30+ gradenquote:
Mi toequote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
30+ gradenIk kan daar heel slecht tegen
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolderkamer wordt vast 35quote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beter ja! Voor mij is 25 ook warm zat. 30 graden is hier gewoon te.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow
Hier ook hoor, gelukkig bij zee dus nog wat frisse wind. Maar 20-25 is warm zat.
Binnenland hequote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beter ja! Voor mij is 25 ook warm zat. 30 graden is hier gewoon te.
Middelstequote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
Ga mee naar het strand dan morgen.quote:
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenhedenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen.
Hijs niet effen samzz!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenheden
Wij hebben Arcoquote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Binnenland he
Blij dat ik vrij ben, op de werkplaats zal het helemaal niet te doen zijn dan met die hitte.
Ik heb 't ook nergens over effen gehad, wel simpelquote:
Jij welquote:
Tssquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't ook nergens over effen gehad, wel simpel
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de middelste bestellen voor nette gelegenheden
Ik ben alleen nog maar in de VW garage geweest, daar hadden ze geloof ik geenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel
Maar ooit airco gezien in een garage?
[..]
Tss
VWquote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar in de VW garage geweest, daar hadden ze geloof ik geen
Doenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.
Ja, ik ga nuquote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
VW
Daar noem je ook wel wat op
Hee maar je ging toch?![]()
Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bentquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga nuIk merk 't wel wanneer ik niet welkom ben
Je kan per acceptgiro betalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Alleen kan ik niet internetbankieren.
Kloptquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bent
Zijn jouw woorden dat je ging
Wat is Arco?quote:
Ik vind de laatste duidelijk minder, de eerste twee zijn mooi maar ik houd niet zo van strapless (alhoewel de eerste een soort afgeleide is) dus ik zou toch voor de middelste gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.
Tropenrooster!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Die ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
welke ogen? oh die onder die kilo eyeliner en mascara
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is morequote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Hmm, tregging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Applegeneratie.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verderquote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
ja jij vindt alles met tietenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
ik vind jou soms echt zo engquote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.quote:
Gewoon een harde mep geven.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
Hij weet meer over schoenen, kleding stofjes en make up dan ikquote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.quote:
Moet je eens proberen om bepaalde ringen te draaien voor het beste effect.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd maar de mate van kleurschakeringen erop toveren luistert zeer nauw. Liever breng ik 't aan met de daarvoor bestemde spulletjes.
Hier ook zolderkamerquote:
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?ik zou me bijna opofferen
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
You're not the only onequote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.quote:
Dat klopt, maar in dit geval is het gewoon pertinent onwaar. Nou ja, tenzij ze omgebouwd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Ja, die dubbelzinnige zin was té fijn om te laten liggen.quote:
Owh, gaan we ineens op de serieuze toer?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.
Ja vind je het niet erg voor mequote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehhehee, dat zeggen ze wel in elk topic tegen je he?
Dat doet meloenthee met mij...quote:
Slecht excuusquote:
quote:
Laat het me even weten als jullie eruit zijnquote:
Alsof roy wat te zeggen heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Laat het me even weten als jullie eruit zijn
Daar is toch geenquote:
voor nodig?
Mannenpraatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is toch geen [ afbeelding ] voor nodig?
Je weet al teveel dusquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet van niks, weet alleen dat ze in het buitenland was vandaag
heel veel succesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Die tropische plaatjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe je ze weg kan krijgen
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oordquote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh die dingen.... Wordt je daar depressief van?
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oord
Een zwaluw maakt nog geen zomer hequote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
Kom je aandacht te kort?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Ik heb ook liever een harde zak jaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Kom je aandacht te kort?
Of gewoon een slappe zak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |