Dat vroeg ik dus ook toen ik het topic dichtgooide. Wat ik niet merkte omdat ik nog wat bij te lezen had.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, mag ik die foto's ook zien?.
heb je wel een vervangende foon?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef loveli het volgende:
Beeldscherm van foon = dood. Precies 1 jaar en 3 dagen geleden aangeschaft.
Ja, nu nog even kijken hoe ik m'n telefoonboek met slecht werkend beeldscherm gekopieerd krijg. Leesbaarheid is 30% ongeveer.quote:
kan je 'm niet aan de computer hangen dat je een backup maakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nu nog even kijken hoe ik m'n telefoonboek met slecht werkend beeldscherm gekopieerd krijg. Leesbaarheid is 30% ongeveer.
Ja, verjaardagsfeestje van twee vrienden en Martijn. En omg, ik kwam terecht in een partij überdronken mensenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Coco ging om een andere reden weer naar huis, maar die is me ff ontschoten (iets met een verjaardag toch?).
Klink ik echt zo Limburgs?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Oh ja! Coco is echt een cutie, met d'r Limburgse accent!
Voor zover ik je heb horen praten, vond ik dat je goed verstaanbaar sprak (ook wel logisch als je in het onderwijs zit natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klink ik echt zo Limburgs?Vind het zelf altijd wel meevallen
Mijn nichtjes zijn veel erger!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi he, die dialecten![]()
Ow wat viel het allemaal mee, jullie zijn leukMijn god wat was ik zenuwachtig
Sexy huh? Dat moet ik voor een volgende meet even onthoudenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn veel erger!Maar de zachte ggggg is niet te maskeren, zelfs bij mijn moeder hoor je 'm nog duidelijk, terwijl zij toch al bijna 40 jaar in de randstad woont
. Ik vind het altijd wel sexy
.
Ben ik aan het proberen met ovi dinges van Nokia, maar het wil nog niet lukken...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je 'm niet aan de computer hangen dat je een backup maakt?
Nou ja niet super kei erg maar je kan zeker horen dat je niet uit de randstad komt! Maar dat vind ik leukquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM: ik heb mijn best gedaan om je vetjes te bespeuren, maar ik kon ze heul niet vinden. Goed figuur hoor. En (vond het gisteren iets te ver gaan om dat meteen enthousiast te roepen) je hebt heul wel tetten!!![]()
Loveli was idd heel anders dan ik me had voorgesteld![]()
Zelfde geldt overigens ook voor Aurum. Rest was zoals de foto's of zoals ik me wel had voorgesteld
En Perruche is schattig en lijkt me ontzettend lief![]()
*Nu even bijlezen*
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, de cake was lekker btwMijn stuur zat wel onder het glazuur erna
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier schijnt de zon al heel lang best hard!
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.
hier ookquote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier schijnt de zon al heel lang best hard!
Ik vind het bijzonder jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.
Deal!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sexy huh? Dat moet ik voor een volgende meet even onthoudenDan komen mijn zachte g en ik je versieren
Geen zorgen, ik heb mijn eigen blik ook gemist geloof ikquote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer dat ik dat heb moeten missen
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
ik hoorde ook wel dat je uit Limburg kwam, maar niet overdreven ofzo
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het stressen voor een meet niet zo? Je gaat een hapje eten, als het tegenvalt dan ben je vroeg thuis
Net zoals de poeha om wat je aandoet, *grijpt wat uit kast*
Maar ik denk dat ik gewoon heel makkelijk ben in beslissingen nemen ofzo
Hihi, netjes gedragen!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.![]()
![]()
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven druktequote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM: ik heb mijn best gedaan om je vetjes te bespeuren, maar ik kon ze heul niet vinden. Goed figuur hoor. En (vond het gisteren iets te ver gaan om dat meteen enthousiast te roepen) je hebt heul wel tetten!!![]()
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.
Verrekt goeie riem dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven drukte.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven drukte.
Vetjes zat en een flinke push-upquote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
Je bent gewoon vetjesvrij met tetten
Idd, als ik niet weet waar ik t over moet hebben (en dat gebeurt wel eens als je met mensen afspreekt die eigenlijk alles al van je wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.
Het leven is zo simpel soms.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, als ik niet weet waar ik t over moet hebben (en dat gebeurt wel eens als je met mensen afspreekt die eigenlijk alles al van je weten), dan ga ik het gewoon over Fok! hebben
.
Waarom binnen een vest? Is het daar erg koel? En je kunt toch gewoon het vest uit doen als je naar buiten gaat? Ik ga eens kijken of het me lukt om morgen wat eerder te beginnen, zodat ik ook nog even van het mooie weer kan genieten. Ontbijten kan op het werk ook wel en ik hoef ook niet te Fokken om 7 uurquote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef Chicolate het volgende:
Klein stukje rustig fietsen en ik ben alweer compleet bezweet. Het is best warm buiten, nu al. Zit nu te bedenken wat ik morgen aan moet doen als het buiten 30 graden is en ik binnen nog met een vest moet zitten omdat ik anders kippenvel heb.
De airco staat op standje noordpool, het is behoorlijk koud ja, dus ik zit nog met een spijkerbroek en truien. Probleem, buiten raak ik al compleet oververhit met mn korte broek en tshirtje, dus misschien moet ik me maar gewoon op het toilet gaan omkledenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom binnen een vest? Is het daar erg koel? En je kunt toch gewoon het vest uit doen als je naar buiten gaat? Ik ga eens kijken of het me lukt om morgen wat eerder te beginnen, zodat ik ook nog even van het mooie weer kan genieten. Ontbijten kan op het werk ook wel en ik hoef ook niet te Fokken om 7 uur. Maar goed, dat nam ik me vorige week ook al over en toen lukte het ook niet
.
Ook weinig, Perr!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: bakje muesli met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
T: kwart komkommer, tomaat, reepje kaas
L: 2 boterhammen (vega pate, jam, boter)
D: scholfilet, venkel, aardappeltjes
T: ijsje
Itt de ontzettend ranzige avondmaaltijden die je normaal naar binnen werkt?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm wat zal ik vanavond eens gaan koken??
Heb zin om iets lekkers te maken!
Je kan het makkelijk hebbenquote:
Ja? Wat voor vulling zat erin?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb zo'n bonbon geproefd uit het Slank-doosje (), men wat lekker
![]()
!
Behalve dat m'n darmen en huid er eigenlijk slecht tegen kunnen, moet ik snel weer naar de glasbak.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk hebben. Hoe gaat het met de creme brulee lately trouwens?
Tis wel gezonde choco hè, da's heel anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
Bijdehand zeg choco spammen in een Slank topic
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve dat m'n darmen en huid er eigenlijk slecht tegen kunnen, moet ik snel weer naar de glasbak.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis wel gezonde choco hè, da's heel anders.de eerste pannenkoek lijkt te gaan lukken!
Nou ja, ik heb er eentje opgegeten en daarna het doosje heel verstandig weer weggezetquote:Op zondag 26 juni 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geproefd? Je hebt er een hapje uit genomen en weer teruggelegd?
Aangezien ze een dode schrijver kent wiens naam mij niet bekend voorkomt, lijkt de kans aanwezig.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:45 schreef Viking84 het volgende:
XM, wat ik me ineens afvroeg: lees jij wel eens? (als in boeken dus, niet als in Fok!)
Je kunt ook schrijvers kennen zonder zelf te lezen, hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Aangezien ze een dode schrijver kent wiens naam mij niet bekend voorkomt, lijkt de kans aanwezig.
Ik eet (tegenwoordig) zelden maaltijdsalades? voorheen 1x per week ivm werk/sporten en dat ik in de trein moest eten. Verwar je me niet met iemand anders?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Itt de ontzettend ranzige avondmaaltijden die je normaal naar binnen werkt?
Wraps zijn lekker
Je zei dat je zin hebt in iets lekkers, dus lijkt het alsof je normaal gesproken alleen maar vieze dingen eetquote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik eet (tegenwoordig) zelden maaltijdsalades? voorheen 1x per week ivm werk/sporten en dat ik in de trein moest eten. Verwar je me niet met iemand anders?
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zei dat je zin hebt in iets lekkers, dus lijkt het alsof je normaal gesproken alleen maar vieze dingen eet.
Dat kan dus kloppenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook schrijvers kennen zonder zelf te lezen, hoor. Ik realiseerde me alleen dat ik haar nooit over boeken zie praten, vandaar.
Aargh! 't Is!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis wel gezonde choco hè, da's heel anders.
Hoe groot? Tot 2 gieg kan hier: https://www.yousendit.com/quote:Op zondag 26 juni 2011 18:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Gmail past niet, tis heel groot.. Youtube kan ik nog proberen ja, schijnt afgeschermd te kunnen toch, dat niet iedereen het kan zien? even onderzoekenm
Dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat kan. Je kan ze op 'onzichtbaar' zetten.
Niet om je te ontmoedigen, maar je kunt best in de 263e minuut nog een foutmelding krijgenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
nóg groter, die had ik inderdaad net ook al geprobeerd.
Maar youtube lijkt te werken, al duurt uploaden nog 264 minuten![]()
Thanks!
Dat weet ik niet, maar je kan 'm ook afgeschermd erop zetten en dan kunnen alleen mensen met de link hem zien. Dus dat doe ik gewoon en dan stuur ik een mail met de link + mededeling dat ik de video er binnen 1 of 2 weken weer afhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, maar je kunt best in de 263e minuut nog een foutmelding krijgen.
/ervaringsdeskundige.
En heeft je docent dus wel een account? Anders zou ik er één voor hem aanmaken + gebruikersnaam + ww mailen, zodat 'ie toegang heeft tot je vids.
backup maken en dan opsturen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je kan 'm ook afgeschermd erop zetten en dan kunnen alleen mensen met de link hem zien. Dus dat doe ik gewoon en dan stuur ik een mail met de link + mededeling dat ik de video er binnen 1 of 2 weken weer afhaal.
Stomme is dus, ik heb het bestand niet meer op mijn computer staan. Wel op een dvd gebrand gelukkig, maar als ik die opstuur en er gaat iets mis, heb ik dus geen backup meer
Ja dat vergat ik te vermelden. Dat lukt me dus niet op onverklaarbare wijze. Ik dacht dat ik ;m in media player moest afspelen en dan 'rippen' maar dat kan niet. en als ik in het mapje kopieren en opslaan doe, dan slaat hij alleen de snelkoppeling opquote:
Vriendje kan een hoop, maar ik geloof niet dat hij veel technischer is dan ik, hehe.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef loveli het volgende:
Vriendje vragen of hij dat wil doen voor je?
ik weet niet of dit zo weinig is;quote:Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee boterhammen met kaas
S: 5 km hardlopen
T: twee glazen jus d'orange (bij gebrek aan flesjes water in de koelkast)
L: twee boterhammen bthworst, blikje cola
T: halve meloen
D: pannenkoeken met karamelstroop, stuk of 3 schat ik
T: kriekbiertje
Het zal wel weer te weinig zijn, maar ja.
het venijn is dat je er straks meer wil. Da's wel een stukje rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb zo'n bonbon geproefd uit het Slank-doosje (), men wat lekker
![]()
!
lekker!quote:
Lekker!quote:
Ja, te lezenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
Een ligstoel? Nou heb ik veel tuin, maar geen ligstoel, en nog nooit gemist ook. Liggen jullie in de tuin?
Waar lig jij dan? Of lig je nooit in de zon?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
Een ligstoel? Nou heb ik veel tuin, maar geen ligstoel, en nog nooit gemist ook. Liggen jullie in de tuin?
Wat doe jij dan Sigmequote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
Hoe maak jij je lasagnebladen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef sigme het volgende:
Lijst
• cruesli en magere kwark
• 3 ons witlof met wat mayo
• 4 boterhammen met beleg
• lichte (niet liggende!) tuinwerkzaamheden
• 1 pils
avondeten:
• lasagne (zelfgemaakte bladen, zelfgemaakte tomatensaus, wat varkensgehakt, diepvriesspinazie, kaas)
• toe: griesmeelpudding met vlierbesbloesemsiroop
Ik doe vanalles in de zon, maar niet liggenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar lig jij dan? Of lig je nooit in de zon?
Ik heb geen tuin, dus ook geen ligstoel, maar wel een park en een strandlaken.
Wij gaan morgen ws ff uit eten, want het is echt veel te warm om te koken met deze dagen. Zonet liep het zweet al langs m'n voorhoofd. Nu nog bedenken waarnaartoe! Ik weet een leuk Italiaantje, maar die heeft geen terras, geloof ik.
Heb ik nietquote:
Met de hand & de deegroller. Een zekere hoeveelheid bloem (iets tussen de 2 en 3 ons) (ditmaal toevallig van die echte Italiaanse tipo 00, maar ik doe het ook wel met gewone witte en/of volkorenbloem). Bergje storten, 2 eieren loskloppen en in een kuiltje in de bloem gieten. Kopje water ernaast zetten en ei erdoor werken totdat het een kruimig mengsel is, dan een beetje water erbij, kneden tot soepel. Worst van vormen, die even laten liggen, dan in 6 min of meer gelijke plakken snijden en die op een met bloem bestoven werkblad uitrollen tot ik het zat ben.quote:
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 26 juni 2011 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Met de hand & de deegroller. Een zekere hoeveelheid bloem (iets tussen de 2 en 3 ons) (ditmaal toevallig van die echte Italiaanse tipo 00, maar ik doe het ook wel met gewone witte en/of volkorenbloem). Bergje storten, 2 eieren loskloppen en in een kuiltje in de bloem gieten. Kopje water ernaast zetten en ei erdoor werken totdat het een kruimig mengsel is, dan een beetje water erbij, kneden tot soepel. Worst van vormen, die even laten liggen, dan in 6 min of meer gelijke plakken snijden en die op een met bloem bestoven werkblad uitrollen tot ik het zat ben.
Klaar.
Jawel hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al
Maar die mik je toch niet zo in je schaal? [/noob] Heb het dus nog nooit gedaan
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Schaal beetje invetten
Lasagnevel
Lading saus
Lasagnevel
Lading saus
Lasagnevel
Lading saus
Kaas
In de oven. Euh, zeg, drie kwartier op 180o? Hangt wat van je saus af; van die verse pasta heeft heel weinig nodig om gaar te worden.
Ik doe zelf graag wat verschillende sauslagen, dus eenmaal een laag tomatensaus, eenmaal een laag spinazie, eenmaal een laag gehakt, zoiets.
Haha, ik zag het al ja! Wat je van ver haalt...quote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het venijn is dat je er straks meer wil. Da's wel een stukje rijden
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef loveli het volgende:
Laag calorisch is saai oud worden, hoog calorisch is meer 'live fast die young'. Vind de gulden middenweg![]()
/kort door de bocht
Brrrr.quote:
ja, je valt af! ik vraag me af of ze nog steeds dezelfde effecten zouden zien wanneer ze corrigeren voor lichaamsgewicht. De age- en weightmatched controls zijn namelijk niet echt meer weight-matched zodra de interventie begonnen is (de proefpersonen vallen in de eerste week al gemiddeld 3.9 kg af!!). Zijn de effecten dan echt toe te schrijven aan calorische restrictie of is het een meer algemeen effect dat te wijten is aan de afname in vetmassa? Bovendien zien ze eigenlijk alleen effecten op insuline-productie door de alvleesklier en insulinegevoeligheid van de lever, terwijl 'whole body glucose disposal' (hoe goed wordt glucose opgenomen in vet- en spierweefsel) naar mijn weten een veel belangrijkere maat is voor insulinegevoeligheid en daar zagen ze dan net weer geen verschil.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef kwakz0r het volgende:
geen suiker bij suikerziekte is achterhaald. carbs tellen en low GI combinaties eten...
maar er schijnt wel echt iets te zijn dat gebeurt als je dus weken 600 kcal eet. hun lichaam was weer insuline gaan aanmaken, en dat is iets anders dan je bloedsuiker controleren door carbs te tellen en slim te eten.
Tof! Leuke verjaardag gehad?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb trouwens een flitser (voor bij de smena) gekregen van vriendje
Dat!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd Maria!Mooi cijfer! jammer van de cum laude, maar toch, goed gedaan!
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Phaidra het volgende:
Maria, gefeliciteerd!!![]()
Ik snap wel dat het een bijsmaakje heeft, je zit er zó dichtbij! Maar een 8 is met recht een cijfer om trots op te zijn!
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
Het was erg gezellig! En iedereen heeft zich goed gedragen, voor zover ik weet iig
.
Helaassssquote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Hoi?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!
Foto's zou leuk zijn!Misschien ga ik nu ook al mijn spannende verhalen alleen nog delen met mensen die mij IRL gezien hebben (zhat would be nobody
)
Gezellig! Ja, als Perruche over haar meet-vrees heen is gestapt moet ik dat toch ook kunnenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar kan best verandering in gebracht worden hoor!
da's lief. Heb je uberhaupt al foto's gemaakt met dat ding?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb trouwens een flitser (voor bij de smena) gekregen van vriendje
3 maanden, da's lang zatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
3 maandenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
3 maanden, da's lang zat
lang leve Skype![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de bleke bep-look
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thanks Henk! En ook DaDtje nog en aurum en progje en XMert en de rest, ik ben er denk ik toch wel blij meequote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Maria, gefeliciteerd met je 8!
Jammer dat het geen cum laude is, maar het is wel mooi een 8!
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
je herkent mij aan mijn wapperende glossy haar *insert smiley die GB altijd gebruikt*quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3 maandenlange vakantie naar da motherland? Ik ben nou heul benieuwd naar jouw irl glossy haar enzo
![]()
Misschien volgende meet!
Ik wou nog wel melden (ondanks dat ik er nie was) dat ik het wel heel tof vind dat Phaidra slankie-hostess was
![]()
Phaidra
Hopen dat het zo blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spierpijn valt nog steeds redelijk mee! Ik ben er zelf verbaasd over!
Kan me herinneren dat uk jaren geleden na de eerste keer fitness niet eens meer normaal overeind kon komen en dat echt al mijn spieren pijn deden.Maar nu dus (nog) niet!
Heb jij dat ongeluk in H'dorp gister nog opgezocht?
oeii, good luck!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Straks naar de dokter voor een spiraaltje. Help!
Die eerste wil ik ook nog lezen, maar was uitgeleend bij de bieb (like duh, iederen leest hem). De tweede ken ik niet, maar eens kijken waar die over gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.
Het hóeft niet hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het hóeft niet hoor!.
Sterkte is wel op z'n plek ja. Ik hoop dat je een huisarts hebt die het snel doet en die niet terwijl 'ie bezig is gaat uitleggen wat 'ie met welk instrument gaat doen
.
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.
Als het random bonbons zijn, kan ik dat ook niet nee. Maar met speciale, heul lekkere wel. Dan kan je extra lang genietenquote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Wel knap dat je maar 1 bonbon hebt gehad, Phaidra, zeker als je met z'n tweeën bent. Die zouden er hier in 1 dag doorheen zijn, want wij kunnen niks lekkers in huis hebben zonder ervan af te blijven. Hoeveel zaten er eigenlijk in het doosje?
.
Ow, dan is het een ander verhaal jaquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Geen liefhebber?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:27 schreef MarMar het volgende:
Zeg, mocht ik jullie ooit uitnodigen voor een minimeet in Drachten @ my place, dan wel alvast dit: geen bonbons meenemen please, of je moet ze verplicht zelf opeten
lol *herkenbaar*quote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Zolang het maar geen schoenen zijn of een jurkje: prima!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Absoluut! Gaat het nog niet beter?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ibo nemen voor je naar de dokter gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Nicequote:Op maandag 27 juni 2011 07:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook niet
* Ml-etje heeft de kaakchirurg al eens geschopt
Tsja moet je me maar niet verdoven en terugsturen naar de wachtkamer om zelf koffie te gaan drinkenquote:
Je mag 'em hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is naar. Sterkte.
(had bijna *jaloers getikt)
Ieww beterschap!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag 'em hebbenMaag doet ook mee nu. Yay.
Goed excuus om zo de plee te poetsen.
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
lijssie.
O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin
S: uur fitness
T: banaan, glas melk
Ik vind dat dus eeccht niet lekker, en da's geen stomme smoesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
6th period?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef MarMar het volgende:
smaken verschillensucces bij de diëtiste.
Ja klopt, soms probeer ik dat ook, na het sporten heb ik het wel eens gedaan. Dan is het toch "minder eng".quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral![]()
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
Van Dale Online zegt:quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
quote:lesson
period
(voornamelijk Amerikaans-Engels) class
ik dacht ook aan class.quote:
Als je het stom vind klinken gebruik je anders toch het tijdstip! Werkt ook lijkt me!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen.. Thanks!
Thanks V1z0Rmans!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli(jompels)
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks V1z0Rmans!![]()
Ik jompel gewoon met je mee!![]()
Dankjoe!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
Ja maria gefeliciteerd! Mooi cijfer hoorBen je nu helemaal klaar?
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik moest net gigantisch lachen om de reacties onder een foto van Co
Ook al kan meneer Vince Smith II er niets aan doen, toch is z'n opmerking verkeerd aan alle kanten![]()
*proest*quote:
Oh dat is fijn! Dan kan je misschien pauze nemen tussen 1 en 3 bijvoorbeeld, als het op zijn warmst is.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
groetjes vanuit het vrachtwagentje!
we liggen ruim op schema!
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
groetjes vanuit het vrachtwagentje!
we liggen ruim op schema!
Wowquote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mo!![]()
Chico: succes koekje!Zet hem op, met of zonder cola
![]()
Ik heb een legging en kniehoge laarzen aanniet voorbereid op de warmte, faaaal.
Achja echt veel hoef ik gelukkig niet te doenquote:
Ja ivm beenstoppels en laarzen die dan gaan plakkenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legging uittrekken is te simpel gedacht?.
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legging uittrekken is te simpel gedacht?.
I like the way you think.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.
Naar wc in de Mac, legging uit, laarzen uit (kunnen mooi in het plastic zakje), benen shaven, slippers aan.
Hoe oplossingsgericht ende efficientquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.
Naar wc in de Mac, legging uit, laarzen uit (kunnen mooi in het plastic zakje), benen shaven, slippers aan.
Wow! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om dat te missen?!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een legging en kniehoge laarzen aanniet voorbereid op de warmte, faaaal.
Misschien is het zoals Brittany S. Pierce, no-one taught her how to read a calender.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om dat te missen?!
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien is het zoals Brittany S. Pierce, no-one taught her how to read a calender.
SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je dat je me aan het bestaan daarvan herinnert
God dat mens is dom![]()
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.omgSPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb heel de tijd hongerVolgens mij heb ik een omnomnom monster opgegeten ofzo
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
omdat het niet echt meer misloopt op issues, of il in elk geval weet wanneer dat wel gebeurt, maar vooral op gezelligheids snoepen en nog steeds slecht plannen en niet ontbijten bijvoorbeeld... ik heb te weiniggoede eetgewoontes, terwijl il langzamerand wel goede beweeggewoontes kweek. Er is een stapje extra nodig...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Snap je wel XM, hele tijd niets doen ga je je ook niet beter van voelenbeterschapjes, hoop echt dat het binnenkort een keer over is!
kwak, als je de meeste issues getackled hebt, hoe komt het dan toch dat het misloopt?
Props voor het niet meer hebben van vreetbuien tho
ja de oude weightwatchers zou ik niet eens overwegen, maar wat ik hier prettig aan vind is de nadruk op bewegen, en het feit dat je gestimuleerd wordt om verzadigend en gezond voedsel te eten. Het zou me denk ik helpen opnieuw aan te leren veel volkoren te gebruiken, mager vlees, veel groente, etc. Vette vis stimuleren ze niet, en noten ook niet (t blijft weight watchers die doen niet aan vet) maar ben slim genoeg om dat zelf wel te doen, dan maar wat meer puntjes, combineer ik t lekker met veel groente, etc.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Geeft dat puntensysteem je houvast voor de rest van je leven kwak? Dwz, lijkt het op "normaal" eten? En helpt het bij het plannen? Zo ja, dan zou je het er op kunnen wagen. Anders zou ik persoonlijk naar de dietiste gaan, ondanks dat het lastig is.
ik eet vaak met mn lief samen, behalve dus 's ochtends. maar ik moet gewoon een voorraad crackers en pindakaas hebben en daar 5 minuten de tijd voor nemen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zou ik het er op wagen. Is er iemand in je omgeving die je een beetje in de gaten kan houden en je stimuleert om gezond te eten? Het handigste zou natuurlijk zijn als iemand anders een ontbijt voor je klaarmaakt
het gaat goed met mn loverquote:Op maandag 27 juni 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou het er ook wel op wagen als ik je zo hoor Kwak. Sterker nog, kom in de verleiding dat ik het zelf wel zou willen.
Eet momenteel redelijk goed, ook véél minder last van eetbuien (altijd nog wel wat, maar dat zal ik wel blijven houden. En dan ist één chocoladereep, of een pak koekjes. Zelden meer dan dat). ben ook wel iets afgevallen, maar was ook echt flink aangekomen. heb echter even wat meer houvast en gestructureerder plan nodig om nog wat kilo's af te vallen.
Oftewel, hoe kom je er aan?
Maar je bent verder dus ontzettend goed bezig en hebt uiteindelijk veel aan je therapie gehad, zo te lezen>? knap hoor, ik denk dat je ontzettend trots mag zijn op jezelf!
PS hoe ist met je lover?
nou ja, als het uit gaat kun je wel raden dat ik in eerste instantie dan wel behoorlijk labiel zal zijn. alleen al omdat ik ontzettend veel van hem houd, en nu heel veel zin heb in een toekomst samen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me zomaar afvroeg, kwak: in hoeverre is je lover van invloed op je stabiliteit? Kan me voorstellen dat dat een grote invloed heeft maar je moet niet terugvallen als het onverhoopt nog eens uit gaat...
Ja ik! Eerste paar dagen knallende hoofdpijn, daarna in no time 10 kilo afgevallen en vervolgens bijzonder snel ook weer 10 kilo aangekomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Probability het volgende:
iemand ervaring met het south beach dieet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |