Nou dan kun je lang wachten, denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef MarMar het volgende:
Ik zit nogsteeds te wachten op de drachtenmeet
Miss als ik toevallig bij m'n ouders benquote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef MarMar het volgende:
Jij niet eens vik? tsssk!
* MarMar streept naam van uitnodiging
Volgens de laatste maten die jij doorgaf schelen wij niet heel veel van figuur en ik vind toevallig dat ik een heel mooi figuur heb dus het zal meevallenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat was een dáverend succes.
Referentiekleding heb ik niet echt.. en ik weeg me ook amper. Ik ben reddeloos verloren.
Oh massaal trek ik ook niet, concentratie van een doperwt wat dat betreft, dan volg ik niets meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss als ik toevallig bij m'n ouders ben.
Maar ik ben voorlopig wel even klaar met massale meets, geloof ik.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
XM zag er figuurtechnisch prima uit idd. Op Phaidra en Uniek na was zij de slankste, denk ik.
ben je bang voor haar?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb loveli gewoon weer niet gesproken, net als op de bruiloft van Mo.
Zij voor mij denk ikquote:
Volgens mij moeten we een keer herkansen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan elkaar mislopenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we een keer herkansen.
Ik ga dr gewoon binnenkort een keertje minimeeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
De beste manier om van je brakheid af te komen is door gewoon te gaan hardlopen. Je loopt dat misschien niet geweldig lekker, maar daarna voel je je echt 1000 keer beter!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel me te brak en suboptimaal om te gaan hardlopen, maar nu ga ik ws pas woensdag weer, een week na de vorige keer. Hopelijk komt m'n nw wekker (geen grapjes ff aub) snel binnen, dan kan ik hem zelf zetten 's morgens en gewoon op tijd eruit, want met dit warme weer ga ik ook echt niet na het werk lopen. Dan zijn 's ochtends vroeg en 's avonds laat de enige opties.
Ok, dan ga ik! Anders zit ik me de hele dag kut te voelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dr gewoon binnenkort een keertje minimeeten.![]()
[..]
De beste manier om van je brakheid af te komen is door gewoon te gaan hardlopen. Je loopt dat misschien niet geweldig lekker, maar daarna voel je je echt 1000 keer beter!
*schop onder de kont van Vik geeft* Hup! Rennen jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vik, hij zit bovenin inderdaad het strakst, maar daar ben ik aan gewend.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
gmta ik dacht: welke maat dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
Opblaaspop snap ik. Opblaasschaap ook nog wel. Maar opblaasrookworst... ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Heel snel idd! Ik ben me even aan het omkleden...en foetsie.
Links is 70, midden 67 en rechts 64.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Rituals het volgende:
Chico, was dat 3kg tussen links en rechts of tussen links en midden?
Ik dacht even 3kg verschil tussen links en rechts (ipv 6kg tussen links en rechts). Ik vond het verschil wel heel groot voor 3kgquote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Beide. Links is 70, midden 67 en rechts 64.
Wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Met die tetten van Chico moet ik misschien mijn nieuwe modknopje eens gaan gebruiken![]()
Ja! Wil!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat?Ik bedacht me opeens dat we lurkers hebben ... dus ze staan nog online, maar nu per PM
.
quote:
Zonder douche?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
voor de laatste keer hier in huis gedouched!
Ik heb het hele adsense gedoe gemist, wat is er loos?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
met die adsense zooi gaande heb ik nu een optie waarmee ik kan zeggen dat er op deze pagina geen ads vertoond moeten worden
meldt! ben benieuwd!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat?Ik bedacht me opeens dat we lurkers hebben ... dus ze staan nog online, maar nu per PM
.
Doetnie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |