Hij weet meer over schoenen, kleding stofjes en make up dan ikquote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.quote:
Moet je eens proberen om bepaalde ringen te draaien voor het beste effect.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
Hier ook zolderkamerquote:
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?ik zou me bijna opofferen
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
You're not the only onequote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.quote:
Dat klopt, maar in dit geval is het gewoon pertinent onwaar. Nou ja, tenzij ze omgebouwd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Ja, die dubbelzinnige zin was té fijn om te laten liggen.quote:
Owh, gaan we ineens op de serieuze toer?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.
Ja vind je het niet erg voor mequote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehhehee, dat zeggen ze wel in elk topic tegen je he?
Dat doet meloenthee met mij...quote:
Slecht excuusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |