Fok!kers wel?quote:
hup douchen danquote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas, geklust. Nu moe en bezweet
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachtenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
ik ben al schoonquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee dan?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.quote:
Je wilt wel meer dingen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
socios, schijnt ze te hebben gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
Telaatquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachten
Dat is niet erg hoor...quote:
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.quote:
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Telaat![]()
[..]
Dat is niet erg hoor...
Eerst vies worden dan daarna weer schoon
Namen ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.
Ah, dus omdat ik dat zeg ben ik ook meteen wanhopig.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....
Eentje weet ik alquote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsenquote:
Nog dat gedoe met die jongen M&M?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is het vandaag een ongelofelijke schijtdag
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier hequote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsen
Wanneer komt ze zo weer?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier he
Ik kan ook bij haar komen.quote:
Ah, op die manier, klote gevoel jaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |