Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsenquote:
Nog dat gedoe met die jongen M&M?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is het vandaag een ongelofelijke schijtdag
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier hequote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsen
Wanneer komt ze zo weer?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier he
Ik kan ook bij haar komen.quote:
Ah, op die manier, klote gevoel jaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
Neemt ze zoveel rommel mee dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken volgend weekend op vakantie en mijn moeder is nu al aan het inpakken.
welke vrienden? die ik hier niet heb?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, op die manier, klote gevoel ja![]()
Kan je niet even eruit naar vrienden? Voel je je misschien wat beter.
Geen studiegenoten om iets leuks mee te gaan doen ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke vrienden? die ik hier niet heb?das n beetje het punt
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogdaar zit altijd iemand die nog kansloser is dan jij
Jawel iets om naar uit te kijken.quote:
Beetje jammer dat ik het meeste kansloos benquote:
heb volgend weekend al plannenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |