Ook nog wat lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!quote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!.
Oeh mooie tentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wij hebben de hele dag heel hard gewerkt. Veel gewinkeld (nuttige zaken!) en het hele huis vakantieklaar gemaakt, voor als we over 2 weken weggaan. De Duutser gaat anderhalve week naar de US of A, en ik naar Zweden, dus dan blijft het ook schoon..
En we hebben een tent gekocht!
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n zin in onze vakantie. Duurt nog iets meer dan 2 weken!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Weer on my way home. Was leuk maar ik word erg moe van al dat gekletsminimeets zijn meer mijn ding denk ik.
Zondag, maandag en dinsdag niet gesport, en vrijdag niet. Woensdag en donderdag maar een half uurtje.. Vandaag ook maar op op zn elfendertigste. Die cardio was gewoon recreatief fietsen haha.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je deze week eigenlijk al een dag niet gesport siral? Zou het niet zinvol zijn af en toe een rustdag in te lassen? Iedere tweede dag ofzo? Kan je lichaam zich ook herstellen.
Hiquote:
Gniffel, wilde je een afterparty dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hi![]()
Onderweg naar huis? Ik stap net binnen (toch nog wel een aardige rit van deur tot deur) en ga nu slapen. M slaapt al. Saaie burgertrutten zijn we ook
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |