loos?
ik was al aan het uploadenquote:
SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^^quote:Op zondag 26 juni 2011 10:37 schreef Chicolate het volgende:
Wooooooow lekker lijf!En wat een verschil inderdaad
.
Juist wel eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Je lijkt niet meer zo heel erg op je oude zelf
zie je die trotse naar arrogant neigende smoel van me niet dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
MarMar, wat moet jij trots op jezelf zijn. Wow.
Jawel, maar dat is terecht in dit gevalquote:Op zondag 26 juni 2011 10:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
zie je die trotse naar arrogant neigende smoel van me niet dan?![]()
enige wat me niet zo bevalt aan die foto lol
Eens!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is terecht in dit geval.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik was al aan het uploaden
Looking good!SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Yay. Misschien komt de boodschap nu over? (ik neem aan dat de ander(en) dat ook bij veroorzaker hebben/heeft gemeld?)quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik was niet de enige die last had van burengerucht.
M'n vorige buurman z'n stereo is ooit ingenomen. Tip!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik was niet de enige die last had van burengerucht.
Ja, hij had al 3 mensen aan de deur gehad. De buurvrouw van onderen 2 huizen verderop kwam melden dat ze er last van hadquote:Op zondag 26 juni 2011 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay. Misschien komt de boodschap nu over? (ik neem aan dat de ander(en) dat ook bij veroorzaker hebben/heeft gemeld?)
Bij een oude buurvrouw van mij ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
M'n vorige buurman z'n stereo is ooit ingenomen. Tip!
vond 't leuk dat je er was en idd je hebt het goed volgehoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
Namens Perruche het verzoek aan mevrouw Puff om het recept van de (topping van de) cake te posten
Thnxquote:Op zondag 26 juni 2011 10:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vond 't leuk dat je er was en idd je hebt het goed volgehouden
Oh and you'z a pretty![]()
Cake (persoonlijk zou ik de hoeveelheid boter ōf olie wat verminderen de volgende keer, hij was best vet)quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
Namens Perruche het verzoek aan mevrouw Puff om het recept van de (topping van de) cake te posten
waarschijnlijk heb ik dit gemist, maar je hebt dus een huisarts en je bent langsgeweest?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel me te brak en suboptimaal om te gaan hardlopen, maar nu ga ik ws pas woensdag weer, een week na de vorige keer. Hopelijk komt m'n nw wekker (geen grapjes ff aub) snel binnen, dan kan ik hem zelf zetten 's morgens en gewoon op tijd eruit, want met dit warme weer ga ik ook echt niet na het werk lopen. Dan zijn 's ochtends vroeg en 's avonds laat de enige opties.
volgens mij heb je je gister toch vermaakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss als ik toevallig bij m'n ouders ben.
Maar ik ben voorlopig wel even klaar met massale meets, geloof ik.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik was al aan het uploaden
wow! Hoeveel kg zit daar tussen?SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
17 kg, eenderde van wat ik afgevallen ben in dik 2 jaar dus.. klopt wel want pas na een half jaar had ik de slag goed te pakken en ging er constructief wat af en het laatste stuk ging voor mijn gevoel het snelst!quote:
Thanksquote:
Best wel jaquote:
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
Dank. Ik begreep er al niks vanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
't Was je niet aan te zien anders!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Aurum ben je wel veilig en heelhuids thuisgekomen?
Nee, ik heb nog geen huisarts, maar ik ga die wekker gewoon zelf eerst even betalen (kost 79 euro) of laat de winkel de rekening naar de zorgverzekeraar sturen. Met een beetje mazzel vergoeden ze gewoon zonder morren en anders schiet ik eerst wel even voor en ga ik intussen naar de huisartsquote:Op zondag 26 juni 2011 11:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik dit gemist, maar je hebt dus een huisarts en je bent langsgeweest?
Hoelang is de levertijd van je wekker dan?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Aurum ben je wel veilig en heelhuids thuisgekomen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat
Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen huisarts, maar ik ga die wekker gewoon zelf eerst even betalen (kost 79 euro) of laat de winkel de rekening naar de zorgverzekeraar sturen. Met een beetje mazzel vergoeden ze gewoon zonder morren en anders schiet ik eerst wel even voor en ga ik intussen naar de huisarts. Maar ik slaap nu dus enigszins onrustig (durf niet meer in slaap te vallen om half 6/6 uur), omdat ik uit mezelf wakker wil worden 's morgens. Ik vind het vervelend dat M mij wakker moet maken
. Eind juni zou 'ie binnen moeten zijn. [/totaal niet boeiende post
,maar je vroeg er zelf om
.
Ik heb net 5 km gelopen en het is écht niet normaal, zo erg als ik zweet nu!. Komt dat door m'n biertjes van gisteravond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat
Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?
[..]
uniek.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Wie hadden er nou ook alweer foto's gemaakt? Want ik heb een aagje naast me op de bank zitten![]()
Uniekquote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Wie hadden er nou ook alweer foto's gemaakt? Want ik heb een aagje naast me op de bank zitten![]()
Ja! Maar als de zon ook nog geschenen had, was ik helemáál gesmoltenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een raar weer trouwens. Zwaarbewolkt, maar wel klammig.
Dat zonder meer!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, props voor de gastvrouw en meneer!
QFTquote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Super inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
^^quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jawel, maar op een gegeven moment vind ik het gewoon te druk worden. Dan word ik moe, krijg hoofdpijn etc en dan kun je tegen me praten wat je wilt, maar ik neem niet meer zoveel opquote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je je gister toch vermaakt?
I can haz pictures also?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Tmiquote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
In de trein vergezelde die saus me nog
Neen. Het is wel redelijk warm, maar verder bewolkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
omnomnomknoflook!
Straks bij m'n ouders barbecueschijnt de zon al in Den Haag Vik?
^^^quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^^
Wat betreft de foto's....wat mij betreft worden die alleen gedeeld met de mensen die er waren.
/privacy
Een nog beter idee!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^^
Wat betreft de foto's....wat mij betreft worden die alleen gedeeld met de mensen die er waren.
/privacy
Heul nietquote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
jou ken ik al! En de rest ken ik ook
naja, ieder voor zich hoor, maar kan je dan niet proberen de bezoekjes korter te houden? Dat je wel gewoon komt, maar als de koek op is dat je dan gewoon lekker naar huis gaat?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar op een gegeven moment vind ik het gewoon te druk worden. Dan word ik moe, krijg hoofdpijn etc en dan kun je tegen me praten wat je wilt, maar ik neem niet meer zoveel op. Vooral in een lawaaierige omgeving is luisteren en communiceren een hele opgave voor mij
.
@ Aurum: zo erg als wanneer ik op vakantie ga is het gelukkig niet. Ik ben dan ook altijd al om 5 uur eruit, ook al hoeven we om 7 uur ofzo pas weg en onze vakanties beginnen standaard met gekibbel, omdat ik dan meteen weg wil 'voor het geval dat' en M altijd rustig aan wil doen
.
Voor mij Aurum en Loveli. Stoere vrouw met overall en smeer op het hoofd, anyone?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een nog beter idee!.
Ik vond jou de grootste verrassing eigenlijk (niet positief of negatief hoor), maar iedereen zag eruit zoals op de foto's, behalve jij
en je had ons al eerder om de tuin geleid met je profielfoto op FB
.
Naja, ik wil ook niet altijd degene zijn die als eerste naar huis gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, ieder voor zich hoor, maar kan je dan niet proberen de bezoekjes korter te houden? Dat je wel gewoon komt, maar als de koek op is dat je dan gewoon lekker naar huis gaat?
Ja maar jij was ziek, dus duh en Coco ging om een andere reden weer naar huis, maar die is me ff ontschoten (iets met een verjaardag toch?).quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een nog beter idee!.
Ik vond jou de grootste verrassing eigenlijk (niet positief of negatief hoor), maar iedereen zag eruit zoals op de foto's, behalve jij
en je had ons al eerder om de tuin geleid met je profielfoto op FB
.
Ik had Li wel verwacht zoals ze is. Er moet een tegenhanger zijn voor het smeer op de hoofdquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor mij Aurum en Loveli. Stoere vrouw met overall en smeer op het hoofd, anyone?
Vind je op internet ook anders overkomen dan irl. Jouw humorquote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wen daar maar aan
![]()
Ik kan schijnbaar heel makkelijk mijn uiterlijk zo aanpassen dat mensen mij niet meer herkennen
Bril op of af doet al wonderen, haar/kleding/make up anders. Vind dat ergens wel prettig
/undercover
Mensen kennis +1quote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Perruche verwachtte een Chinees iemand bij loveli.
I iz not funneh on zhe internetz *sad*quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind je op internet ook anders overkomen dan irl. Jouw humor
In je gesproken versie zit er meer van dattum.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
I iz not funneh on zhe internetz *sad*
Mwaah, volgens mij ben ik vooral lui. Grapjes uittypen kost teveel moeite
Project Free TVquote:Op zondag 26 juni 2011 11:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! happy birthday Puffen fijn dat de meet geslaagd was!
Mo waar kijk jij ook alweer tv streams? ik heb 1 aflevering waar ik gene torrent van kan vinden
kom er net achter dat de episode waar ik naar op zoek ben niet bestaatquote:
Hehehehe, dat zou mij kunnen overkomen!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
kom er net achter dat de episode waar ik naar op zoek ben niet bestaatmaar toch bedankt
Ze zullen er vast blij mee zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik eet couscoussalade van HPKW als lunch! Er is nog voldoende voor een heel weeshuis
.
welkom in de werkende wereldquote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen er vast blij mee zijn.
Ik ga eens boodschappen doen in dit klamme, zonloze weer. En morgen en overmorgen als de zon wel schijnt de hele dag binnen zitten
.
http://www.lovefoodeat.com/chocolate-muffins-with-coffee-peanuts/ zoiets bakken? (zoek op foodgawker op eggless)quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef Chicolate het volgende:
Crap. De groentes zijn, op spinazie na, op (wat ik niet wil weten want darmproblemen), het brood is bijna op, de melk is bijna op en ik had beloofd om iets lekkers te bakken en ik vertrouw mn eieren niet en er is te weinig boter. En ik heb helemaal geen tijd om naar de supermarkt te gaan.
Gefeliciteerd Puff
Ik moet mijn voorraadkast gaan uitbreidenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
http://www.lovefoodeat.com/chocolate-muffins-with-coffee-peanuts/ zoiets bakken? (zoek op foodgawker op eggless)
voor groente heb ik alleen geen oplossingis spinazie zo moeilijk verteerbaar dan? nooit geweten!
SPOILER: Vies praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
In Peru heb ik een keer eten weggegeven. Ik kreeg echt een belachelijk stuk vlees en ik kon nog niet eens de helft op. Toen heb ik het meegevraagd en onderweg aan een dakloze vrouw gegeven. Volgens mij was ze wel blij!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen er vast blij mee zijn.
Ik ga eens boodschappen doen in dit klamme, zonloze weer. En morgen en overmorgen als de zon wel schijnt de hele dag binnen zitten
.
"quote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik ook foto's van de meet? Ik ben zo benieuwd naar diegene die ik nog niet gemeet heb!
quote:
Meerdere mensen hebben aangegeven dat de foto's alleen naar degenen die aanwezig zijn mogen, dus helaasquote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik ook foto's van de meet? Ik ben zo benieuwd naar diegene die ik nog niet gemeet heb!
Je vrije dag klinkt écht als een vrije dag iddquote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef kwakz0r het volgende:
wat nou zon. dikke laag wolken en vies benauwd...
fijn dat de meet gezellig was. feestje van mn papa was ook leuk. nu naar een concertje en morgen lekker een hele dag vrij (nakijken, was doen, stofzuigen, proefschrift, boodschappen)
Gefeliciteerd Puff!!
Heb Chico's beslissing helemaal gemist, maar toch even een hug
verder vind ik mezelf dik ook al roepen mensen steeds dat ik afgevallen ben, de weegschaal zegt iets anders. mn buik/darmen doen veel te vaak vervelend en mn suikerspiegel is wel erg gevoelig, ben heel bang dat ik al pre-diabetisch ben. kortom: nog duizend redenen om braaf door te gaan met sporten, en ook op mn eten te letten....
Leuk toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Peru heb ik een keer eten weggegeven. Ik kreeg echt een belachelijk stuk vlees en ik kon nog niet eens de helft op. Toen heb ik het meegevraagd en onderweg aan een dakloze vrouw gegeven. Volgens mij was ze wel blij!
Hier ook geen zon, bummer.
ik ben ook nieuwsgierig!!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |