Huh, is het uit met jouw vriendje???quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan.
Hmmm, toen zat je waarschijnlijk al in de "ongeloofwaardige" gedeeltequote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Mijn vriend ex heeft me ook wel eens mee laten kijken. Ik vond dr niet veel aan.
Ja he, ik ben toen ook gestopt met kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
DragonballZ
Maar op een gegeven moment werd het een beetje ongeloofwaardig
Nog nooit gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dat heb ik idd af en toe ook![]()
@Muis:
[ afbeelding ]
hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragen.
Wb mail: Je moet je accountinstellingen opgeven in de mailapplicatie en dan kun je aangeven hoe vaak je wilt dat er op mail gecontroleerd wordt. En op dat moment krijg je een envelopje bovenin en je telefoon trilt + maakt geluid. Dus je hoeft niet je mailapp eerst te openen.
Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
WTF, de digitale aangifte pakt mijn geboorteplaats niet
Gewoon rustig mee pielen, dan wordt het vanzelf wel duidelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hmm geeeen idee waar ik dat allemaal moet doen, hahaha. Denk dat ik vannacht laat ga slapen
Insmeren met yoghurt of kwark.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Weet iemand nog iets dat helpt bij een verbrande huid? (aftersun heb ik niet)
Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staanquote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat levert bij mij ook nog wel een problemen op. Irritant! Heb je de volledige naam ingevuld met eventuele aparte leestekens e.d.?
Netjes lijstje vind ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Blurred86 het volgende:
lijstjesdump:
O: havermout, halfvolle melk
B: 35 min lopen
L: thee met halfv melk, bruin sodabrood, dubbel met kaas
T: bruin sodabrood dubbel rboter/jam
B: 35 min lopen
D: half pakje noodles met grote berg groenten(ui, aubergine, courgette, wortel, tomaat) en 1 gebakken ei +500 ml light cider
T: thee met halfvolle melk, geprakte banaan met magere yoghurt en ą2 eetlepels muesli
Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
maar snap er alleen nog weinig van
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het aangifteformulier op het verkeerde land staanProblem solved.
Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de widget van accuweather. Die is mooi.
Yups. Anders was ie geen ex geweest hequote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Huh, is het uit met jouw vriendje???
En als het regent een ruitenwisser!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met wolkjes die in beeld verschijnen als het bewolkt is en spetters op je scherm als het regent?
Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?quote:
Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, als ik lees zoals jij zie ik havermout, 4 sneeen brood, wat muesli en noodles. Maakt die snee brood en de havermout dan zoveel verschil met dat lijstje van net?
Geen aanval, just curious
Hm.. wat morele downs tussen de ups. Geen heel hoge pieken.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met jou afgezien van je opstandige maag en darmen?
Aah op die fietsquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind havermout een beter en steviger ontbijt dan 1 boterham en een cracker. Plus, een aanzienlijke hoeveelheid groente, etc. etc. Ja. Voor mijn gevoel is dit qua hoeveelheiden een veel beter lijstje. Natuurlijk hangt het ervanaf hoe lang Norich en Blurred zijn, dat weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |