SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)quote:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al een categorie gespot welke je wel wil 'winnen' ? (voor zover er wat te winnen valt als je in die lijst voor komt)
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Same. Ik hoop dat ik nergens sta. Zo ja dan herinneren posters mij en vertoef ik hier blijkbaar teveel.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom hier veel te weinig, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat niemand ergens mijn naam invult. Dus nee.
Huppelmuts.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te winnen in de categorie 'beste tetten'.
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaanquote:
Nou nou, wat spannend.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
mja.. t was niet byzonder druk alhier.. dan maar wat roddel in de mix gooien hequote:
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het zou dan alleen maar het zoveelste fok! neukertjes stelletje zijn..... Niets bijzonders dus.....
Hahahahaha..... goed is die he?quote:
En jij?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, welke FOK!stertjes heb jij ondertussen al gehad?
Ik zeg net dat ik op jou stem.quote:
Ja, da's al beter.quote:
* Spezza19 aait MeMo over haar bolletje....quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben gewoon wel weer klaar met vandaag
Fok!kers wel?quote:
hup douchen danquote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas, geklust. Nu moe en bezweet
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachtenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
ik ben al schoonquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ga je mee dan?
Eerst eten eigenlijk, heb honger
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.quote:
Je wilt wel meer dingen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
socios, schijnt ze te hebben gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wel, dus......... ik wil namen en rugnummers.
Telaatquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat ik op die vraag ging wachten
Dat is niet erg hoor...quote:
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.quote:
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Telaat![]()
[..]
Dat is niet erg hoor...
Eerst vies worden dan daarna weer schoon
Namen ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet wat ik wil. Dat is niet belangrijk.
Ah, dus omdat ik dat zeg ben ik ook meteen wanhopig.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het feit dat jij zo snel reageerde geeft je wanhoop wel aan.....
Eentje weet ik alquote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
zowel huppel als royco zijn duidelijk afwezig vandaag.. en de een zou misschien bij de ander op bezoek gaan
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsenquote:
Nog dat gedoe met die jongen M&M?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is het vandaag een ongelofelijke schijtdag
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier hequote:Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je druk bent wisten we al. Dat neemt niet weg dat jij tijd hebt om het gaatje van huppel te vinden en een stukje van jezelf in haar te verplaatsen
Wanneer komt ze zo weer?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu geen tijd voor, en ze is niet hier he
Ik kan ook bij haar komen.quote:
Ah, op die manier, klote gevoel jaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
Neemt ze zoveel rommel mee dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken volgend weekend op vakantie en mijn moeder is nu al aan het inpakken.
welke vrienden? die ik hier niet heb?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, op die manier, klote gevoel ja![]()
Kan je niet even eruit naar vrienden? Voel je je misschien wat beter.
Geen studiegenoten om iets leuks mee te gaan doen ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke vrienden? die ik hier niet heb?das n beetje het punt
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! nogdaar zit altijd iemand die nog kansloser is dan jij
Jawel iets om naar uit te kijken.quote:
Beetje jammer dat ik het meeste kansloos benquote:
heb volgend weekend al plannenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag naar Maastricht komen?
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ook gewoon geen zin om alleent e gaan wandelen ofzo nou joepiequote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook al een maand binnen, sinds ik weer in Ede zit ben ik een keer met m'n ouders naar de Ikea geweest en een keer naar een Cricketwedstrijd en naar de Makro en dat was het wel zo'n beetje.
Dacht dat jij in wageningen woondequote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook al een maand binnen, sinds ik weer in Ede zit ben ik een keer met m'n ouders naar de Ikea geweest en een keer naar een Cricketwedstrijd en naar de Makro en dat was het wel zo'n beetje.
Je gaat zondag overdag?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga wel naar de dag van leeuwen ofzo dus dan ben ik wel heeeel dichtbij
Nee precies. En ik heb een doel nodig om te gaan fietsen of wandelen ofzo. En dan ga ik weer shoppen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ook gewoon geen zin om alleent e gaan wandelen ofzo nou joepie
Dan kan ze nog een paar dagen besluiteloos rondrennenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken volgend weekend op vakantie en mijn moeder is nu al aan het inpakken.
dat shoppen kent bekendquote:Op zondag 26 juni 2011 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. En ik heb een doel nodig om te gaan fietsen of wandelen ofzo. En dan ga ik weer shoppen.
Oja, ik ben nog een keer naar een vriendin in Zeist geweest.
Daarom was ik vorige week zo over de zeik toen een vriend een afspraak afzegde, ik was helemaal van de legMaar deze week heb ik alweer een druk programma, dat scheelt Druk voor mijn doen dan.
Wat is dat nou voor onzin? Straks ga je nog zeggen dat je zelf ook moeite moet doen om met mensen af te spreken in plaats van wachten tot ze jou bellen / mailen ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Je kan toch een beetje reizen om iets te gaan doen?
2uur heen en 2 uur terug dus dat moet dan maar net uitkomen hequote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ja joh, kom nog dichterbij!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat morgen weer lekker naar Bloemendaal![]()
![]()
Zin an
Ja sorry he, malle ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Straks ga je nog zeggen dat je zelf ook moeite moet doen om met mensen af te spreken in plaats van wachten tot ze jou bellen / mailen ofzo.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Gezellig zulke vriendenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Ik vraag mij serieus af onder wat voor steen jij leeft. Het is vast een hele grote.quote:
Ik ben 'm een beetje beuquote:
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, kom nog dichterbij!
Vind het zo al eng zat
Dan zou ik ook wel boos worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Ach, ik herken dat maar al te goed..... Ik ben altijd degene die op en neer reist naar mensen.... en als ik zeg; kom gewoon eens hierheen dan is het "te ver"quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Dan nog is het geen excuus, dan regel je dat toch gewoon vind ik. Zou ik wel doen in iedergeval.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 'm een beetje beuNiet dat ik altijd zo'n lieverdje ben, en ik weet dat hij de laatste paar jaar krap bij kas zit, maar het is elke keer weer mekkeren en schrapen in de portemonnee en ik schiet steeds van alles voor.
!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....
IJmuiden kom ik vaak zat....
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindquote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel boos worden.![]()
Hoewel ik laatst een vriendin uit Groningen ook moest vertellen dat ik gewoon het geld niet had voor de trein naar Groningen. Kon ze gelukkig wel begrijpen.
Hij zou mij niets doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, wil jou wel eens horen als zo'n engerd zo dichtbij komt
Voel je je dan niet onaantrekkelijk?quote:
Dat heb ik ook wel, dat ik vaker zelf weg ga dan dat er mensen hier komen. Ook vanwege ouders. Maar dat die dan niet eens een keertje kan komen slaat nergens op. Beetje erg gemakkelijk van hem.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindSinds ik geen OV meer heb is m'n wereldje ook een stuk kleiner geworden. Maar dit gaat over een iets kortere afstand
. Ik vind het nooit een ramp om naar Utrecht te gaan, ik heb geen zin om vrienden over de vloer te hebben met m'n hele familie erbij, voel ik me gewoon ongemakkelijk bij, en naar Utrecht is zo gedaan. Maar n keer vraag ik of hij dan hierheen komt...
Arme jij!quote:
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag wasquote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet jij het tijdstip dat ik er was dan?
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag was
Toen was ik ook weg, in de velserbroekquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....
Ik was er 's avonds
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen was ik ook weg, in de velserbroek
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapenquote:
Doe datquote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Slecht slapen gaat je niet lukken, blok enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Myr meen je dat echtquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
I want you to want me. I need you to need me. I love you to love me. Laalalalala.
Je hebt meteen drie PM's en 2 DM's te pakken?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ochjee, tis weer duidelijk dat er bijzonder weinig vrouwen online zijn...
Alsof dat uitmaakt, zolang het maar tieten heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
En weinig bijzonderequote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
VrouwenKrijgen ze aandacht is het niet goed, krijgen ze geen aandacht is het ook niet goed. Wat willen jullie vrouwmensen nu?
Auw voor de vrouwen die dus wel online warenquote:
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Dus toen begon je een goed gesprek over moi?? Ik voel me geliefdquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef dawg het volgende:
spirit! ik had het gister met mn vriendin nog over je. er staat een pand in eindhoven waar met grote letters spirit op staat. vandaar.
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
[..]
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Is dat omdat ik man ben of autist? Of beide?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.
Je onderschat Airwinquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Ik vind het best bijzonder dat een vrouw dat uit zichzelf doet.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijn
Ja inderdaad, stom van mequote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten weten
ja voor zolang t duurde.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus toen begon je een goed gesprek over moi?? Ik voel me geliefd
Dat zekerquote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het best bijzonder dat een vrouw dat uit zichzelf doet.
Nee, als ze bijzonder was stond air wel in de keuken te helpen desnoodsquote:
Die hier om de hoek?quote:
Zal ik es een kijkafspraak plannen?quote:
Oh... dus zo interessant ben ik blijkbaar nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja voor zolang t duurde.niet zo heel lang hoor.
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul watquote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, als ze bijzonder was stond air wel in de keuken te helpen desnoods
Alleen al voor de waarde van de ring zou ik haar niet uit het oog moeten verliezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul wat
Ja ok dat is ook wel weer waar, we moeten natuurlijk niet teveel illusies maken hequote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul wat
Dat is echt een boutfilm.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga lekker I am Legend kijken
Daaag maar weer
Veel plezierquote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Daaag maar weer
och germquote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat ook voor praktisch alle mannen (en ja ik voelde me aangesproken)
Doeg lekker ding!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Daaag maar weer
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten weten
NEE.. doos.. brabander.. wereld van verschilquote:
En wat is het verschil?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
NEE.. doos.. brabander.. wereld van verschil
Pizza kapsalon uhm.... pasta.... spare ribs?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens bedenken wat voor eten hij zal laten bezorgen.....
Patatjesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pizza kapsalon uhm.... pasta.... spare ribs?
Chineesquote:
bezorgen.. mietje.. gewoon zelf makenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens bedenken wat voor eten hij zal laten bezorgen.....
Ja en wat kom JIJ nou weer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Een keer per week een uurtje tochquote:Op zondag 26 juni 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft airwin de ketting weer los gemaakt?
Samzz?quote:
ha q-ball.. rood van boven?quote:
Geen idee, daar bemoei ik me niet meequote:
Heb jij dan geen toyboy voor jezelf dan?quote:
Waarom niet?quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij dan geen toyboy voor jezelf dan?
Ook little q?quote:
quote:
de lieve rood expert weet er alles van he?quote:
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
de lieve rood expert weet er alles van he?
hoi rooiequote:
hoi tijnquote:
nooit zo rood als mijn eigenmijsje.. whahaha.. pun..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen lekker weer 300 graden en zon heerlijk kunnen we allemaal mooi rood worden
Als jouw eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef clevy het volgende:
[..]
nooit zo rood als mijn eigenmijsje.. whahaha.. pun..
nog nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jouw eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jou eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?
Sorry tijnquote:
Als jullie maar gelukkig zijnquote:
Jouw ware komt nog welquote:
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware benquote:
En dan is het natuurlijk al te laatquote:Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware ben
Vast nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk al te laat
Dat wordt dus sletten in de tussentijdquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat wordt dus sletten in de tussentijd
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houdenquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik rst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat wil je allemaal weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik rst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.quote:
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houden
Dat is wel verstandig om eerst een tijdje op jezelf gaan wonen voor je gaat samenwonenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Tja, hoeveel zijn je inkomsten? Dan kan je aan de hand daarvan kijken wat voor jou haalbaar en betaalbaar is.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.
Goh...ik ben sowieso nog tot jan. student. Ik heb nog recht op stufi maar wel in de vorm van een lening. Ik bezit een auto en heb een bijbaan hier in het dorp. Ik kan er ongeveer 2 dagen per week werken, naast mijn studie. Eens denken hoor...stufi basis is 95 per maand en rond de 550 inkomsten van werk. Ik heb verder geen bijzondere kosten eigenlijk. Benzinekosten variren heel veel.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, hoeveel zijn je inkomsten? Dan kan je aan de hand daarvan kijken wat voor jou haalbaar en betaalbaar is.
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh...ik ben sowieso nog tot jan. student. Ik heb nog recht op stufi maar wel in de vorm van een lening. Ik bezit een auto en heb een bijbaan hier in het dorp. Ik kan er ongeveer 2 dagen per week werken, naast mijn studie. Eens denken hoor...stufi basis is 95 per maand en rond de 550 inkomsten van werk. Ik heb verder geen bijzondere kosten eigenlijk. Benzinekosten variren heel veel.
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.
Studentenhokkie!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.
Gas/licht moet je al van 75-100 euro uit gaan per maand
Water 10 euro per maand
Inboedelverzekering 10 euro per maand
TV/Internet 15-40 euro per maand
plus dan nog je huidige zorgverzekering, eventueel telefoon, autokosten....
Wordt erg krap denk ik
dan doe ik iets fout.. hypotheek is al de helftquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.
Nou, afgelopen jaar had ik gemiddeld 300 per maand inkomsten, puur van 4 dagen per maand werken. Toen zat ik nog midden in de studie. Vanaf september heb ik minder schooluren dus kan ik een dag meer werken, dus meer inkomsten per maand. Het is nu gewoon lastig in te schatten eigenlijk hoe het er straks precies uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.
Ja, maar als ik uitwonend ben, heb ik recht op meer stufi. Goed, dat is in de vorm van een lening, maar ik heb wel dat recht.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.
Gas/licht moet je al van 75-100 euro uit gaan per maand
Water 10 euro per maand
Inboedelverzekering 10 euro per maand
TV/Internet 15-40 euro per maand
plus dan nog je huidige zorgverzekering, eventueel telefoon, autokosten....
Wordt erg krap denk ik
Ja ok... en dan? Dan moet je straks als je klaar bent met school en je wilt een huis kopen met je vriend, dan mag je die lening ook nog eens terug betalen.....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar als ik uitwonend ben, heb ik recht op meer stufi. Goed, dat is in de vorm van een lening, maar ik heb wel dat recht.
Schrijf het dan maar op je buik!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef vencodark het volgende:
Overigens sta ik nog nergens ingeschreven.
True, dat zou ook mijn voorkeur niet hebben. Ik wil het doen met de middelen die ik heb. Overigens heb je geloof ik 10 jaar de tijd voor een dergelijke lening en ik heb spaargeld + werk. Wanneer ik afgestudeerd ben, zal ik hopelijk voldoende verdienen om daar later niet mee in de problemen te komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ok... en dan? Dan moet je straks als je klaar bent met school en je wilt een huis kopen met je vriend, dan mag je die lening ook nog eens terug betalen.....
Is natuurlijk een keuze, maar ik zou er niet voor kiezen
Dan heb je niet echt een gezonde hypotheek.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef clevy het volgende:
[..]
dan doe ik iets fout.. hypotheek is al de helft
meer teveel huis.. in de stad..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een gezonde hypotheek.
Particuliere huur.... maar goed, dan betaal je mucho dinero....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajaja, maar daar kan ik n niets aan doen. Wat blijft er dus over, welke mogelijkheden.
Dat kan ook.quote:
Particulier hurenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajaja, maar daar kan ik n niets aan doen. Wat blijft er dus over, welke mogelijkheden.
dat hra gebeuren doe ik op jaarbasis.. dan lijkt het nog wat als de blauwbloezen wat terug gevenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ook.Mijn hypotheek is 17% van mijn netto-loon. En dan gaat er nog HRA af.
Ach, wees blij dat wij het uberhaupt krijgen.....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
dat hra gebeuren doe ik op jaarbasis.. dan lijkt het nog wat als de blauwbloezen wat terug geven
Bij de meesten krijg je wel eerst iets vervangends. Maar ja, je moet er wel uit ja.quote:
van mij niet.. dan kan ik het niet meer betalen..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat wij het uberhaupt krijgen.....
Van mij mag het wel afgeschaft worden....
Daar heb je zowat een woning voor van 60-70M2quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. heeft een klasgenoot ook gehad.
En zoiets als dit?
http://kamernet.nl/kamer/659614
Mja, houdt er maar rekening mee dat het zal gaan verdwijnen op termijn.....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
van mij niet.. dan kan ik het niet meer betalen..
Ja, weet ik veel!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heb je zowat een woning voor van 60-70M2
Betaling in natura.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ook wel apart dat er alleen een meisje/jongedame mag wonen..... Dan krijg ik al de kriebels....
Het hangt natuurlijk vol met webcams.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ook wel apart dat er alleen een meisje/jongedame mag wonen..... Dan krijg ik al de kriebels....
Ik ga mijn vrije slaapkamer ook maar te huur aanbieden.....quote:
Wou net zeggen, zou niet eens huur vragen dan thoughquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga mijn vrije slaapkamer ook maar te huur aanbieden.....
Ja, nou ja. Misschien vertrouwt de verhuurder of verhuurders eerder een vrouw dan een man.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou iemand meenemen als je gaat kijken eventueelquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Misschien vertrouwd de verhuurders of verhuurders eerder een vrouw dan een man.Don't know.
Ja, dat zal ik altijd doen. Ook met vriend er eens over hebben. Ik zou echt wel op mezelf willen maar vind het ook weer best moeilijk. Het is fijn thuis en het is geleidelijk gewoon zo gelopen dat ik nooit iets geregeld heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou iemand meenemen als je gaat kijken eventueel
Kom op, uit die comfortzone jij!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat zal ik altijd doen. Ook met vriend er eens over hebben. Ik zou echt wel op mezelf willen maar vind het ook weer best moeilijk. Het is fijn thuis en het is geleidelijk gewoon zo gelopen dat ik nooit iets geregeld heb.
quote:
Volgens mij was je daar al veel langer mee bezigquote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajaaa daarom ga ik daar nu eens aan beginnen.
Hoiquote:
Druk, maar ontzettend leuk weekend gehadquote:
Nee, niet echt hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij was je daar al veel langer mee bezig
Klinkt goed!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Druk, maar ontzettend leuk weekend gehadVandaag een familieuitje.
Hoezo niet dan?quote:
Hele weekend in bed doorgebracht?quote:
Ja, ook heerlijk weer erbij. Ik zie nog wel op tegen morgen... Pfff, 30 gradenquote:
Ik zal aan je denken als ik op het strand zit.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, ook heerlijk weer erbij. Ik zie nog wel op tegen morgen... Pfff, 30 graden
Inderdaad, het is of 18 graden of gelijk 30 hierquote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ook heerlijk weer erbij. Ik zie nog wel op tegen morgen... Pfff, 30 graden
Je hebt een relatie en je hebt vrienden. Dus je hebt al meer dan mij iig. Ik woon nu 4 jaar op mijzelf maar echt veel anders dan 4 jaar geleden is mijn leven niet. Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijktquote:
Dat kan je doenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik op het strand zit.
Jij hebt ook vast wel vrienden toch? Misschien niet zoveel als je zou willen, maar vast wel een paar.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je hebt vrienden. Dus je hebt al meer dan mij iig. Ik woon nu 4 jaar op mijzelf maar echt veel anders dan 4 jaar geleden is mijn leven niet. Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt
Alleen als ik op mijn buik lig hoor.quote:
dan graaf je een kuil voor een ander...quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Eh...We wilden nog even naar Parkpop, maar ook dat wilde niet echt.
Not really. Misschien 1 maar die zie ik bijna nooit eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast wel vrienden toch? Misschien niet zoveel als je zou willen, maar vast wel een paar.
En nieuwe mensen leren kennen dan? Erop uit gaan en nieuwe contacten opdoen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not really. Misschien 1 maar die zie ik bijna nooit eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |