SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)quote:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Same. Ik hoop dat ik nergens sta. Zo ja dan herinneren posters mij en vertoef ik hier blijkbaar teveel.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Huppelmuts.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaanquote:
Nou nou, wat spannend.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
mja.. t was niet byzonder druk alhier.. dan maar wat roddel in de mix gooien hequote:
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het zou dan alleen maar het zoveelste fok! neukertjes stelletje zijn..... Niets bijzonders dus.....
Hahahahaha..... goed is die he?quote:
En jij?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?
Ik zeg net dat ik op jou stem.quote:
Ja, da's al beter.quote:
* Spezza19 aait MeMo over haar bolletje....quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben gewoon wel weer klaar met vandaag
Fok!kers wel?quote:
hup douchen danquote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas, geklust. Nu moe en bezweet
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachtenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
ik ben al schoonquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee dan?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.quote:
Je wilt wel meer dingen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
socios, schijnt ze te hebben gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
Telaatquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachten
Dat is niet erg hoor...quote:
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.quote:
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Telaat![]()
[..]
Dat is niet erg hoor...
Eerst vies worden dan daarna weer schoon
Namen ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.
Ah, dus omdat ik dat zeg ben ik ook meteen wanhopig.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....
Eentje weet ik alquote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsenquote:
Nog dat gedoe met die jongen M&M?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is het vandaag een ongelofelijke schijtdag
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier hequote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsen
Wanneer komt ze zo weer?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier he
Ik kan ook bij haar komen.quote:
Ah, op die manier, klote gevoel jaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
Neemt ze zoveel rommel mee dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken volgend weekend op vakantie en mijn moeder is nu al aan het inpakken.
welke vrienden? die ik hier niet heb?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, op die manier, klote gevoel ja![]()
Kan je niet even eruit naar vrienden? Voel je je misschien wat beter.
Geen studiegenoten om iets leuks mee te gaan doen ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke vrienden? die ik hier niet heb?das n beetje het punt
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogdaar zit altijd iemand die nog kansloser is dan jij
Jawel iets om naar uit te kijken.quote:
Beetje jammer dat ik het meeste kansloos benquote:
heb volgend weekend al plannenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
heb ook gewoon geen zin om alleent e gaan wandelen ofzo nou joepiequote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook al een maand binnen, sinds ik weer in Ede zit ben ik een keer met m'n ouders naar de Ikea geweest en een keer naar een Cricketwedstrijd en naar de Makro en dat was het wel zo'n beetje.
Dacht dat jij in wageningen woondequote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook al een maand binnen, sinds ik weer in Ede zit ben ik een keer met m'n ouders naar de Ikea geweest en een keer naar een Cricketwedstrijd en naar de Makro en dat was het wel zo'n beetje.
Je gaat zondag overdag?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga wel naar de dag van leeuwen ofzo dus dan ben ik wel heeeel dichtbij
Nee precies. En ik heb een doel nodig om te gaan fietsen of wandelen ofzo. En dan ga ik weer shoppen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ook gewoon geen zin om alleent e gaan wandelen ofzo nou joepie
Dan kan ze nog een paar dagen besluiteloos rondrennenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken volgend weekend op vakantie en mijn moeder is nu al aan het inpakken.
dat shoppen kent bekendquote:Op zondag 26 juni 2011 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. En ik heb een doel nodig om te gaan fietsen of wandelen ofzo. En dan ga ik weer shoppen.
Oja, ik ben nog een keer naar een vriendin in Zeist geweest.
Daarom was ik vorige week zo over de zeik toen een vriend een afspraak afzegde, ik was helemaal van de legMaar deze week heb ik alweer een druk programma, dat scheelt Druk voor mijn doen dan.
Wat is dat nou voor onzin? Straks ga je nog zeggen dat je zelf ook moeite moet doen om met mensen af te spreken in plaats van wachten tot ze jou bellen / mailen ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Je kan toch een beetje reizen om iets te gaan doen?
2uur heen en 2 uur terug dus dat moet dan maar net uitkomen hequote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ja joh, kom nog dichterbij!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat morgen weer lekker naar Bloemendaal![]()
![]()
Zin an
Ja sorry he, malle ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Straks ga je nog zeggen dat je zelf ook moeite moet doen om met mensen af te spreken in plaats van wachten tot ze jou bellen / mailen ofzo.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Gezellig zulke vriendenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |