Ow, dan is het een ander verhaal jaquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Geen liefhebber?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:27 schreef MarMar het volgende:
Zeg, mocht ik jullie ooit uitnodigen voor een minimeet in Drachten @ my place, dan wel alvast dit: geen bonbons meenemen please, of je moet ze verplicht zelf opeten
lol *herkenbaar*quote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Zolang het maar geen schoenen zijn of een jurkje: prima!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Absoluut! Gaat het nog niet beter?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ibo nemen voor je naar de dokter gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Straks naar de dokter voor een spiraaltje. Help!
Nicequote:Op maandag 27 juni 2011 07:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook niet
* Ml-etje heeft de kaakchirurg al eens geschopt
Tsja moet je me maar niet verdoven en terugsturen naar de wachtkamer om zelf koffie te gaan drinkenquote:
Je mag 'em hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is naar. Sterkte.
(had bijna *jaloers getikt)
Ieww beterschap!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag 'em hebbenMaag doet ook mee nu. Yay.
Goed excuus om zo de plee te poetsen.
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
lijssie.
O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin
S: uur fitness
T: banaan, glas melk
Ik vind dat dus eeccht niet lekker, en da's geen stomme smoesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
6th period?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef MarMar het volgende:
smaken verschillensucces bij de diëtiste.
Ja klopt, soms probeer ik dat ook, na het sporten heb ik het wel eens gedaan. Dan is het toch "minder eng".quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral![]()
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
Van Dale Online zegt:quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
quote:lesson
period
(voornamelijk Amerikaans-Engels) class
ik dacht ook aan class.quote:
Als je het stom vind klinken gebruik je anders toch het tijdstip! Werkt ook lijkt me!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen.. Thanks!
Thanks V1z0Rmans!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli(jompels)
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks V1z0Rmans!![]()
Ik jompel gewoon met je mee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |