dat vond ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw en dan wel met bloemen komenDa's dan wel weer lief ook
Om heel eerlijk te zijn vind ik je de laatste tijd zo raar etenquote:
Mijn D's zijn over het algemeen niet zo mager, maar dat zal je na zaterdag niet meer zo verbazenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je D is? Als het een blaadje sla is, dan is het niet genoeg![]()
XM: Ik zou morgen gewoon gaan en doen alsof mijn neus bloedt ()
Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denktquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook
En hij zit in de eindfase van zijn stage, dus hij moet allemaal dingen inleveren = chaos galore
Van datzem!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dan! Wel attent dat hij in de chaos nog wel aan jou denkt.
*proest* 'dan kunnen we zoenen' is ook niet echt wat je noemt subtielquote:
nee, maar je vertelt wel vaak plannetjes of dingen die je niet meer eet, of veel of weinig, en ik vind dat ook soms wel een beetje vreemd klinkenquote:
Het niet eten van vlees is op zich niet zo moeilijk, zolang je maar weet dat je bij een barbecue toch gewoon mee kan eten, of dat je in een restaurant niet hoeft te letten op kippenbouillon o.i.d. in een gerecht. Dat maakt het zo moeilijk. Ik begon echt de lol in koken/eten/uit eten gaan te verliezen. Ik viel er overigens wel van af, ondanks de kilo's kaas die er doorheen gingenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
Phaidra die wrapjes waren inderdaad lekker, net als alles, eigenlijk!
[..]
Njah ik heb ook mijn vegetarische voornemens al uit het raam gegooid... om bovenstaande redenen. Nu koop ik anuwelijks vlees en ook uit eten probeer ik "bewust" te kiezen voor iets met weinig vlees. maar als ik iets met vlees superlekker vind eet ik het ook gewoon...! Vergeleken bij de "standaard" van 120 gram vlees per dag, ofzo, zit ik daar echt ver onder.
Ik drukte me ook verkeerd uit bedacht ik me net. Kan er de hand (?) niet helemaal op leggen, maar áls je iets over eten post gaat het er meestal om dat je nóg meer van je menu wilt schrappen. Ik weet het niet, het is een gevoel. Maar misschien zit ik er wel naast.quote:
Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef Probability het volgende:
volgens mij eet ik vrij gezond, eet meestal 2 keer per dag warm, volkoren producten, 1 of 2 avocado's per dag, iedere dag een (grote) portie groente, geen snoep. ik eet alleen iets te vaak pizza en drink te veel limonade.
het is geen standaaard hollands eetpatroon, maar dat hoeft toch ook niet?
Hm ik denk dat ik je wel snap. Billy post idd niet echt lijstjes, maar het is een bepaald perfectionisme - als het gezond moet, moet het meteen perfect, ofzoiets. Hoeft natuurlijk in de praktijk niet zo te werken, maar zo klinkt het wel een beetjequote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik eet ook niet standaard Duits of Hollands. Maar toch.... het lijkt wel of je er te bewust mee bezig bent ofzo. Ik weet het niet precies.
Alleen als de functie/ het bedrijf dat voorschrijft. Jurkje met blazertje = meestal wel goed als je geen accountant wil wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaidewee: als ik de komende tijd actief aan het solliciteren ben enzo, heb ik dan een net jasje/pakje ofzo nodig?![]()
Ik weet dat soort dingen nooit.
Ik heb tot nu toe alleen op sollicitatie hoeven komen voor bijbanen en dan ging ik gewoon 'netjes' (laatste sollicitatie bij de Engelsen in een net katoenen jurkje met boordje enzo).
I no haz ervaring.
als juf solliciteer ik in leuke kleding, nette kant van mijn kledingspectrum. Meestal een jurkje met vestje.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt off van de organisatie af maria. Ik ga meestal in nette broek en blouse. Ik wil toch niet in een pakkencultuur werken, dus dan draag ik dat iik niet bij de solli.
Ik ben ook geen pakken typ en heb ook nooit een "set" aan. gewoon jurk of rok + blazert ofzo...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, input! Slankies![]()
Ik zou denk ik ook niet bij een heel stijve organisatie willen werken, dus ik denk dat ik dan zou gaan voor jurkje of rokje + blazer... Van die broeken staan me meestal nie zo denk ikEn dan hopen dat ik er iets flitsends bij kan doen qua sieraden / weetikwat zodat ik niet tuttig over kom
Al voel ik me zelden heul fancy, dus ik denk dat voor mij heul netjes / tuttig lastig te bereiken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |