quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapenquote:
Doe datquote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Slecht slapen gaat je niet lukken, blok enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Myr meen je dat echtquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
I want you to want me. I need you to need me. I love you to love me. Laalalalala.
Je hebt meteen drie PM's en 2 DM's te pakken?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ochjee, tis weer duidelijk dat er bijzonder weinig vrouwen online zijn...
Alsof dat uitmaakt, zolang het maar tieten heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
En weinig bijzonderequote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
VrouwenKrijgen ze aandacht is het niet goed, krijgen ze geen aandacht is het ook niet goed. Wat willen jullie vrouwmensen nu?
Auw voor de vrouwen die dus wel online warenquote:
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Dus toen begon je een goed gesprek over moi?? Ik voel me geliefdquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef dawg het volgende:
spirit! ik had het gister met mn vriendin nog over je. er staat een pand in eindhoven waar met grote letters spirit op staat. vandaar.
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
[..]
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Is dat omdat ik man ben of autist? Of beide?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.
Je onderschat Airwinquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Ik vind het best bijzonder dat een vrouw dat uit zichzelf doet.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |