nja dat is wel een nadeel ja, heul nette kleding is ook duurquote:Op maandag 27 juni 2011 17:30 schreef loveli het volgende:
Pas weer een wollen jasje gekocht in de sale van >>200 euro voor 50 euro, de vorige uitverkoop had ik van datzelfde merk al een broek voor 25 euro gekocht. Soms moet je mazzel hebben.
quote:112 Ben&Jerry lijn bellen
'Ben&Jerry' en 'lijn' in een zin gebruiken, dat is ook een prestatie
Niet?quote:
Nou misschien wel juistquote:
Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou misschien wel juistIk ben heul niet goed in netjes
Al heb ik via Coco's Otto-linkje wel wat leuks gezien, ik DM hem even, anders gaan allemaal lurkers hem natuurlijk *meteen* kopen
Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casualquote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben beter in netjes dan informeel geloof ik.
Jemig nog steedsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Phaidra het volgende:
Pff, wisselstoring is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu dus weer in een volle plakkerige bus. En sta al 30 min in de file. Hoera!
Smile >> make-up.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kunnen we mekaar helpen, ik ben da queeeen of casual![]()
Ik bedenk me net dat ik ook nooit make-up draagZou dat een probleem kunnen zijn bij een sollicitatie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |