Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
lijssie.
O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin
S: uur fitness
T: banaan, glas melk
Ik vind dat dus eeccht niet lekker, en da's geen stomme smoesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
6th period?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef MarMar het volgende:
smaken verschillensucces bij de diėtiste.
Ja klopt, soms probeer ik dat ook, na het sporten heb ik het wel eens gedaan. Dan is het toch "minder eng".quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral![]()
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
Van Dale Online zegt:quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
quote:lesson
period
(voornamelijk Amerikaans-Engels) class
ik dacht ook aan class.quote:
Als je het stom vind klinken gebruik je anders toch het tijdstip! Werkt ook lijkt me!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen.. Thanks!
Thanks V1z0Rmans!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli(jompels)
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks V1z0Rmans!![]()
Ik jompel gewoon met je mee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |