quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.omgSPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb heel de tijd hongerVolgens mij heb ik een omnomnom monster opgegeten ofzo
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
I personally believe that Brittany is unable to do so because she doesn't have a calendar and I believe that our education like such as in Africa and the Iraq, everywhere like such as and I believe that they should our education over here in the US should help the US or should help South Africa and the Iraq and the Asian countries. So we will be able to build up our future.SPOILER: vrij naar het volgendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
omdat het niet echt meer misloopt op issues, of il in elk geval weet wanneer dat wel gebeurt, maar vooral op gezelligheids snoepen en nog steeds slecht plannen en niet ontbijten bijvoorbeeld... ik heb te weiniggoede eetgewoontes, terwijl il langzamerand wel goede beweeggewoontes kweek. Er is een stapje extra nodig...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Snap je wel XM, hele tijd niets doen ga je je ook niet beter van voelenbeterschapjes, hoop echt dat het binnenkort een keer over is!
kwak, als je de meeste issues getackled hebt, hoe komt het dan toch dat het misloopt?
Props voor het niet meer hebben van vreetbuien tho
ja de oude weightwatchers zou ik niet eens overwegen, maar wat ik hier prettig aan vind is de nadruk op bewegen, en het feit dat je gestimuleerd wordt om verzadigend en gezond voedsel te eten. Het zou me denk ik helpen opnieuw aan te leren veel volkoren te gebruiken, mager vlees, veel groente, etc. Vette vis stimuleren ze niet, en noten ook niet (t blijft weight watchers die doen niet aan vet) maar ben slim genoeg om dat zelf wel te doen, dan maar wat meer puntjes, combineer ik t lekker met veel groente, etc.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Geeft dat puntensysteem je houvast voor de rest van je leven kwak? Dwz, lijkt het op "normaal" eten? En helpt het bij het plannen? Zo ja, dan zou je het er op kunnen wagen. Anders zou ik persoonlijk naar de dietiste gaan, ondanks dat het lastig is.
ik eet vaak met mn lief samen, behalve dus 's ochtends. maar ik moet gewoon een voorraad crackers en pindakaas hebben en daar 5 minuten de tijd voor nemen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zou ik het er op wagen. Is er iemand in je omgeving die je een beetje in de gaten kan houden en je stimuleert om gezond te eten? Het handigste zou natuurlijk zijn als iemand anders een ontbijt voor je klaarmaakt
het gaat goed met mn loverquote:Op maandag 27 juni 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou het er ook wel op wagen als ik je zo hoor Kwak. Sterker nog, kom in de verleiding dat ik het zelf wel zou willen.
Eet momenteel redelijk goed, ook véél minder last van eetbuien (altijd nog wel wat, maar dat zal ik wel blijven houden. En dan ist één chocoladereep, of een pak koekjes. Zelden meer dan dat). ben ook wel iets afgevallen, maar was ook echt flink aangekomen. heb echter even wat meer houvast en gestructureerder plan nodig om nog wat kilo's af te vallen.
Oftewel, hoe kom je er aan?
Maar je bent verder dus ontzettend goed bezig en hebt uiteindelijk veel aan je therapie gehad, zo te lezen>? knap hoor, ik denk dat je ontzettend trots mag zijn op jezelf!
PS hoe ist met je lover?
nou ja, als het uit gaat kun je wel raden dat ik in eerste instantie dan wel behoorlijk labiel zal zijn. alleen al omdat ik ontzettend veel van hem houd, en nu heel veel zin heb in een toekomst samen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me zomaar afvroeg, kwak: in hoeverre is je lover van invloed op je stabiliteit? Kan me voorstellen dat dat een grote invloed heeft maar je moet niet terugvallen als het onverhoopt nog eens uit gaat...
Ja ik! Eerste paar dagen knallende hoofdpijn, daarna in no time 10 kilo afgevallen en vervolgens bijzonder snel ook weer 10 kilo aangekomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Probability het volgende:
iemand ervaring met het south beach dieet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |