SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)quote:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Same. Ik hoop dat ik nergens sta. Zo ja dan herinneren posters mij en vertoef ik hier blijkbaar teveel.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Huppelmuts.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaanquote:
Nou nou, wat spannend.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
mja.. t was niet byzonder druk alhier.. dan maar wat roddel in de mix gooien hequote:
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het zou dan alleen maar het zoveelste fok! neukertjes stelletje zijn..... Niets bijzonders dus.....
Hahahahaha..... goed is die he?quote:
En jij?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?
Ik zeg net dat ik op jou stem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |