SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zeg.... dat geldt ook voor jou toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En nieuwe mensen leren kennen dan? Erop uit gaan en nieuwe contacten opdoen.
Probleem dat contacten snel verwateren doordat ik soms nogal laks ben in het contact onderhouden. Bovendien vind ik het al lastig om met iemand in contact te komenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En nieuwe mensen leren kennen dan? Erop uit gaan en nieuwe contacten opdoen.
Zet dat er dan neer....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Maar de TT moet je opvatten als 'he, verdomme',
* clevy geeft sammie een zakdoekjequote:
Allemaal leuk en aardig, maar ik zie niet wat het ene met het andere te maken heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je hebt vrienden. Dus je hebt al meer dan mij iig. Ik woon nu 4 jaar op mijzelf maar echt veel anders dan 4 jaar geleden is mijn leven niet. Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt
Ja, ik ben thuis! Ik ga ze even opzoekenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ohja. En ben je al niet meer mobiel? Want pics van je schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste plaatje is de juiste kleur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat vind ik dus ook. Maar ik heb geen ervaring met satijn.quote:
Succes met zoeken dan maarquote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik zie niet wat het ene met het andere te maken heeft.Ik wil op mezelf, verder gaat het niet over de rest van mijn leven.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben thuis! Ik ga ze even opzoeken
Edit:Heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste plaatje is de juiste kleur.
model is niet representatief.. samzz moet in zo'n jurkje meer pluspunten kwijt kunnenquote:
Ze vullen elkaar mooi aan.quote:
Ik heb zeker wel vrienden! Alleen is het soms lastig om af te spreken, omdat die bijna allemaal een serieus leventje hebben!quote:
Maar dan vind je het dus ook geen probleem dat je weinig contacten hebt neem ik aan? In contact komen met mensen die dezelfde interesses hebben is niet zo lastig toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probleem dat contacten snel verwateren doordat ik soms nogal laks ben in het contact onderhouden. Bovendien vind ik het al lastig om met iemand in contact te komen
voor dat geldquote:Op zondag 26 juni 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Maar ik heb geen ervaring met satijn.
Ja, dat is ook zo.quote:
Jawel ik probeer het te veranderen maar het lukt gewoon niet. Het lukt mij niet om uit mijn comfortzone te komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel vrienden! Alleen is het soms lastig om af te spreken, omdat die bijna allemaal een serieus leventje hebben!
[..]
Maar dan vind je het dus ook geen probleem dat je weinig contacten hebt neem ik aan? In contact komen met mensen die dezelfde interesses hebben is niet zo lastig toch?
ziet er idd redelijk strak uit aan de bovenkantquote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.Maar toch, Ik vraag me af of ik m'n tieten erin kwijt kan.
Dat maakt toch niet uitquote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
als dat niet past heb je meer fansquote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kosten twee kipfiletjes vandaag de dag?quote:
setje van 3 is zo'n 5 euro.. heb je een reservequote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kosten twee kipfiletjes vandaag de dag?
Mijn moeder zegt altijd wie het eerst hapt wie het eerst eetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik wil er niet platgedrukt uitzien. Er zit ook niet iets van elastan in, dan had ik het wel aangedurfd.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ziet er idd redelijk strak uit aan de bovenkant
Gewoon bij je ouders doenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou haal ik ze uit mijn diepvries, ontdooi ik ze en kom ik ze brengen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dan eerst eens om het contact met de mensen waarmee je wel wat contact krijgt niet te laten verwateren! Dan kom je ook langzaam uit je comfortzonequote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel ik probeer het te veranderen maar het lukt gewoon niet. Het lukt mij niet om uit mijn comfortzone te komen.
Staan er geen maten bij dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik wil er niet platgedrukt uitzien. Er zit ook niet iets van elastan in, dan had ik het wel aangedurfd.
Probeer een goede maat te kiezen als je zegt wat je leeftijd is en hou oud je bent kan ik een maat voorspellenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik wil er niet platgedrukt uitzien. Er zit ook niet iets van elastan in, dan had ik het wel aangedurfd.
Het klinkt zo makkelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Probeer dan eerst eens om het contact met de mensen waarmee je wel wat contact krijgt niet te laten verwateren! Dan kom je ook langzaam uit je comfortzone
Alleen de standaard confectiematen 34 t/m 42. Dus niet de omtrek en omdat mijn borsten groter zijn dan de gemiddelde confectiemaat, past een jurk om de borsten vaak gewoon niet.quote:
Satijn is geen stofnaam/materiaalnaam maar een manier van weven.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
Satijn, dat is toch meer pyjama stof enzo
Ja, idd. De jurk is van polyester.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Satijn is geen stofnaam/materiaalnaam maar een manier van weven.
Gewoon even voor de informatie.
Dat heb ik ook altijd. Maar het stomme is dat die jurkjes wel onder de borsten meteen strak moeten zitten, anders houd je niets van het model over, dus een maat groter nemen gaat ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de standaard confectiematen 34 t/m 42. Dus niet de omtrek en omdat mijn borsten groter zijn dan de gemiddelde confectiemaat, past een jurk om de borsten vaak gewoon niet.
net zoals blousejesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de standaard confectiematen 34 t/m 42. Dus niet de omtrek en omdat mijn borsten groter zijn dan de gemiddelde confectiemaat, past een jurk om de borsten vaak gewoon niet.
Weet ikquote:
Ja dat snap ik, soms staat er nog wel eens een omvangsmaat bij, dat bedoel ik meerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige infoquote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Satijn is geen stofnaam/materiaalnaam maar een manier van weven.
Gewoon even voor de informatie.
Hierbij stel ik mij geheel vrijwillig beschikbaar om wat borst van je over te nemenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar het stomme is dat die jurkjes wel onder de borsten meteen strak moeten zitten, anders houd je niets van het model over, dus een maat groter nemen gaat ook niet.
Iddquote:
Daar heb je toch een zogenaamde spekbinder voor?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar het stomme is dat die jurkjes wel onder de borsten meteen strak moeten zitten, anders houd je niets van het model over, dus een maat groter nemen gaat ook niet.
En jij denkt dat ik mij aan twee kipfiletjes ga vergrijpen als jij voor mij staat?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
Voor jou haal ik ze uit mijn diepvries, ontdooi ik ze en kom ik ze brengen.
Voor hem haal ik ze uit de diepvries en smijt ik ze naar zijn hoofd.
Beide is gratis.
Want Myraela is de kat...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
Daar heb je toch een zogenaamde spekbinder voor?
Jawel, ik het gewoon niet echt goed uitleggen waarom het niet lukt.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Weet ikGeen bezigheden of interesses waarbij je in aanraking komt met andere mensen? Knoop eens een praatje aan en je legt al contacten. Het hoeven niet gelijk vrienden te worden he
Tof jurkje, tof kleurtje. Maar nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je toch een zogenaamde spekbinder voor?
[ afbeelding ]
Succes, het komt goedquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel, ik het gewoon niet echt goed uitleggen waarom het niet lukt.
Het ging niet om het jurkje maar om de tien centimeter brede lint elastiek om vanalles bijeen te houden onder de borstregio.quote:
Geen elastiek wat de tieten van samzz bij elkaar kan houdenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging niet om het jurkje maar om de tien centimeter brede lint elastiek om vanalles bijeen te houden onder de borstregio.
Bij twijfel, altijd zwart.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik weet alleen niet of ik voor zwart of paars moet gaan
Dank jequote:
die paars vind ik niet zo persoonlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het, onwijs tof bij slanke meisjes, maar ik zou het niet doen. Dat lieg ik, want ik heb ze ook, maar in de meeste gevallen lijkt het dan op een rollade.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging niet om het jurkje maar om de tien centimeter brede lint elastiek om vanalles bijeen te houden onder de borstregio.
Ik vind dat echt heel gaaf. Maar ik ga denk ik voor zwart, want dat pastelpaars maakt mij denk ik heel flets.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die paars vind ik niet zo persoonlijk
Ik zou voor zwart gaan, denk dat het anders een beetje teveel is. De stof is al best opvallend.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
+ paars + grote borsten. Kan too much zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou voor zwart gaan, denk dat het anders een beetje teveel is. De stof is al best opvallend.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou voor zwart gaan, denk dat het anders een beetje teveel is. De stof is al best opvallend.
ik vind dat lilapaars het het altijd net niet, mag van mij wel wat fellerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel gaaf. Maar ik ga denk ik voor zwart, want dat pastelpaars maakt mij denk ik heel flets.
plaaaatjequote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de zwarte besteld.En een andere, simpele jurk in donker paars.
Oh ja, vergeten. Altijd illustreren hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan is 't maar goed dat jij 'm niet aan hoeftquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten. Altijd illustreren hierdie is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ookquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is 't maar goed dat jij 'm niet aan hoeft
Ja, vind ik ook. Mooie kleur paars, leuk met een jasje of een leuk vest te combineren. Of met een bolero als 't wat netter moet.quote:
Ik vind dit leuk.quote:
Dank jequote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat Samzz wel goede smaak heeft.
Kijk eens op Bonprix, leuke jurkjes/jurken voor een leuke prijs. Nu hebben ze bijna overal kortingen op.quote:
Ahquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dit leuk.En ik kan ook gewoon niet ieder model hebben, gelukkig weet ik van mezelf heel goed wat ik wel en niet aan kan.
Mijn weekend was super.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een topdag!![]()
Hoe was jullie weekend/dag?
Ik vind printjes snel te druk.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah![]()
Waarschijnlijk wel ja
Ben meer van de printjes enzo, effen vind ik al vrij snel saai. Misschien met iets erop wat je al zei dat het wel anders is
Topquote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een topdag!![]()
Hoe was jullie weekend/dag?
Ik houd zelf dus ook wel van simpel en elegant en zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Dank je
Ik vind simpel vaak het leukste, dat kan je op de meest mogelijke manieren opfleuren.
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik houd zelf dus ook wel van simpel en elegant en zo.
Zeker, sowieso niet te druk inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind printjes snel te druk.Het is wel heel afhankelijk van de print, maar dat vind ik op shirts gewoon leuker.
Weltrusten alvastquote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Nu ga ik op bed nog even een serie kijken en dan lekker slapen.
Ik zie echt tegen morgen op
30+ gradenquote:
Mi toequote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
30+ gradenIk kan daar heel slecht tegen
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolderkamer wordt vast 35quote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beter ja! Voor mij is 25 ook warm zat. 30 graden is hier gewoon te.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow
Hier ook hoor, gelukkig bij zee dus nog wat frisse wind. Maar 20-25 is warm zat.
Binnenland hequote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beter ja! Voor mij is 25 ook warm zat. 30 graden is hier gewoon te.
Middelstequote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
Ga mee naar het strand dan morgen.quote:
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenhedenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
Hijs niet effen samzz!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenheden
Wij hebben Arcoquote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Binnenland he
Blij dat ik vrij ben, op de werkplaats zal het helemaal niet te doen zijn dan met die hitte.
Ik heb 't ook nergens over effen gehad, wel simpelquote:
Jij welquote:
Tssquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't ook nergens over effen gehad, wel simpel
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenheden
Ik ben alleen nog maar in de VW garage geweest, daar hadden ze geloof ik geenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel
Maar ooit airco gezien in een garage?
[..]
Tss
VWquote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar in de VW garage geweest, daar hadden ze geloof ik geen
Doenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.
Ja, ik ga nuquote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
VW
Daar noem je ook wel wat op
Hee maar je ging toch?![]()
Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bentquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga nuIk merk 't wel wanneer ik niet welkom ben
Je kan per acceptgiro betalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Alleen kan ik niet internetbankieren.
Kloptquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bent
Zijn jouw woorden dat je ging
Wat is Arco?quote:
Ik vind de laatste duidelijk minder, de eerste twee zijn mooi maar ik houd niet zo van strapless (alhoewel de eerste een soort afgeleide is) dus ik zou toch voor de middelste gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.
Tropenrooster!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Die ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
welke ogen? oh die onder die kilo eyeliner en mascara
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is morequote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Hmm, tregging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Applegeneratie.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verderquote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
ja jij vindt alles met tietenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
ik vind jou soms echt zo engquote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.quote:
Gewoon een harde mep geven.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
Hij weet meer over schoenen, kleding stofjes en make up dan ikquote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.quote:
Moet je eens proberen om bepaalde ringen te draaien voor het beste effect.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
Hier ook zolderkamerquote:
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?ik zou me bijna opofferen
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
You're not the only onequote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.quote:
Dat klopt, maar in dit geval is het gewoon pertinent onwaar. Nou ja, tenzij ze omgebouwd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Ja, die dubbelzinnige zin was té fijn om te laten liggen.quote:
Owh, gaan we ineens op de serieuze toer?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.
Ja vind je het niet erg voor mequote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehhehee, dat zeggen ze wel in elk topic tegen je he?
Dat doet meloenthee met mij...quote:
Slecht excuusquote:
quote:
Laat het me even weten als jullie eruit zijnquote:
Alsof roy wat te zeggen heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Laat het me even weten als jullie eruit zijn
Daar is toch geenquote:
Mannenpraatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is toch geen [ afbeelding ] voor nodig?
Je weet al teveel dusquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet van niks, weet alleen dat ze in het buitenland was vandaag
heel veel succesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Die tropische plaatjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe je ze weg kan krijgen
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oordquote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh die dingen.... Wordt je daar depressief van?
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oord
Een zwaluw maakt nog geen zomer hequote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
Kom je aandacht te kort?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Ik heb ook liever een harde zak jaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Kom je aandacht te kort?
Of gewoon een slappe zak?
Wil je dan weten dat Sean Hayes vandaag jarig is (Amerikaanse tijd dus voor ons net gisterenquote:
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je dan weten dat Sean Hayes vandaag jarig is (Amerikaanse tijd dus voor ons net gisteren) ?
Zal het meteen even aanpassen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat topic uit je sig, is daar ook een opvolger van? /lui
Whehe, tietenbotsquote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal het meteen even aanpassen.
[Meeting] BBQ&Bier
Wie is jouw ex?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whehe, tietenbots
Helaas komt m'n ex
Ik zie haar anders niet op het lijstje staan..... Heb je meer foksters geduwd?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
She who shall not be named
Tempting though met samzz en huppel
Ik had het ook niet over she who shall not be named 2quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie haar anders niet op het lijstje staan..... Heb je meer foksters geduwd?
JIj vuige slet!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over she who shall not be named 2
ben wel benieuwd wat ze ervoor over hebben om t te weten te komenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeet het liever, alleen maar ellende
Is geen geheim verder, maar om het nou zo hier neer te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat ze ervoor over hebben om t te weten te komen
Phew, mijn plan werktquote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
Blijkbaar vinden mensen het niet interessant
Jij nog steeds?quote:
En niemand om je een kopje warme melk met honing in te schenken...quote:Op maandag 27 juni 2011 02:46 schreef Delan het volgende:
[..]
jij dan? heb een tijdje geslapen maar werd wakker en nu ben ik over mn slaap heen
lust geen warme melk dus dat scheelt weer!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En niemand om je een kopje warme melk met honing in te schenken...
Ja, ik was pas een uur geleden thuis. Leuk dagje Keulen met Huppelmuts, C. en een maat van hem. Paul K. was weer verrot! 20 minuten geen muziek, stroomuitval
Vorige keer in Neuss 3 crashes ofzo he?
Het was idd een gezellige spontane minimeetquote:Op maandag 27 juni 2011 02:50 schreef Delan het volgende:
[..]
lust geen warme melk dus dat scheelt weer!
gezellig! ja zoiets dacht ik wel ja
Ik wel!quote:
Nog wel, nog wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:48 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenHeerlijk nu, buiten. *zere nek.
Je zal altijd gekken blijven houden die niet weten wat voor weer het vandaag wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:09 schreef Samzz het volgende:
Ik zie echt allemaal mensen met dikke truien en jassen. Ik heb alleen een dun vest aan omdat ik niet met blote armen op stage wil zitten, maar ik heb 't nu al warm
Op maandag is het altijd loeidruk hier, dat kan de airco normaal al niet aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:35 schreef JoeyT het volgende:
T is idd nu al warm... Lekker de hele dag in de airco zitten.....
Ja, echt hequote:Op maandag 27 juni 2011 07:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zal altijd gekken blijven houden die niet weten wat voor weer het vandaag wordt.
Ik heb zelfs slippers meegenomen voor de terugweg vanavondquote:
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs slippers meegenomen voor de terugweg vanavond
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.
Van mij mag de airco uit... Koude droge lucht....quote:Op maandag 27 juni 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Op maandag is het altijd loeidruk hier, dat kan de airco normaal al niet aan.
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.
Ik snap niet waarom mensen bij een kantoorfunchtie altijd ontzettend netjes moeten komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...
Hebben jullie ook dat je altijd moet niezen van de airco..quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die koude droge lucht komt alleen maar van brute pruts airco's. Beetje goed lucht behandelsysteem heb je er helemaal geen last van.
Spijkerbroek zou ik niet eens erg vinden, als het maar een nette is. Maar overhemd zo los dat er borsthaar bovenuit komt isquote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...
Ik ben ook aant zeiken om t zeiken :p. De airco werkt prima. Maar vind t toch altijd irritant als ik me verbaas hoe lekker t weer is wanneer ik klaar ben met werken. Krijg er nauwelijks wat van mee...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die koude droge lucht komt alleen maar van brute pruts airco's. Beetje goed lucht behandelsysteem heb je er helemaal geen last van.
Oh, dat gaat hier echt niet gebeuren, iemand in een korte broek, echt pakkenbedrijf dit (hoofdkantoor van een bank). Op mn vorige werk waar het allameel veel informeler was had ik één keer een collega die in korte broek kwam maar toen was het gebouw te klein.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga vandaag gewoon wat eerder naar huis.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook aant zeiken om t zeiken :p. De airco werkt prima. Maar vind t toch altijd irritant als ik me verbaas hoe lekker t weer is wanneer ik klaar ben met werken. Krijg er nauwelijks wat van mee...
Airco lucht is ook gewoon niet gezond, als ik hier zit heb ik steeds meer last van mn ademhaling, thuis echt nergens last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat je altijd moet niezen van de airco..
Op het werk nies ik me kapot en de rest van de dag niet? Zou dat ook aan de airco kunnen liggen?
Bacterieen en virussen ftwquote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Airco lucht is ook gewoon niet gezond, als ik hier zit heb ik steeds meer last van mn ademhaling, thuis echt nergens last van.Die filters hier zijn ook al jaren niet meer schoongemaakt.
Omdat t wat uitstraalt. Professionaliteit wel te verstaan... Er is ook onderzoek naar geweest. Wanneer iemand in pak op zijn werk is, is hij productiever dan wanneer hij in casual kleding werkt. Maar t is idd branche afhankelijk. Ik ben bankier en begrijp sommige collegas echt niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen bij een kantoorfunchtie altijd ontzettend netjes moeten komen.
Q! Werken wij gewoon voor dezelfde bank?!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat gaat hier echt niet gebeuren, iemand in een korte broek, echt pakkenbedrijf dit (hoofdkantoor van een bank). Op mn vorige werk waar het allameel veel informeler was had ik één keer een collega die in korte broek kwam maar toen was het gebouw te klein.
Makkelijk?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bovendien is pak, overhemd en stropdas ook gewoon erg makkelijk...
Ja makkelijk.quote:
Correctie: Een goed pak.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja makkelijk.
Niet moeilijk doen om je af te vragen of iets netjes genoeg is.
Je kiest pak, overhemdje, stropdas en je ziet er altijd gelikt uit...
Bovendien zit een pak als een pyjama
Nou, dat gaat lang niet altijd goed. Maar lichtblauw overhemd + donkerblauw stropdas is meestal wel een veilige keuze dus dat zullen de meesten wel kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja makkelijk.
Niet moeilijk doen om je af te vragen of iets netjes genoeg is.
Je kiest pak, overhemdje, stropdas en je ziet er altijd gelikt uit...
Bovendien zit een pak als een pyjama
Ze hebben het hier liever ook niet, maar schijt. Er lopen hier toch ook geen klanten rond, dus fuck dat. (ook bij de klant loop ik gewoon in spijkerbroek/t-shirt/overhemd met bovenste knoopje los) Veel hoger hoef ik toch niet te komen. En als ik zo'n functie alleen krijg door een uniform aan te trekken, dan hoef ik die functie niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik leerquote:Op maandag 27 juni 2011 08:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is je in déze post best goed gelukt!
Ik heb het niet gezien, maar jij post het, dus ben ik het er vast niet mee eensquote:
Plus UNOquote:
Dat mag, ik vind na de heldere uitleg in dat stukje dat je dan wel een aantal dingen, die toch vrij simpel zijn, niet echt door hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar jij post het, dus ben ik het er vast niet mee eens.
Geen idee, ik werk bij zo'n bedrijf waar in het logo zo'n ventje op een zonnewijzer loopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Q! Werken wij gewoon voor dezelfde bank?!
Ik was vorige week nog op kantoor in Utrecht...
Mijn bankquote:Op maandag 27 juni 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk bij zo'n bedrijf waar in het logo zo'n ventje op een zonnewijzer loopt.
Das heel mooi, maar ik heb het filmpje nog steeds niet gezien en zal het ook niet zien ook hierquote:Op maandag 27 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind na de heldere uitleg in dat stukje dat je dan wel een aantal dingen, die toch vrij simpel zijn, niet echt door hebt.
Zo even kijken. Nu eerst de post ophalenquote:
F9, klaarquote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo even kijken. Nu eerst de post ophalen
Weet ik niet meerquote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
Arme tijn met zijn 'Zal nooit een relatie krijgen-overwinning'.
Was er vorig jaar niet meer gestemd?
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Hier is hij dan! De uitslag! Gebaseerd op 14 stemformulieren.
In een aantal categorieën is geen duidelijke winnaar omdat er daar niemand 2 of meer stemmen heeft gekregen.
• Grootste alcoholist
Q 6 stemmen
Die overwinning had ie vorig jaar ook volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
Arme tijn met zijn 'Zal nooit een relatie krijgen-overwinning'.
Was er vorig jaar niet meer gestemd?
Zat die optie er toen tussen? Het zou mij iig niet verbazen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die overwinning had ie vorig jaar ook volgens mij.
is de linkse ook groter dan de rechter?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
Dat ik nog eens als links zou worden bestempeld... Dat ik dat mag meemaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |