Thanks! Ik ben heel positief, ik wil het heel erg graag..!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht vindt om de knop om te zetten
Het is bijna zoverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
voor de laatste keer hier in huis gedouched!
En die stomme spiegel moeten zien. Ben vandaag niet blij met 'm! Maargoed dat we weg gaan
*boks ik ben ook mijn introductie aan het 'schrijven'. Nog geen woord op papier maar wel weer 10 nieuwe bronnen erbij, great.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdam is tot nu toe al de hele dag droog, wie weet Hoofddorp ook wel?
Schrijven lukt niet, nog geen woord op papier en niets gelezen. Ik moet toch minstens mn intro afhebben morgen en dat gaat niet lukken in dit tempomaar heb heel veel behoefte aan even niets doen en ontspanning
. Of even doorzetten, nog een week en dan heb ik mn bachelorproject afgerond! Pffff.
Gister hard gesport? (of vandaag)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb vandaag al een bord havermout, 5 sneeën brood en een zakje hulahoops op en ik ben nog steeds hongerig, nu knaag ik maar op een wortel
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Gister hard gesport? (of vandaag)
Ik heb altijd de dag na het sporten meer honger dan normaal
Kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?![]()
Ach ja, zolang ik normale dingen eet en me niet vol ga stoppen met rotzooi vind ik dat het wel moet kunnen een dagje!
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope, wel heel de week heel braaf gegeten dus misschien dat mijn lijf wat in wil halen?![]()
Ach ja, zolang ik normale dingen eet en me niet vol ga stoppen met rotzooi vind ik dat het wel moet kunnen een dagje!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Zegt degene die nu vlaai gaat eten.
dat! Hier begint de boel steeds ingepakter te raken, nog ingepakter dan het al was!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Mixende_match het volgende:
veel plezier op de bbq allemaal! hopen dat het droog blijft
Sperziebonen zijn heel licht verteerbaar vind ik. Ik eet meestal in mijn eentje een halve kiloquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef Siral het volgende:
Ik moet ff wat groente gaan halen voor vanavond. Zijn sperzieboontjes licht verteerbaar? Daar heb ik wel zin in
Ik heb de laatste weken heel erg veel last van maagpijn en dit wil ik een beetje voorkomen vanavond..
Ah ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
*boks ik ben ook mijn introductie aan het 'schrijven'. Nog geen woord op papier maar wel weer 10 nieuwe bronnen erbij, great.
^^quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Mixende_match het volgende:
veel plezier op de bbq allemaal! hopen dat het droog blijft
Ook nog wat lekkers gegeten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meet was errrg leuk! Duuf en ik zijn op weg naar huis, ging niet meer voor mij, maar heb het langer volgehouden dan ik dacht. Fijn om er ff uit te zijn geweest en iedereen was superlief.
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!quote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klein bordje, maar wat ik had, was heerlijk!.
Oeh mooie tentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wij hebben de hele dag heel hard gewerkt. Veel gewinkeld (nuttige zaken!) en het hele huis vakantieklaar gemaakt, voor als we over 2 weken weggaan. De Duutser gaat anderhalve week naar de US of A, en ik naar Zweden, dus dan blijft het ook schoon..
En we hebben een tent gekocht!
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n zin in onze vakantie. Duurt nog iets meer dan 2 weken!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Weer on my way home. Was leuk maar ik word erg moe van al dat gekletsminimeets zijn meer mijn ding denk ik.
Zondag, maandag en dinsdag niet gesport, en vrijdag niet. Woensdag en donderdag maar een half uurtje.. Vandaag ook maar op op zn elfendertigste. Die cardio was gewoon recreatief fietsen haha.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je deze week eigenlijk al een dag niet gesport siral? Zou het niet zinvol zijn af en toe een rustdag in te lassen? Iedere tweede dag ofzo? Kan je lichaam zich ook herstellen.
Hiquote:
Gniffel, wilde je een afterparty dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hi![]()
Onderweg naar huis? Ik stap net binnen (toch nog wel een aardige rit van deur tot deur) en ga nu slapen. M slaapt al. Saaie burgertrutten zijn we ook
.
^^quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond het bijzonder leuk en gezellig!
Ah, niet leuk genoeg om mee te nemen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet niet hoe het met die jongen is afgelopen, maar ik ben thuis!
Hier niet!quote:
netjesquote:Op zondag 26 juni 2011 09:20 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. 66.9 is ook onder de 67Ik kan veel shirts weer aan, kleren passen weer.
In 2008 was ik 10!! kg lichterquote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Eind 2009 was ik ook onder de 67. Those were the days
.
Reken er maar niet opquote:Op zondag 26 juni 2011 09:29 schreef Mixende_match het volgende:
Moguu. Leuke meet dus gehad? En ook lekker?
Ik ga zo lekker naar beverwijk, hoop dat het beetje slecht weer blijft, en pas als we thuis komen lekker haha
De manier waarop is alleen niet zo netjesquote:
Eind 2010 was ik onder de 64, toen was het mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Eind 2009 was ik ook onder de 67. Those were the days
.
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil nietquote:
Is dat goed of slechtquote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil niet.
Ja, goed dus, je bent geen tonnetje ofzoquote:
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen lijkt me dat niet zo raar. Je hebt een beslissing genomen die impact op je heeft. Niet raar dat je lijf er ook op reageert.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
De manier waarop is alleen niet zo netjes. Mijn eetlust is weg, ik heb moeite om aan de 1200 kcal te komen en val meer dan een kg per week af. Maar, ik eet wel minstens 400 gram groente, een stuk fruit en (rood) vlees.
Daar gaat Puff dr motivatie.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardig verschil. Als het een troost is: ik heb je in 2008 gezien en ik zie het verschil niet.
Misschien herinneren sommigen van jullie nog wel mijn foto van een of ander pasje, op mijn topgewicht.quote:
Het is al sinds 3 weken. Ik heb toen teveel vezels gegeten en sindsdien zijn mijn darmen over de zeik. Voor mijn gevoel heeft mijn besluit van afgelopen week geen invloed op mijn eet-/slaappatroon.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen lijkt me dat niet zo raar. Je hebt een beslissing genomen die impact op je heeft. Niet raar dat je lijf er ook op reageert.
Stress is a bitchquote:Op zondag 26 juni 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De manier waarop is alleen niet zo netjes. Mijn eetlust is weg, ik heb moeite om aan de 1200 kcal te komen en val meer dan een kg per week af. Maar, ik eet wel minstens 400 gram groente, een stuk fruit en (rood) vlees.
[..]
Eind 2010 was ik onder de 64, toen was het mooi. En 2006 was ik zelfs rond de 60, toen had ik echt een mega taille.
Of darmen zijn a bitch, kan ookquote:Op zondag 26 juni 2011 09:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is al sinds 3 weken. Ik heb toen teveel vezels gegeten en sindsdien zijn mijn darmen over de zeik. Voor mijn gevoel heeft mijn besluit van afgelopen week geen invloed op mijn eet-/slaappatroon.
Ik heb een referentieshirtjequote:Op zondag 26 juni 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een broek waar ik weer in wil passen. Krijg hem nu nét niet dicht en eind vorig jaar paste 'ie nog prima. Irritant, want het is een lichte, dunne broek, dus uitstekend voor de zomer. Het is nu mijn referentiebroek (M lachte me uit om dat woord)
XS, doe je goed met jouw voorgevelquote:Op zondag 26 juni 2011 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een referentieshirtje. Een XS waar je alles in ziet. Net weer een foto gemaakt, hij zit nog te strak om te dragen maar al minder strak dan 3 kg geleden
.
Zo ben ik eigenlijk begonnen, referentiemaat die ik wilde hebben (38-40) in de kast gehangen tot het pastte. Nu weet ik wat voor gewicht daarbij hoort, maar dat wist ik van te voren niet precies.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeker als je je niet weegt, is het gewoon goed om referentiekleding te hebben om de boel een beetje in de gaten te houden. Ik wou alleen dat ik daar eerder mee was begonnen, dan had ik de schade nog wat kunnen beperken. Had allerlei bloesjes die vorig jaar prima zaten en die nu licht knellen als ik de knoopjes dicht heb.
Ik heb een spijkerbroek van 3 jaar geleden, maatje 26. Die wil ik van de zomer weer aankunnen. Dan moet ik 5 kilo aankomen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeker als je je niet weegt, is het gewoon goed om referentiekleding te hebben om de boel een beetje in de gaten te houden. Ik wou alleen dat ik daar eerder mee was begonnen, dan had ik de schade nog wat kunnen beperken. Had allerlei bloesjes die vorig jaar prima zaten en die nu licht knellen als ik de knoopjes dicht heb.
Hehehehe, ik zit niet echt te wachten op dronken mannen die ik niet ken in mijn bed.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ah, niet leuk genoeg om mee te nemen?
Wij zijn uit ge-singstart, leuk idee voor een volgende meet
Karaokemeet hebben we al eens gehadquote:Op zondag 26 juni 2011 10:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, ik zit niet echt te wachten op dronken mannen die ik niet ken in mijn bed.![]()
Singstar!Of Karaoke!
Leuk!
Toen mocht ik niet komen!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Karaokemeet hebben we al eens gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |