Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
de lieve rood expert weet er alles van he?
hoi rooiequote:
hoi tijnquote:
nooit zo rood als mijn eigenmijsje.. whahaha.. pun..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen lekker weer 300 graden en zon heerlijk kunnen we allemaal mooi rood worden
Als jouw eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef clevy het volgende:
[..]
nooit zo rood als mijn eigenmijsje.. whahaha.. pun..
nog nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jouw eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als jou eigenmijsje? Sinds wanneer zijn jullie een stel?
Sorry tijnquote:
Als jullie maar gelukkig zijnquote:
Jouw ware komt nog welquote:
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware benquote:
En dan is het natuurlijk al te laatquote:Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ooit zal jij dat ook zien dat ik de ware ben
Vast nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk al te laat
Dat wordt dus sletten in de tussentijdquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat wordt dus sletten in de tussentijd
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houdenquote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik éérst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat wil je allemaal weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, het is allang tijd het huis uit te gaan. Met vriend wel over samenwonen gesproken maar het is eigenlijk beter dat ik éérst een tijdje alleen woon. Dus...nu ben ik aan het kijken maar moet toegeven dat ik van weinig dingen nog verstand heb.
Wat is voor een (iig tot januari) student een fatsoenlijke maandprijs, wat kan je verwachten, hoeveel zou je kwijt zijn nog voor boodschappen en andere vaste lasten. Ik woon in Zeeland, daar wil ik ook blijven. Voorkeur Goes en absoluut geen Vlissingen. Dat soort dingen.quote:
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik me ook niet in te houden
Dat is wel verstandig om eerst een tijdje op jezelf gaan wonen voor je gaat samenwonenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |