ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Weet iemand nog iets dat helpt bij een verbrande huid? (aftersun heb ik niet)
En lijstje. niet echt geweldig naar mijn mening
O. boterham hagelslag, volkoren cracker, kop thee
L. kop thee, 2 boterhammen met knakworst
T. stroopwafel, heel veel water
D. 3 wraps met gehakt, ui, paprika, mais en een of ander saus
S. body attack + body step
T. beker melk, yoghurt met muesli, banaan
Komkommer? (ligt ook aan het oppervlakte verbrande huid natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
En lijstje. niet echt geweldig naar mijn mening
O. boterham hagelslag, volkoren cracker, kop thee
L. kop thee, 2 boterhammen met knakworst
T. stroopwafel, heel veel water
D. 3 wraps met gehakt, ui, paprika, mais en een of ander saus
S. body attack + body step
T. beker melk, yoghurt met muesli, banaan
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het te weinig,en te weinig fruit en groente...
Rauwe wortels als snack, tomaat met peper, komkommer met wat aromat.. dat zijn lekkere tussendoortjes die vooral voor weinig groente eters, heel handig kunnen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:
[..]
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinig![]()
ik zal zo nog wat wortels eten voor de extra groente
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef norich het volgende:
[..]
voor m'n gevoel was het helemaal niet zo weinig![]()
ik zal zo nog wat wortels eten voor de extra groente
In de gemiddelde stroopwafel zitten 150 kcal. En je hebt niet het hele ontbijt meegeteld, de T ook niet helemaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
Zo lees ik ook de lijstjesquote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
3 boterhammen en 3 wraps, en 2 uur sporten...En dan nog wat muesli, zo lees ik het.
Kwark helpt, maar dat moet je er wel afwassen voordat het hard wordt. Anders moet het er met grof geweld afgeboend en dat doet pijn. Of een natte handdoek over de verbrandde delen leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef norich het volgende:
Hoi
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik datquote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind levertjes nom, gebakken uitjes, champies en vegeta erover
Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')
en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
M heeft ook een poosje zitten klooien voor 'ie het weer erop kreeg (heeft dezelfde foon als jij). Zal hem ff vragenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb een smartphone!!
maar snap er alleen nog weinig van
Het is dus een android (samsung galaxy S2) en ik wil graag op mijn scherm zon afbeelding van het weer hebben, dat ik geljik kan zien of de zon schijnt enzo, maar geen idee hoe dat moet.. Idem met de mail: moet je hem eerst openen voordat je ziet of je mail hebt, of kan dat ook direct worden weergegeven?
Vegeta?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind levertjes nom, gebakken uitjes, champies en vegeta erover
Ik heb mijn man weleens met kwark ingesmeerd bij gebrek aan aftersun/yoghurt etc....ik heb er zelfs een foto van ;')
en Vaiz, post nou eens wat je nu op een normale dag en trainingsdag eet, want ik vond het allemaal wel meevallen. Heb je iemand ooit e spekkies laten opmeten met een tang? Dus niet zo'n tanita weegschaal dingie.
DragonballZquote:
ja, dat heb ik idd af en toe ookquote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lekker he, lever.. soms MOET ik dat
V1 post wel vaker lijstEN.... Vind het moeilijk inschatten, veel eiwitten iig. Tis een grote man dus hij mag/moet veel.
Maar wij delen een grote liefde... toch Willem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |