Al gemaakt.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef sigme het volgende:
Lijst:
• 50 gr muesli & 150 ml magere yoghurt
• 6 boterhammen boter & pindakaas
• 1 stuk appeltaart
• 1 blik cola
• 1 klein zakje chips (25 gr)
• 3 glazen cider
avondeten:
• rundergehakt met paksoi & bliktomaat (en komijn & knoflook) + schep couscous
• toe: klein griesmeelpuddinkje met beetje jam
Niet een goed lijstje, maar ik kan er wel mee leven.
Ik eet zelden fruitquote:
Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.quote:
'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Betwijfel of ze daar iets mee kunnen als hij gewoon ontkent.
Misschien handig om te checken of andere buren ook overlast van hem ondervinden?
Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
'Mja, als één van die gasten bij het verlaten van het pand ook bitch voor mijn voordeur roept lijkt het me wel duidelijk.
Misschien, aannemelijk blijft het wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Blijft jouw woord tegen het zijne/hunne. Tenzij je getuigen hebt.
Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, aannemelijk blijft het wel.
Bekladden van de algemene ruimte mag nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar, vraag me gewoon af of de woningbouwvereniging er dan (legaal gezien) iets mee kan. Volgens mij zijn burenruzies vet lastig wat dat betreft.
We zijn nog druk in gesprek. Ronde 4 is net afgerond.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef loveli het volgende:
Zit je lekker in je vel, tink? Wanneer begin je bij die andere baan of ben je al bezig?
^^quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, hou je eigen niveau. And kick his ass.
Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bekladden van de algemene ruimte mag nietDat heet vandalisme.
En neem van mij maar aan dat corporaties daar écht wel iets mee doen.
Nee, dat heeft de woningbouw de vorige keer ook niet gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
worst case scenario is dat je bij buurtbemiddeling eindigt
Bij De rijdende rechter. En dan met klapstoeltjes gaan gooien en op last van meester Frank uit de zaal gezet wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
worst case scenario is dat je bij buurtbemiddeling eindigt
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenkenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze dat niet accepteren. Maar je hebt nu alleen een foto van jouw bekladde deur en (naar ik vermoed) een buurman die glashard gaat ontkennen en misschien ook nog gaat steigeren omdat hij 'valselijk beschuldigd' wordt. Zo zou ik het tenminste spelen als ik een aso buurman was.
Daarom zou ik eens bij andere buren informeren. Wordt jouw zaak sterker van.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij slim genoeg is om dat te bedenken
Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....quote:
Beetje wat Aurum ook zegt: als ze niet weten wie de boosdoener is....quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet uit ervaring dat de corporatie dit soort meldingen serieus neemt. En of hij het nou was of zijn gasten, maakt in dit geval niet eens heel veel uit. De huurder is immers verantwoordelijk voor het gedrag van zijn gasten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |