Ja, echt hequote:Op maandag 27 juni 2011 07:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zal altijd gekken blijven houden die niet weten wat voor weer het vandaag wordt.
Ik heb zelfs slippers meegenomen voor de terugweg vanavondquote:
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs slippers meegenomen voor de terugweg vanavond
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.
Van mij mag de airco uit... Koude droge lucht....quote:Op maandag 27 juni 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Op maandag is het altijd loeidruk hier, dat kan de airco normaal al niet aan.
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben gelukkig binnen 5 minuten thuis, dan meteen omkleden en zsm korte broek aan. Kan ik me hier op het werk niet echt mee vertonen.
Ik snap niet waarom mensen bij een kantoorfunchtie altijd ontzettend netjes moeten komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...
Hebben jullie ook dat je altijd moet niezen van de airco..quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die koude droge lucht komt alleen maar van brute pruts airco's. Beetje goed lucht behandelsysteem heb je er helemaal geen last van.
Spijkerbroek zou ik niet eens erg vinden, als het maar een nette is. Maar overhemd zo los dat er borsthaar bovenuit komt isquote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...
Ik ben ook aant zeiken om t zeiken :p. De airco werkt prima. Maar vind t toch altijd irritant als ik me verbaas hoe lekker t weer is wanneer ik klaar ben met werken. Krijg er nauwelijks wat van mee...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die koude droge lucht komt alleen maar van brute pruts airco's. Beetje goed lucht behandelsysteem heb je er helemaal geen last van.
Oh, dat gaat hier echt niet gebeuren, iemand in een korte broek, echt pakkenbedrijf dit (hoofdkantoor van een bank). Op mn vorige werk waar het allameel veel informeler was had ik één keer een collega die in korte broek kwam maar toen was het gebouw te klein.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga vandaag gewoon wat eerder naar huis.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook aant zeiken om t zeiken :p. De airco werkt prima. Maar vind t toch altijd irritant als ik me verbaas hoe lekker t weer is wanneer ik klaar ben met werken. Krijg er nauwelijks wat van mee...
Airco lucht is ook gewoon niet gezond, als ik hier zit heb ik steeds meer last van mn ademhaling, thuis echt nergens last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat je altijd moet niezen van de airco..
Op het werk nies ik me kapot en de rest van de dag niet? Zou dat ook aan de airco kunnen liggen?
Bacterieen en virussen ftwquote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Airco lucht is ook gewoon niet gezond, als ik hier zit heb ik steeds meer last van mn ademhaling, thuis echt nergens last van.Die filters hier zijn ook al jaren niet meer schoongemaakt.
Omdat t wat uitstraalt. Professionaliteit wel te verstaan... Er is ook onderzoek naar geweest. Wanneer iemand in pak op zijn werk is, is hij productiever dan wanneer hij in casual kleding werkt. Maar t is idd branche afhankelijk. Ik ben bankier en begrijp sommige collegas echt niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen bij een kantoorfunchtie altijd ontzettend netjes moeten komen.
Q! Werken wij gewoon voor dezelfde bank?!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat gaat hier echt niet gebeuren, iemand in een korte broek, echt pakkenbedrijf dit (hoofdkantoor van een bank). Op mn vorige werk waar het allameel veel informeler was had ik één keer een collega die in korte broek kwam maar toen was het gebouw te klein.
Makkelijk?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bovendien is pak, overhemd en stropdas ook gewoon erg makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |