quote:
Pics?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
meldt! ben benieuwd!
Ben zelf nu ook even de fotos van afgelopen kerst aan het vergelijken met nu.. toen kreeg ik al duzent complimentjes van de lieverds hier, maar het is toch een enorm verschil hoor!
Verbod op pikant materiaal, anders geen advertenties en geen inkomsten en dan gaat fok dood.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het hele adsense gedoe gemist, wat is er loos?
ik was al aan het uploadenquote:
SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^^quote:Op zondag 26 juni 2011 10:37 schreef Chicolate het volgende:
Wooooooow lekker lijf!En wat een verschil inderdaad
.
Juist wel eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Je lijkt niet meer zo heel erg op je oude zelf
zie je die trotse naar arrogant neigende smoel van me niet dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:44 schreef Chicolate het volgende:
MarMar, wat moet jij trots op jezelf zijn. Wow.
Jawel, maar dat is terecht in dit gevalquote:Op zondag 26 juni 2011 10:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
zie je die trotse naar arrogant neigende smoel van me niet dan?![]()
enige wat me niet zo bevalt aan die foto lol
Eens!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is terecht in dit geval.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik was al aan het uploaden
Looking good!SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Yay. Misschien komt de boodschap nu over? (ik neem aan dat de ander(en) dat ook bij veroorzaker hebben/heeft gemeld?)quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik was niet de enige die last had van burengerucht.
M'n vorige buurman z'n stereo is ooit ingenomen. Tip!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik was niet de enige die last had van burengerucht.
Ja, hij had al 3 mensen aan de deur gehad. De buurvrouw van onderen 2 huizen verderop kwam melden dat ze er last van hadquote:Op zondag 26 juni 2011 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay. Misschien komt de boodschap nu over? (ik neem aan dat de ander(en) dat ook bij veroorzaker hebben/heeft gemeld?)
Bij een oude buurvrouw van mij ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
M'n vorige buurman z'n stereo is ooit ingenomen. Tip!
vond 't leuk dat je er was en idd je hebt het goed volgehoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
Namens Perruche het verzoek aan mevrouw Puff om het recept van de (topping van de) cake te posten
Thnxquote:Op zondag 26 juni 2011 10:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vond 't leuk dat je er was en idd je hebt het goed volgehouden
Oh and you'z a pretty![]()
Cake (persoonlijk zou ik de hoeveelheid boter òf olie wat verminderen de volgende keer, hij was best vet)quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
Namens Perruche het verzoek aan mevrouw Puff om het recept van de (topping van de) cake te posten
waarschijnlijk heb ik dit gemist, maar je hebt dus een huisarts en je bent langsgeweest?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel me te brak en suboptimaal om te gaan hardlopen, maar nu ga ik ws pas woensdag weer, een week na de vorige keer. Hopelijk komt m'n nw wekker (geen grapjes ff aub) snel binnen, dan kan ik hem zelf zetten 's morgens en gewoon op tijd eruit, want met dit warme weer ga ik ook echt niet na het werk lopen. Dan zijn 's ochtends vroeg en 's avonds laat de enige opties.
volgens mij heb je je gister toch vermaakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss als ik toevallig bij m'n ouders ben.
Maar ik ben voorlopig wel even klaar met massale meets, geloof ik.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik was al aan het uploaden
wow! Hoeveel kg zit daar tussen?SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
17 kg, eenderde van wat ik afgevallen ben in dik 2 jaar dus.. klopt wel want pas na een half jaar had ik de slag goed te pakken en ging er constructief wat af en het laatste stuk ging voor mijn gevoel het snelst!quote:
Thanksquote:
Best wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |