Ik zal wel moeten hčquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jemig nog steedsArme jij! Hang in there!
Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
I'll make you a hot beverage.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vinnik ook veelal, maar ik dacht misschien is het een non-optional social convention</Big Bang Theory>
Ik kan niet wachten tot het weer begint!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I'll make you a hot beverage.
- That's okay sweetie.
I'm sorry it's not optional.
Dat is het punt van make-up.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik draag noooooooooit make-up, alleen eyeliner. Voel me zo onprettig met make-up op, want ik wrijf in m'n ogen, lik over m'n lippen, krab aan m'n wangen... binnen de kortste keer zit m'n gezicht eronder.
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het weer begint!![]()
@ Vik, wel eyeliner, maar geen mascara?
Yep. En dat terwijl weesp nog best een eindje verderop ligt. Het zag er wel vaag uit, een leeg perron in de spitsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Weesp? 8 uur geleden zouden er al treinen gaan rijden en riepen ze nog dat ze geen bussen in hoefden te zetten. Ben benieuwd wat het dit keer is, wissel vastgesmolten ofzo
. Alles is ook zo lekker weerbestendig.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en geen idee wat ik aan ga doen. Ik denk gewoon een spijkerbroek en een shirtje, ze kennen me toch al (is binnen de uva).
Verschrikkelijk hč!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook nietik heb afkickverschijnselen. TBTT, Greys, PP, Criminal Minds, NCIS allemaal in het najaar pas, en GoT en Above suspicion volgend jaar pas
Ja I'm hard pressed for things to watchquote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hč!Ik ben uit noodzaak maar begonnen aan andere series
. En Pretty Little Liars is wel weer bezig, dat is in ieder geval iets
.
Ik heb in de afgelopen periode alle seizoen van TBTT en Weeds gekeken en ben nu maar begonnen aan 90210.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ml-etje op 27-06-2011 18:35:45 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Lekker!!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb een tukkie op balkonia gedaan ik ging dus een boekje lezen
Inderdaad ik lijk wel ontploftquote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Staat alleen als je superslank bent, incl. hele slanke benen.
Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effectquote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Staat alleen als je superslank bent, incl. hele slanke benen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je ook maar een beetje heupen hebt, heb je meteen dat Fantasia effect
[ afbeelding ]
Ik heb een lange gekocht die wel mooi staatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chino's zijn ook niks voor mij idd! Alleen voor ellelange slanke hertjesbenen denk ik![]()
Ik ben een propjeWel jammer, want ook lange jurken staan stom
En die vind ik soms wel mooi
Ik ben 1.68!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb een lange gekocht die wel mooi staat/1.70
Heb je wel een mooie taille?
Zal wel eens een foto makenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 1.68!![]()
Mijn taille... Eh meh, hangt er vanaf wat ik aan heb en vanuit welke hoekIk ben gezegend met een boel rondingen, dus ik heb best een taille, maar hij is wel wat ehh squishy en ik heb ook een vooruitstaand buikje
Oh, het is bedķeld om er vreselijk stom uit te zienquote:
Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: krentenbol, boterham filet
T: boterham rookkaas en 2 rozemarijn crackers
L: Bak Griekse yohurt met aardbeien en frambozen
T: 2 rozemarij crackers
T: plakje cake
D: staat nu op, worteltjes met verse doperwten en een stukje gemarineerd rundvlees
T: vermoed nog wel een plakje cake of ijs ofzo.
thanks! Ik eet nu nog een bakje yoghurt met frambozen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Vorig jasr stond een chino me geweldig. Drie kilo verder niet meer.
@jag, ikvind het een mooi lijstje geloof ik.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig toevoegende dingen op je lijstje staan. Qua kcal zal het in orde zijn, maar krentebollen, rozemarijnkrackers, cake, etc. zijn nou allemaal dingen die je kunt vervangen door wat anders..
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
Ik vind het een asociale &*#&@*(#&*@# eikel en ik heb ALLE recht om dat te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.
WTF sneuneusquote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Ok buurman, ik verklaar je de oorlog. Wie het woord bitch op mijn deur kalkt, kan de pot op.
Zoiets ja. Be creative.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF sneuneus
Geloof dat hij wakker ging zijn als ik naar mijn werk ging
Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF sneuneus
Geloof dat hij wakker ging zijn als ik naar mijn werk ging
Zou een fotootje meesturenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik ga de woningbouw nogmaals inlichten en ik eis dat hij zich aanpast. Zo nee, dan mag hij oprotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |