Sorry tijnquote:
Als jullie maar gelukkig zijnquote:
Jouw ware komt nog welquote:
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware benquote:
En dan is het natuurlijk al te laatquote:Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware ben
Vast nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk al te laat
Dat wordt dus sletten in de tussentijdquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat wordt dus sletten in de tussentijd
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houdenquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik éérst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat wil je allemaal weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik éérst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.quote:
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houden
Dat is wel verstandig om eerst een tijdje op jezelf gaan wonen voor je gaat samenwonenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Tja, hoeveel zijn je inkomsten? Dan kan je aan de hand daarvan kijken wat voor jou haalbaar en betaalbaar is.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.
Goh...ik ben sowieso nog tot jan. student. Ik heb nog recht op stufi maar wel in de vorm van een lening. Ik bezit een auto en heb een bijbaan hier in het dorp. Ik kan er ongeveer 2 dagen per week werken, naast mijn studie. Eens denken hoor...stufi basis is 95 per maand en rond de 550 inkomsten van werk. Ik heb verder geen bijzondere kosten eigenlijk. Benzinekosten variëren heel veel.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, hoeveel zijn je inkomsten? Dan kan je aan de hand daarvan kijken wat voor jou haalbaar en betaalbaar is.
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh...ik ben sowieso nog tot jan. student. Ik heb nog recht op stufi maar wel in de vorm van een lening. Ik bezit een auto en heb een bijbaan hier in het dorp. Ik kan er ongeveer 2 dagen per week werken, naast mijn studie. Eens denken hoor...stufi basis is 95 per maand en rond de 550 inkomsten van werk. Ik heb verder geen bijzondere kosten eigenlijk. Benzinekosten variëren heel veel.
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.
Studentenhokkie!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.
Gas/licht moet je al van 75-100 euro uit gaan per maand
Water 10 euro per maand
Inboedelverzekering 10 euro per maand
TV/Internet 15-40 euro per maand
plus dan nog je huidige zorgverzekering, eventueel telefoon, autokosten....
Wordt erg krap denk ik
dan doe ik iets fout.. hypotheek is al de helftquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.
Nou, afgelopen jaar had ik gemiddeld 300 per maand inkomsten, puur van 4 dagen per maand werken. Toen zat ik nog midden in de studie. Vanaf september heb ik minder schooluren dus kan ik een dag meer werken, dus meer inkomsten per maand. Het is nu gewoon lastig in te schatten eigenlijk hoe het er straks precies uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als stelregel voor je woonlasten, kun je uitgaan van zo'n 1/3 van het geld dat je netto per maand beschikbaar hebt. Daar hou je dus ook rekening met gas, licht, water etc.
Ja, maar als ik uitwonend ben, heb ik recht op meer stufi. Goed, dat is in de vorm van een lening, maar ik heb wel dat recht.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, met 550 ga je niet ver komen denk ik.
Gas/licht moet je al van 75-100 euro uit gaan per maand
Water 10 euro per maand
Inboedelverzekering 10 euro per maand
TV/Internet 15-40 euro per maand
plus dan nog je huidige zorgverzekering, eventueel telefoon, autokosten....
Wordt erg krap denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |