Thanks Henk! En ook DaDtje nog en aurum en progje en XMert en de rest, ik ben er denk ik toch wel blij meequote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Maria, gefeliciteerd met je 8!
Jammer dat het geen cum laude is, maar het is wel mooi een 8!
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
je herkent mij aan mijn wapperende glossy haar *insert smiley die GB altijd gebruikt*quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3 maandenlange vakantie naar da motherland? Ik ben nou heul benieuwd naar jouw irl glossy haar enzo
![]()
Misschien volgende meet!
Ik wou nog wel melden (ondanks dat ik er nie was) dat ik het wel heel tof vind dat Phaidra slankie-hostess was
![]()
Phaidra
Hopen dat het zo blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spierpijn valt nog steeds redelijk mee! Ik ben er zelf verbaasd over!
Kan me herinneren dat uk jaren geleden na de eerste keer fitness niet eens meer normaal overeind kon komen en dat echt al mijn spieren pijn deden.Maar nu dus (nog) niet!
Heb jij dat ongeluk in H'dorp gister nog opgezocht?
oeii, good luck!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Straks naar de dokter voor een spiraaltje. Help!
Die eerste wil ik ook nog lezen, maar was uitgeleend bij de bieb (like duh, iederen leest hem). De tweede ken ik niet, maar eens kijken waar die over gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.
Het hóeft niet hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Straks naar de dokter voor een spiraaltje. Help!
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het hóeft niet hoor!.
Sterkte is wel op z'n plek ja. Ik hoop dat je een huisarts hebt die het snel doet en die niet terwijl 'ie bezig is gaat uitleggen wat 'ie met welk instrument gaat doen
.
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.
Als het random bonbons zijn, kan ik dat ook niet nee. Maar met speciale, heul lekkere wel. Dan kan je extra lang genietenquote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Wel knap dat je maar 1 bonbon hebt gehad, Phaidra, zeker als je met z'n tweeën bent. Die zouden er hier in 1 dag doorheen zijn, want wij kunnen niks lekkers in huis hebben zonder ervan af te blijven. Hoeveel zaten er eigenlijk in het doosje?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |