Dat!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd Maria!Mooi cijfer! jammer van de cum laude, maar toch, goed gedaan!
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Phaidra het volgende:
Maria, gefeliciteerd!!![]()
Ik snap wel dat het een bijsmaakje heeft, je zit er zó dichtbij! Maar een 8 is met recht een cijfer om trots op te zijn!
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
Het was erg gezellig! En iedereen heeft zich goed gedragen, voor zover ik weet iig
.
Helaassssquote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Hoi?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!
Foto's zou leuk zijn!Misschien ga ik nu ook al mijn spannende verhalen alleen nog delen met mensen die mij IRL gezien hebben (zhat would be nobody
)
Gezellig! Ja, als Perruche over haar meet-vrees heen is gestapt moet ik dat toch ook kunnenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar kan best verandering in gebracht worden hoor!
da's lief. Heb je uberhaupt al foto's gemaakt met dat ding?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb trouwens een flitser (voor bij de smena) gekregen van vriendje
3 maanden, da's lang zatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
3 maandenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
3 maanden, da's lang zat
lang leve Skype![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de bleke bep-look
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |