Dat vroeg ik dus ook toen ik het topic dichtgooide. Wat ik niet merkte omdat ik nog wat bij te lezen had.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, mag ik die foto's ook zien?.
heb je wel een vervangende foon?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef loveli het volgende:
Beeldscherm van foon = dood. Precies 1 jaar en 3 dagen geleden aangeschaft.
Ja, nu nog even kijken hoe ik m'n telefoonboek met slecht werkend beeldscherm gekopieerd krijg. Leesbaarheid is 30% ongeveer.quote:
kan je 'm niet aan de computer hangen dat je een backup maakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nu nog even kijken hoe ik m'n telefoonboek met slecht werkend beeldscherm gekopieerd krijg. Leesbaarheid is 30% ongeveer.
Ja, verjaardagsfeestje van twee vrienden en Martijn. En omg, ik kwam terecht in een partij überdronken mensenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Coco ging om een andere reden weer naar huis, maar die is me ff ontschoten (iets met een verjaardag toch?).
Klink ik echt zo Limburgs?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Oh ja! Coco is echt een cutie, met d'r Limburgse accent!
Voor zover ik je heb horen praten, vond ik dat je goed verstaanbaar sprak (ook wel logisch als je in het onderwijs zit natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klink ik echt zo Limburgs?Vind het zelf altijd wel meevallen
Mijn nichtjes zijn veel erger!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi he, die dialecten![]()
Ow wat viel het allemaal mee, jullie zijn leukMijn god wat was ik zenuwachtig
Sexy huh? Dat moet ik voor een volgende meet even onthoudenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn veel erger!Maar de zachte ggggg is niet te maskeren, zelfs bij mijn moeder hoor je 'm nog duidelijk, terwijl zij toch al bijna 40 jaar in de randstad woont
. Ik vind het altijd wel sexy
.
Ben ik aan het proberen met ovi dinges van Nokia, maar het wil nog niet lukken...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je 'm niet aan de computer hangen dat je een backup maakt?
Nou ja niet super kei erg maar je kan zeker horen dat je niet uit de randstad komt! Maar dat vind ik leukquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM: ik heb mijn best gedaan om je vetjes te bespeuren, maar ik kon ze heul niet vinden. Goed figuur hoor. En (vond het gisteren iets te ver gaan om dat meteen enthousiast te roepen) je hebt heul wel tetten!!![]()
Loveli was idd heel anders dan ik me had voorgesteld![]()
Zelfde geldt overigens ook voor Aurum. Rest was zoals de foto's of zoals ik me wel had voorgesteld
En Perruche is schattig en lijkt me ontzettend lief![]()
*Nu even bijlezen*
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, de cake was lekker btwMijn stuur zat wel onder het glazuur erna
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier schijnt de zon al heel lang best hard!
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.
hier ookquote:Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier schijnt de zon al heel lang best hard!
Ik vind het bijzonder jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Perruche wil 'em wel schoonlikken, denk ik.
Deal!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sexy huh? Dat moet ik voor een volgende meet even onthoudenDan komen mijn zachte g en ik je versieren
Geen zorgen, ik heb mijn eigen blik ook gemist geloof ikquote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder jammer dat ik dat heb moeten missen
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
ik hoorde ook wel dat je uit Limburg kwam, maar niet overdreven ofzo
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het stressen voor een meet niet zo? Je gaat een hapje eten, als het tegenvalt dan ben je vroeg thuis
Net zoals de poeha om wat je aandoet, *grijpt wat uit kast*
Maar ik denk dat ik gewoon heel makkelijk ben in beslissingen nemen ofzo
Hihi, netjes gedragen!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.![]()
![]()
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven druktequote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM: ik heb mijn best gedaan om je vetjes te bespeuren, maar ik kon ze heul niet vinden. Goed figuur hoor. En (vond het gisteren iets te ver gaan om dat meteen enthousiast te roepen) je hebt heul wel tetten!!![]()
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kleding maak me ook niets uit, maar nieuwe mensen, mezelf netjes gedragen en ohohoh.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.
Verrekt goeie riem dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven drukte.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zaten onder m'n riem, die tevens m'n tetten naar boven drukte.
Vetjes zat en een flinke push-upquote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof er niks van![]()
Je bent gewoon vetjesvrij met tetten
Idd, als ik niet weet waar ik t over moet hebben (en dat gebeurt wel eens als je met mensen afspreekt die eigenlijk alles al van je wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn toch niet echt nieuwe mensen? Je kunt altijd nog een gesprek openen met versie FOK!-roddels of zo.
Het leven is zo simpel soms.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, als ik niet weet waar ik t over moet hebben (en dat gebeurt wel eens als je met mensen afspreekt die eigenlijk alles al van je weten), dan ga ik het gewoon over Fok! hebben
.
Waarom binnen een vest? Is het daar erg koel? En je kunt toch gewoon het vest uit doen als je naar buiten gaat? Ik ga eens kijken of het me lukt om morgen wat eerder te beginnen, zodat ik ook nog even van het mooie weer kan genieten. Ontbijten kan op het werk ook wel en ik hoef ook niet te Fokken om 7 uurquote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef Chicolate het volgende:
Klein stukje rustig fietsen en ik ben alweer compleet bezweet. Het is best warm buiten, nu al. Zit nu te bedenken wat ik morgen aan moet doen als het buiten 30 graden is en ik binnen nog met een vest moet zitten omdat ik anders kippenvel heb.
De airco staat op standje noordpool, het is behoorlijk koud ja, dus ik zit nog met een spijkerbroek en truien. Probleem, buiten raak ik al compleet oververhit met mn korte broek en tshirtje, dus misschien moet ik me maar gewoon op het toilet gaan omkledenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom binnen een vest? Is het daar erg koel? En je kunt toch gewoon het vest uit doen als je naar buiten gaat? Ik ga eens kijken of het me lukt om morgen wat eerder te beginnen, zodat ik ook nog even van het mooie weer kan genieten. Ontbijten kan op het werk ook wel en ik hoef ook niet te Fokken om 7 uur. Maar goed, dat nam ik me vorige week ook al over en toen lukte het ook niet
.
Ook weinig, Perr!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: bakje muesli met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
T: kwart komkommer, tomaat, reepje kaas
L: 2 boterhammen (vega pate, jam, boter)
D: scholfilet, venkel, aardappeltjes
T: ijsje
Itt de ontzettend ranzige avondmaaltijden die je normaal naar binnen werkt?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm wat zal ik vanavond eens gaan koken??
Heb zin om iets lekkers te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |