Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bentquote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga nuIk merk 't wel wanneer ik niet welkom ben
Je kan per acceptgiro betalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Alleen kan ik niet internetbankieren.
Kloptquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik heb nergens gezegd dat je niet welkom bent
Zijn jouw woorden dat je ging
Wat is Arco?quote:
Ik vind de laatste duidelijk minder, de eerste twee zijn mooi maar ik houd niet zo van strapless (alhoewel de eerste een soort afgeleide is) dus ik zou toch voor de middelste gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil de linker voor het uitgaan en de rechter gewoon voor normaal.
Tropenrooster!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Die ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
welke ogen? oh die onder die kilo eyeliner en mascara
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is morequote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete zuurpruim is er ook weer.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als het jurkje dat ik laatst heb gekocht, met allemaal van die laagjes, maar dan in het zwart/glitter, tof voor het stappen.Hmm, tregging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Applegeneratie.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verderquote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een beetje too much make up, less is more
ja jij vindt alles met tietenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit op het randje, onder had iets minder gemogen. Maar verder
ik vind jou soms echt zo engquote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
Eén van de weinigen hier die positief opvalt. Ik vind 'm geweldig.quote:
Gewoon een harde mep geven.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had wat mij betreft nog wat meer bijgemogen hoor. Beetje blauw in de binnenkant van het onderste ooglid bijvoorbeeld en nog wat oogschaduw buiten de bruintinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |