Jij nog steeds?quote:
En niemand om je een kopje warme melk met honing in te schenken...quote:Op maandag 27 juni 2011 02:46 schreef Delan het volgende:
[..]
jij dan? heb een tijdje geslapen maar werd wakker en nu ben ik over mn slaap heen
lust geen warme melk dus dat scheelt weer!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En niemand om je een kopje warme melk met honing in te schenken...
Ja, ik was pas een uur geleden thuis. Leuk dagje Keulen met Huppelmuts, C. en een maat van hem. Paul K. was weer verrot! 20 minuten geen muziek, stroomuitval
Vorige keer in Neuss 3 crashes ofzo he?
Het was idd een gezellige spontane minimeetquote:Op maandag 27 juni 2011 02:50 schreef Delan het volgende:
[..]
lust geen warme melk dus dat scheelt weer!
gezellig! ja zoiets dacht ik wel ja
Ik wel!quote:
Nog wel, nog wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:48 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenHeerlijk nu, buiten. *zere nek.
Je zal altijd gekken blijven houden die niet weten wat voor weer het vandaag wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:09 schreef Samzz het volgende:
Ik zie echt allemaal mensen met dikke truien en jassen. Ik heb alleen een dun vest aan omdat ik niet met blote armen op stage wil zitten, maar ik heb 't nu al warm
Op maandag is het altijd loeidruk hier, dat kan de airco normaal al niet aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:35 schreef JoeyT het volgende:
T is idd nu al warm... Lekker de hele dag in de airco zitten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |