SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zeg.... dat geldt ook voor jou toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En nieuwe mensen leren kennen dan? Erop uit gaan en nieuwe contacten opdoen.
Probleem dat contacten snel verwateren doordat ik soms nogal laks ben in het contact onderhouden. Bovendien vind ik het al lastig om met iemand in contact te komenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En nieuwe mensen leren kennen dan? Erop uit gaan en nieuwe contacten opdoen.
Zet dat er dan neer....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Maar de TT moet je opvatten als 'he, verdomme',
* clevy geeft sammie een zakdoekjequote:
Allemaal leuk en aardig, maar ik zie niet wat het ene met het andere te maken heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je hebt vrienden. Dus je hebt al meer dan mij iig. Ik woon nu 4 jaar op mijzelf maar echt veel anders dan 4 jaar geleden is mijn leven niet. Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt
Ja, ik ben thuis! Ik ga ze even opzoekenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ohja. En ben je al niet meer mobiel? Want pics van je schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste plaatje is de juiste kleur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat vind ik dus ook. Maar ik heb geen ervaring met satijn.quote:
Succes met zoeken dan maarquote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik zie niet wat het ene met het andere te maken heeft.Ik wil op mezelf, verder gaat het niet over de rest van mijn leven.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben thuis! Ik ga ze even opzoeken
Edit:Heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste plaatje is de juiste kleur.
model is niet representatief.. samzz moet in zo'n jurkje meer pluspunten kwijt kunnenquote:
Ze vullen elkaar mooi aan.quote:
Ik heb zeker wel vrienden! Alleen is het soms lastig om af te spreken, omdat die bijna allemaal een serieus leventje hebben!quote:
Maar dan vind je het dus ook geen probleem dat je weinig contacten hebt neem ik aan? In contact komen met mensen die dezelfde interesses hebben is niet zo lastig toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probleem dat contacten snel verwateren doordat ik soms nogal laks ben in het contact onderhouden. Bovendien vind ik het al lastig om met iemand in contact te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |