Ja dat inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Phaidra het volgende:
Maria, gefeliciteerd!!![]()
Ik snap wel dat het een bijsmaakje heeft, je zit er zó dichtbij! Maar een 8 is met recht een cijfer om trots op te zijn!
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
Het was erg gezellig! En iedereen heeft zich goed gedragen, voor zover ik weet iig
.
Helaassssquote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo! Waren er nog foto's of ga ik die nog vinden met teruglezen?![]()
Hoi?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maria, wat goed! Gefeliciteerd! Ik snap het ook wel een beetje van de cum laude, maar hier overheerst de bewondering!
Foto's zou leuk zijn!Misschien ga ik nu ook al mijn spannende verhalen alleen nog delen met mensen die mij IRL gezien hebben (zhat would be nobody
)
Gezellig! Ja, als Perruche over haar meet-vrees heen is gestapt moet ik dat toch ook kunnenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar kan best verandering in gebracht worden hoor!
da's lief. Heb je uberhaupt al foto's gemaakt met dat ding?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb trouwens een flitser (voor bij de smena) gekregen van vriendje
3 maanden, da's lang zatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
3 maandenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
3 maanden, da's lang zat
lang leve Skype![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de bleke bep-look
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thanks Henk! En ook DaDtje nog en aurum en progje en XMert en de rest, ik ben er denk ik toch wel blij meequote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Maria, gefeliciteerd met je 8!
Jammer dat het geen cum laude is, maar het is wel mooi een 8!
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puike boeken DaDtje?<-- leesvoer-smiley
Aurum,waren ze lang weg, je paps en mams? Yay dat ze terug zijn!
je herkent mij aan mijn wapperende glossy haar *insert smiley die GB altijd gebruikt*quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3 maandenlange vakantie naar da motherland? Ik ben nou heul benieuwd naar jouw irl glossy haar enzo
![]()
Misschien volgende meet!
Ik wou nog wel melden (ondanks dat ik er nie was) dat ik het wel heel tof vind dat Phaidra slankie-hostess was
![]()
Phaidra
Hopen dat het zo blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spierpijn valt nog steeds redelijk mee! Ik ben er zelf verbaasd over!
Kan me herinneren dat uk jaren geleden na de eerste keer fitness niet eens meer normaal overeind kon komen en dat echt al mijn spieren pijn deden.Maar nu dus (nog) niet!
Heb jij dat ongeluk in H'dorp gister nog opgezocht?
oeii, good luck!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Straks naar de dokter voor een spiraaltje. Help!
Die eerste wil ik ook nog lezen, maar was uitgeleend bij de bieb (like duh, iederen leest hem). De tweede ken ik niet, maar eens kijken waar die over gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zomerhuis met zwembad van Herman Koch en De roos en het zwijn van Anne Provoost. Eerste was vermakelijk, lekker leesvoer, tweede vond ik bijzonder. In a good way.
Het hóeft niet hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het hóeft niet hoor!.
Sterkte is wel op z'n plek ja. Ik hoop dat je een huisarts hebt die het snel doet en die niet terwijl 'ie bezig is gaat uitleggen wat 'ie met welk instrument gaat doen
.
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel fijn om precies te weten wat er gaat gebeuren en wanneer wat gebruikt gaat worden. Van verrassingen verkramp ik denk ik eerder.
Als het random bonbons zijn, kan ik dat ook niet nee. Maar met speciale, heul lekkere wel. Dan kan je extra lang genietenquote:Op maandag 27 juni 2011 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Wel knap dat je maar 1 bonbon hebt gehad, Phaidra, zeker als je met z'n tweeën bent. Die zouden er hier in 1 dag doorheen zijn, want wij kunnen niks lekkers in huis hebben zonder ervan af te blijven. Hoeveel zaten er eigenlijk in het doosje?
.
Ow, dan is het een ander verhaal jaquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Geen liefhebber?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:27 schreef MarMar het volgende:
Zeg, mocht ik jullie ooit uitnodigen voor een minimeet in Drachten @ my place, dan wel alvast dit: geen bonbons meenemen please, of je moet ze verplicht zelf opeten
lol *herkenbaar*quote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook van tevoren zeggen? En niet terwijl de eendebek er al in zit?. Ik had echt zoiets van: ja bla bla bla, schiet nou maar op.
Zolang het maar geen schoenen zijn of een jurkje: prima!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Absoluut! Gaat het nog niet beter?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar
Ik heb na morgen drie inwendige onderzoeksels gehad waar ik nog géén cadeautje voor heb gehad. Dus ik vind dat ik dan wel een héél leuk cadeautje mag, toch?
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ibo nemen voor je naar de dokter gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 06:30 schreef Mixende_match het volgende:
Nicequote:Op maandag 27 juni 2011 07:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjeezzz schoppen kan dan natuurlijk ook niet
* Ml-etje heeft de kaakchirurg al eens geschopt
Tsja moet je me maar niet verdoven en terugsturen naar de wachtkamer om zelf koffie te gaan drinkenquote:
Je mag 'em hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is naar. Sterkte.
(had bijna *jaloers getikt)
Ieww beterschap!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag 'em hebbenMaag doet ook mee nu. Yay.
Goed excuus om zo de plee te poetsen.
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
lijssie.
O: magere yoghurt, kopje fruit 'n fibre
T: nectarine
L: volkoren bth appelstroop, volkoren bth achterham
T: volkoren bth achterham
D: zilvervlies rijst, varkenshaas sate, broccoli en tauge
T: magere yoghurt met iets erin
S: uur fitness
T: banaan, glas melk
Ik vind dat dus eeccht niet lekker, en da's geen stomme smoesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volle yoghurt is veul lekkerder, misschien een handige niet al te grote overstap voor jou?
6th period?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef MarMar het volgende:
smaken verschillensucces bij de diëtiste.
Ja klopt, soms probeer ik dat ook, na het sporten heb ik het wel eens gedaan. Dan is het toch "minder eng".quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
misschien eens hier en daar een handje noten voor de goede vetten als je daar aantoe bent siral![]()
Gezien waar je vandaan komt zijn je huidige lijstjes al een mega verbetering, je hebt nog wat stappen te gaan, maar het begin is er zeker!
Van Dale Online zegt:quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje voor de Anglisten.. Hoe noem je in het Engels een lesuur? Ik wil met iemand afspreken tijdens het zesde lesuur, hoe zeg ik dat?
quote:lesson
period
(voornamelijk Amerikaans-Engels) class
ik dacht ook aan class.quote:
Als je het stom vind klinken gebruik je anders toch het tijdstip! Werkt ook lijkt me!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind alles (class, period) eigenlijk stom klinken, maar het zal wel kloppen.. Thanks!
Thanks V1z0Rmans!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik feliciteer je gewoon met die 8 Maria! Feli(jompels)
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks V1z0Rmans!![]()
Ik jompel gewoon met je mee!![]()
Dankjoe!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
Ja maria gefeliciteerd! Mooi cijfer hoorBen je nu helemaal klaar?
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik moest net gigantisch lachen om de reacties onder een foto van Co
Ook al kan meneer Vince Smith II er niets aan doen, toch is z'n opmerking verkeerd aan alle kanten![]()
*proest*quote:
Oh dat is fijn! Dan kan je misschien pauze nemen tussen 1 en 3 bijvoorbeeld, als het op zijn warmst is.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
groetjes vanuit het vrachtwagentje!
we liggen ruim op schema!
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
groetjes vanuit het vrachtwagentje!
we liggen ruim op schema!
Wowquote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mo!![]()
Chico: succes koekje!Zet hem op, met of zonder cola
![]()
Ik heb een legging en kniehoge laarzen aanniet voorbereid op de warmte, faaaal.
Achja echt veel hoef ik gelukkig niet te doenquote:
Ja ivm beenstoppels en laarzen die dan gaan plakkenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legging uittrekken is te simpel gedacht?.
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legging uittrekken is te simpel gedacht?.
I like the way you think.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.
Naar wc in de Mac, legging uit, laarzen uit (kunnen mooi in het plastic zakje), benen shaven, slippers aan.
Hoe oplossingsgericht ende efficientquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wilkinson Intuition scoren bij de Zeeman + slippers.
Naar wc in de Mac, legging uit, laarzen uit (kunnen mooi in het plastic zakje), benen shaven, slippers aan.
Wow! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om dat te missen?!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een legging en kniehoge laarzen aanniet voorbereid op de warmte, faaaal.
Misschien is het zoals Brittany S. Pierce, no-one taught her how to read a calender.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om dat te missen?!
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien is het zoals Brittany S. Pierce, no-one taught her how to read a calender.
SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je dat je me aan het bestaan daarvan herinnert
God dat mens is dom![]()
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.omgSPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb heel de tijd hongerVolgens mij heb ik een omnomnom monster opgegeten ofzo
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
omdat het niet echt meer misloopt op issues, of il in elk geval weet wanneer dat wel gebeurt, maar vooral op gezelligheids snoepen en nog steeds slecht plannen en niet ontbijten bijvoorbeeld... ik heb te weiniggoede eetgewoontes, terwijl il langzamerand wel goede beweeggewoontes kweek. Er is een stapje extra nodig...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Snap je wel XM, hele tijd niets doen ga je je ook niet beter van voelenbeterschapjes, hoop echt dat het binnenkort een keer over is!
kwak, als je de meeste issues getackled hebt, hoe komt het dan toch dat het misloopt?
Props voor het niet meer hebben van vreetbuien tho
ja de oude weightwatchers zou ik niet eens overwegen, maar wat ik hier prettig aan vind is de nadruk op bewegen, en het feit dat je gestimuleerd wordt om verzadigend en gezond voedsel te eten. Het zou me denk ik helpen opnieuw aan te leren veel volkoren te gebruiken, mager vlees, veel groente, etc. Vette vis stimuleren ze niet, en noten ook niet (t blijft weight watchers die doen niet aan vet) maar ben slim genoeg om dat zelf wel te doen, dan maar wat meer puntjes, combineer ik t lekker met veel groente, etc.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Geeft dat puntensysteem je houvast voor de rest van je leven kwak? Dwz, lijkt het op "normaal" eten? En helpt het bij het plannen? Zo ja, dan zou je het er op kunnen wagen. Anders zou ik persoonlijk naar de dietiste gaan, ondanks dat het lastig is.
ik eet vaak met mn lief samen, behalve dus 's ochtends. maar ik moet gewoon een voorraad crackers en pindakaas hebben en daar 5 minuten de tijd voor nemen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zou ik het er op wagen. Is er iemand in je omgeving die je een beetje in de gaten kan houden en je stimuleert om gezond te eten? Het handigste zou natuurlijk zijn als iemand anders een ontbijt voor je klaarmaakt
het gaat goed met mn loverquote:Op maandag 27 juni 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou het er ook wel op wagen als ik je zo hoor Kwak. Sterker nog, kom in de verleiding dat ik het zelf wel zou willen.
Eet momenteel redelijk goed, ook véél minder last van eetbuien (altijd nog wel wat, maar dat zal ik wel blijven houden. En dan ist één chocoladereep, of een pak koekjes. Zelden meer dan dat). ben ook wel iets afgevallen, maar was ook echt flink aangekomen. heb echter even wat meer houvast en gestructureerder plan nodig om nog wat kilo's af te vallen.
Oftewel, hoe kom je er aan?
Maar je bent verder dus ontzettend goed bezig en hebt uiteindelijk veel aan je therapie gehad, zo te lezen>? knap hoor, ik denk dat je ontzettend trots mag zijn op jezelf!
PS hoe ist met je lover?
nou ja, als het uit gaat kun je wel raden dat ik in eerste instantie dan wel behoorlijk labiel zal zijn. alleen al omdat ik ontzettend veel van hem houd, en nu heel veel zin heb in een toekomst samen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me zomaar afvroeg, kwak: in hoeverre is je lover van invloed op je stabiliteit? Kan me voorstellen dat dat een grote invloed heeft maar je moet niet terugvallen als het onverhoopt nog eens uit gaat...
Ja ik! Eerste paar dagen knallende hoofdpijn, daarna in no time 10 kilo afgevallen en vervolgens bijzonder snel ook weer 10 kilo aangekomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Probability het volgende:
iemand ervaring met het south beach dieet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |