quote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
Dank. Ik begreep er al niks vanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de kijkers thuis: Perruche leek compleet van de wereld tijdens het uitlikken van de cakevorm.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
't Was je niet aan te zien anders!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Aurum ben je wel veilig en heelhuids thuisgekomen?
Nee, ik heb nog geen huisarts, maar ik ga die wekker gewoon zelf eerst even betalen (kost 79 euro) of laat de winkel de rekening naar de zorgverzekeraar sturen. Met een beetje mazzel vergoeden ze gewoon zonder morren en anders schiet ik eerst wel even voor en ga ik intussen naar de huisartsquote:Op zondag 26 juni 2011 11:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik dit gemist, maar je hebt dus een huisarts en je bent langsgeweest?
Hoelang is de levertijd van je wekker dan?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Aurum ben je wel veilig en heelhuids thuisgekomen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat
Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen huisarts, maar ik ga die wekker gewoon zelf eerst even betalen (kost 79 euro) of laat de winkel de rekening naar de zorgverzekeraar sturen. Met een beetje mazzel vergoeden ze gewoon zonder morren en anders schiet ik eerst wel even voor en ga ik intussen naar de huisarts. Maar ik slaap nu dus enigszins onrustig (durf niet meer in slaap te vallen om half 6/6 uur), omdat ik uit mezelf wakker wil worden 's morgens. Ik vind het vervelend dat M mij wakker moet maken
. Eind juni zou 'ie binnen moeten zijn. [/totaal niet boeiende post
,maar je vroeg er zelf om
.
Ik heb net 5 km gelopen en het is écht niet normaal, zo erg als ik zweet nu!. Komt dat door m'n biertjes van gisteravond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
HKPW nog even afgezet op de trein, wel tour de Hoofddorp gehad omdat iemand (we noemen geen namen) niet meer wist in welk Bastion hotel hij zat
Dus toen mochten we ons haasten om op tijd de laatste trein te hebben, but all's well that ends well
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde iemand wiens hoofd boekdelen sprak toen Perruche vertelde over naakte vrouwen in haar sportschool?
[..]
uniek.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Wie hadden er nou ook alweer foto's gemaakt? Want ik heb een aagje naast me op de bank zitten![]()
Uniekquote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Wie hadden er nou ook alweer foto's gemaakt? Want ik heb een aagje naast me op de bank zitten![]()
Ja! Maar als de zon ook nog geschenen had, was ik helemáál gesmoltenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een raar weer trouwens. Zwaarbewolkt, maar wel klammig.
Dat zonder meer!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, props voor de gastvrouw en meneer!
QFTquote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Super inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
^^quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jawel, maar op een gegeven moment vind ik het gewoon te druk worden. Dan word ik moe, krijg hoofdpijn etc en dan kun je tegen me praten wat je wilt, maar ik neem niet meer zoveel opquote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je je gister toch vermaakt?
I can haz pictures also?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Tmiquote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
In de trein vergezelde die saus me nog
Neen. Het is wel redelijk warm, maar verder bewolkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
omnomnomknoflook!
Straks bij m'n ouders barbecueschijnt de zon al in Den Haag Vik?
^^^quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |