Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak jij ook daadwerkelijk vrouwen op?ik zou me bijna opofferen
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
You're not the only onequote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om een vrouwengezicht vol te klodderen.
Ik wil dan ook nog eens graag een visagiecursus doen, maar ja, het doet wel wat met je imago.
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.quote:
Dat klopt, maar in dit geval is het gewoon pertinent onwaar. Nou ja, tenzij ze omgebouwd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het maakt tegenwoordig toch helemaal niet meer uit a;s je op mannen valt
Ja, die dubbelzinnige zin was té fijn om te laten liggen.quote:
Owh, gaan we ineens op de serieuze toer?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met make-up lieverd. En die voorkeur hebben beduidend minder mannen.
Ja vind je het niet erg voor mequote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehhehee, dat zeggen ze wel in elk topic tegen je he?
Dat doet meloenthee met mij...quote:
Slecht excuusquote:
quote:
Laat het me even weten als jullie eruit zijnquote:
Alsof roy wat te zeggen heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Laat het me even weten als jullie eruit zijn
Daar is toch geenquote:
voor nodig?
Mannenpraatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is toch geen [ afbeelding ] voor nodig?
Je weet al teveel dusquote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet van niks, weet alleen dat ze in het buitenland was vandaag
heel veel succesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Die tropische plaatjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe je ze weg kan krijgen
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oordquote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh die dingen.... Wordt je daar depressief van?
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voorlopig niet naar een tropisch oord
Een zwaluw maakt nog geen zomer hequote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, morgen wordt het 30 graden in Nederland... en dinsdag komt er een prachtige tropische storm.... Dus je hoeft niet weg!
Kom je aandacht te kort?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
. * Spezza19 gaat naar bed.... Morgen belangrijke dag
Ik heb ook liever een harde zak jaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Kom je aandacht te kort?
Of gewoon een slappe zak?
Wil je dan weten dat Sean Hayes vandaag jarig is (Amerikaanse tijd dus voor ons net gisterenquote:
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je dan weten dat Sean Hayes vandaag jarig is (Amerikaanse tijd dus voor ons net gisteren) ?
Zal het meteen even aanpassen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat topic uit je sig, is daar ook een opvolger van? /lui
Whehe, tietenbotsquote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal het meteen even aanpassen.
[Meeting] BBQ&Bier
Wie is jouw ex?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whehe, tietenbots
Helaas komt m'n ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |