Je zei dat je zin hebt in iets lekkers, dus lijkt het alsof je normaal gesproken alleen maar vieze dingen eetquote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik eet (tegenwoordig) zelden maaltijdsalades? voorheen 1x per week ivm werk/sporten en dat ik in de trein moest eten. Verwar je me niet met iemand anders?
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zei dat je zin hebt in iets lekkers, dus lijkt het alsof je normaal gesproken alleen maar vieze dingen eet.
Dat kan dus kloppenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook schrijvers kennen zonder zelf te lezen, hoor. Ik realiseerde me alleen dat ik haar nooit over boeken zie praten, vandaar.
Aargh! 't Is!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis wel gezonde choco hè, da's heel anders.
Hoe groot? Tot 2 gieg kan hier: https://www.yousendit.com/quote:Op zondag 26 juni 2011 18:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Gmail past niet, tis heel groot.. Youtube kan ik nog proberen ja, schijnt afgeschermd te kunnen toch, dat niet iedereen het kan zien? even onderzoekenm
Dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat kan. Je kan ze op 'onzichtbaar' zetten.
Niet om je te ontmoedigen, maar je kunt best in de 263e minuut nog een foutmelding krijgenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
nóg groter, die had ik inderdaad net ook al geprobeerd.
Maar youtube lijkt te werken, al duurt uploaden nog 264 minuten![]()
Thanks!
Dat weet ik niet, maar je kan 'm ook afgeschermd erop zetten en dan kunnen alleen mensen met de link hem zien. Dus dat doe ik gewoon en dan stuur ik een mail met de link + mededeling dat ik de video er binnen 1 of 2 weken weer afhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, maar je kunt best in de 263e minuut nog een foutmelding krijgen.
/ervaringsdeskundige.
En heeft je docent dus wel een account? Anders zou ik er één voor hem aanmaken + gebruikersnaam + ww mailen, zodat 'ie toegang heeft tot je vids.
backup maken en dan opsturen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je kan 'm ook afgeschermd erop zetten en dan kunnen alleen mensen met de link hem zien. Dus dat doe ik gewoon en dan stuur ik een mail met de link + mededeling dat ik de video er binnen 1 of 2 weken weer afhaal.
Stomme is dus, ik heb het bestand niet meer op mijn computer staan. Wel op een dvd gebrand gelukkig, maar als ik die opstuur en er gaat iets mis, heb ik dus geen backup meer
Ja dat vergat ik te vermelden. Dat lukt me dus niet op onverklaarbare wijze. Ik dacht dat ik ;m in media player moest afspelen en dan 'rippen' maar dat kan niet. en als ik in het mapje kopieren en opslaan doe, dan slaat hij alleen de snelkoppeling opquote:
Vriendje kan een hoop, maar ik geloof niet dat hij veel technischer is dan ik, hehe.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef loveli het volgende:
Vriendje vragen of hij dat wil doen voor je?
ik weet niet of dit zo weinig is;quote:Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee boterhammen met kaas
S: 5 km hardlopen
T: twee glazen jus d'orange (bij gebrek aan flesjes water in de koelkast)
L: twee boterhammen bthworst, blikje cola
T: halve meloen
D: pannenkoeken met karamelstroop, stuk of 3 schat ik
T: kriekbiertje
Het zal wel weer te weinig zijn, maar ja.
het venijn is dat je er straks meer wil. Da's wel een stukje rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb zo'n bonbon geproefd uit het Slank-doosje (), men wat lekker
![]()
!
lekker!quote:
Lekker!quote:
Ja, te lezenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
Een ligstoel? Nou heb ik veel tuin, maar geen ligstoel, en nog nooit gemist ook. Liggen jullie in de tuin?
Waar lig jij dan? Of lig je nooit in de zon?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
Een ligstoel? Nou heb ik veel tuin, maar geen ligstoel, en nog nooit gemist ook. Liggen jullie in de tuin?
Wat doe jij dan Sigmequote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |