abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98708593
Mogguh!

Beterschap loveli en sterkte Mix en de Match.

/teruglezen gaat

En bijna vergeten maaruh Mootje jij en je man veel plezier aan de andere kant van de plas!

[ Bericht 35% gewijzigd door V1z0R op 27-06-2011 08:57:14 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98708879
lijssie.

O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin

S: uur fitness
T: banaan, glas melk
pi_98708925
Vraagje voor de Anglisten. :@. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_98708950
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
lijssie.

O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin

S: uur fitness
T: banaan, glas melk
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
pi_98708962
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
Ik vind dat dus eeccht niet lekker, en da's geen stomme smoes :P
Vandaag is kijken wat de dietiste zegt!
pi_98708989
Ik vind dit bestwel een net lijstje trouwens :@ :@ En goed bijeten na t sporten met die banaan en melk. Gister ging ook best wel goed. Krijg veel steun van mijn moeder vooral. Is kijken hoeveel ik eet vanavond, en of ik ook echt satesaus ga pakken, ik kom echt heel veel vet te kort in mijn voeding dus ik kan het gebruiken..
pi_98708999
smaken verschillen ;) succes bij de diėtiste.
pi_98709007
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten. :@. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
6th period?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98709016
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef MarMar het volgende:
smaken verschillen ;) succes bij de diėtiste.
Thanks!
pi_98709022
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral :)
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
pi_98709093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral :)
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
Ja klopt, soms probeer ik dat ook, na het sporten heb ik het wel eens gedaan. Dan is het toch "minder eng".

En ik heb vanmorgen ipv weetabix fruit 'n fibre gegeten! :o Zit gedroogd fruit en ook noten in..

Moet zeggen dat het gister goed ging, maar ik had ook veel afleiding, ben lekker buiten een uurtje rustig gaan fietsen, heb met mijn moeder en zus de hele avond geWII't, mocht ook zelf koken :) Ze steunen me wel echt dat is fijn, dus ik had gister ook redelijk gegeten. Die dag ervoor was daarin tegen weer 10x kut, met tussendoortjes smokkelen en weer geen boter smeren enzo... pff het is maar net of ik mijn dag heb weet je wel..

Maar ik begin nu te merken dat het echt moet veranderen, mijn lijf is op.. en ik wil gewoon weer gezond worden.. :) Nadat ik zondag in een week tijd weer een kilo ben afgevallen ondanks "meer" eten" was ik toch erg geschrokken...
pi_98709194
Je zit dan ook nogsteeds zwaar onder je BMR meid, maar dat kan de diėtiste mooi voor je uitrekenen straks.
pi_98709308
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van Dale Online zegt:
quote:
lesson
period
(voornamelijk Amerikaans-Engels) class
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98709345
oh enne mamamarmar zegt: veel water drinken vandaag lieverds!
  maandag 27 juni 2011 @ 09:37:22 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98709461
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Van Dale Online zegt:

[..]

ik dacht ook aan class.

En ik heb de tandarts én de dokter geschopt dus ik win *).

Te horen gekregen dat ik rustiger moet werken dus ik doe rustig aan vandaag. Voelt eiks wel lekker :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98709488
Ehm.. mag ik nog meebieden? :P ik heb over de schoenen van een internist heen gekotst. En volgens mij waren het dure schoenen.
pi_98709496
En ja hij had ze aan op dat moment :')
pi_98709524
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen. :P. Thanks!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:40:47 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98709526
Ohai daar! O+ Ik ben weer weg van mijn logeeradresje, de vriendin moest werken vandaag dus ik heb nog een vriendinnetje gebeld die in Utrecht woont en daar ga ik zo nog even thee mee leuten :P Nu even tijd volmaken! Ik dacht bij Selexyz maar die is nog dicht, dus ik zit nu in de McDonalds met Wi-Fi en een kop thee B-) </brave hendrik>

Beterschap Lovelikins :* En Phaidra met de krampjes!

Oh en ik had mn readers reports binnen, stonden geen echt gekke dingen in. Ik vind de 8 persoonlijk wel terecht denk ik, gezien ik me wel in het commentaar van mijn 2e lezer kon vinden. Al vind ik het dan nu bijna jammer dat mijn begeleider zo positief was aanvankelijk :P Achjaaaa. Ik heb besloten dat ik er wel blij mee ben *) (kanikmaarbeterzijnookhe :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 juni 2011 @ 09:41:39 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98709547
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen. :P. Thanks!
Als je het stom vind klinken gebruik je anders toch het tijdstip! Werkt ook lijkt me! :Y
pi_98709572
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli ^O^ (jompels)
pi_98709659
Morning!
Planning:

O: 3 boterhammen (2x kaas/boter, 1x chocopasta)
T: 2x fruit
L: broodje met ham/rauwkost, heldere groentensoep
T: 150 ml yoghurt
B: 2x 20 minuten fietsen
T: handje amandelen
D: ik denk couscoussalade in het park, met dit mooie weer!
  maandag 27 juni 2011 @ 09:47:08 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98709665
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli ^O^ (jompels)
Thanks V1z0Rmans! O+

Ik jompel gewoon met je mee! *O* :D
pi_98709699
Ja maria gefeliciteerd! Mooi cijfer hoor :) Ben je nu helemaal klaar?
pi_98709782
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thanks V1z0Rmans! O+

Ik jompel gewoon met je mee! *O* :D
:D

Ik moest net gigantisch lachen om de reacties onder een foto van Co :')
Ook al kan meneer Vince Smith II er niets aan doen, toch is z'n opmerking verkeerd aan alle kanten :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')