Ja makkelijk.quote:
Correctie: Een goed pak.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja makkelijk.
Niet moeilijk doen om je af te vragen of iets netjes genoeg is.
Je kiest pak, overhemdje, stropdas en je ziet er altijd gelikt uit...
Bovendien zit een pak als een pyjama
Nou, dat gaat lang niet altijd goed. Maar lichtblauw overhemd + donkerblauw stropdas is meestal wel een veilige keuze dus dat zullen de meesten wel kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja makkelijk.
Niet moeilijk doen om je af te vragen of iets netjes genoeg is.
Je kiest pak, overhemdje, stropdas en je ziet er altijd gelikt uit...
Bovendien zit een pak als een pyjama
Ze hebben het hier liever ook niet, maar schijt. Er lopen hier toch ook geen klanten rond, dus fuck dat. (ook bij de klant loop ik gewoon in spijkerbroek/t-shirt/overhemd met bovenste knoopje los) Veel hoger hoef ik toch niet te komen. En als ik zo'n functie alleen krijg door een uniform aan te trekken, dan hoef ik die functie niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Hier ben ik nou echt benieuwd naar. Zal er een collega in korte broek komen. Sowieso snap ik niet dat sommige mannen in spijkerbroek bij ons rondlopen... Of overhemd opengeknoopt waardoor er borsthaar bovenuit komt... En je maar afvragen waarom je die hogere functie niet krijgt...
Ik leerquote:Op maandag 27 juni 2011 08:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is je in déze post best goed gelukt!
Ik heb het niet gezien, maar jij post het, dus ben ik het er vast niet mee eensquote:
Plus UNOquote:
Dat mag, ik vind na de heldere uitleg in dat stukje dat je dan wel een aantal dingen, die toch vrij simpel zijn, niet echt door hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar jij post het, dus ben ik het er vast niet mee eens.
Geen idee, ik werk bij zo'n bedrijf waar in het logo zo'n ventje op een zonnewijzer loopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Q! Werken wij gewoon voor dezelfde bank?!
Ik was vorige week nog op kantoor in Utrecht...
Mijn bankquote:Op maandag 27 juni 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk bij zo'n bedrijf waar in het logo zo'n ventje op een zonnewijzer loopt.
Das heel mooi, maar ik heb het filmpje nog steeds niet gezien en zal het ook niet zien ook hierquote:Op maandag 27 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind na de heldere uitleg in dat stukje dat je dan wel een aantal dingen, die toch vrij simpel zijn, niet echt door hebt.
Zo even kijken. Nu eerst de post ophalenquote:
F9, klaarquote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo even kijken. Nu eerst de post ophalen
Weet ik niet meerquote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
Arme tijn met zijn 'Zal nooit een relatie krijgen-overwinning'.
Was er vorig jaar niet meer gestemd?
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Hier is hij dan! De uitslag! Gebaseerd op 14 stemformulieren.
In een aantal categorieën is geen duidelijke winnaar omdat er daar niemand 2 of meer stemmen heeft gekregen.
• Grootste alcoholist
Q 6 stemmen
Die overwinning had ie vorig jaar ook volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef vencodark het volgende:
Arme tijn met zijn 'Zal nooit een relatie krijgen-overwinning'.
Was er vorig jaar niet meer gestemd?
Zat die optie er toen tussen? Het zou mij iig niet verbazen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die overwinning had ie vorig jaar ook volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |