Ik ben 'm een beetje beuquote:
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, kom nog dichterbij!
Vind het zo al eng zat
Dan zou ik ook wel boos worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Ach, ik herken dat maar al te goed..... Ik ben altijd degene die op en neer reist naar mensen.... en als ik zeg; kom gewoon eens hierheen dan is het "te ver"quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Dan nog is het geen excuus, dan regel je dat toch gewoon vind ik. Zou ik wel doen in iedergeval.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 'm een beetje beuNiet dat ik altijd zo'n lieverdje ben, en ik weet dat hij de laatste paar jaar krap bij kas zit, maar het is elke keer weer mekkeren en schrapen in de portemonnee en ik schiet steeds van alles voor.
!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....
IJmuiden kom ik vaak zat....
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindquote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel boos worden.![]()
Hoewel ik laatst een vriendin uit Groningen ook moest vertellen dat ik gewoon het geld niet had voor de trein naar Groningen. Kon ze gelukkig wel begrijpen.
Hij zou mij niets doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, wil jou wel eens horen als zo'n engerd zo dichtbij komt
Voel je je dan niet onaantrekkelijk?quote:
Dat heb ik ook wel, dat ik vaker zelf weg ga dan dat er mensen hier komen. Ook vanwege ouders. Maar dat die dan niet eens een keertje kan komen slaat nergens op. Beetje erg gemakkelijk van hem.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindSinds ik geen OV meer heb is m'n wereldje ook een stuk kleiner geworden. Maar dit gaat over een iets kortere afstand
. Ik vind het nooit een ramp om naar Utrecht te gaan, ik heb geen zin om vrienden over de vloer te hebben met m'n hele familie erbij, voel ik me gewoon ongemakkelijk bij, en naar Utrecht is zo gedaan. Maar één keer vraag ik of hij dan hierheen komt...
Arme jij!quote:
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag wasquote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet jij het tijdstip dat ik er was dan?
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag was
Toen was ik ook weg, in de velserbroekquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....
Ik was er 's avonds
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen was ik ook weg, in de velserbroek
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapenquote:
Doe datquote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Slecht slapen gaat je niet lukken, blok enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer in die regio ga wonen..... Wat zal jij dan slecht gaan slapen
Myr meen je dat echtquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
I want you to want me. I need you to need me. I love you to love me. Laalalalala.
Je hebt meteen drie PM's en 2 DM's te pakken?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ochjee, tis weer duidelijk dat er bijzonder weinig vrouwen online zijn...
Alsof dat uitmaakt, zolang het maar tieten heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
En weinig bijzonderequote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neh gewoon zit slecht in mn vel, voel me alleen etc etc
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
VrouwenKrijgen ze aandacht is het niet goed, krijgen ze geen aandacht is het ook niet goed. Wat willen jullie vrouwmensen nu?
Auw voor de vrouwen die dus wel online warenquote:
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Dus toen begon je een goed gesprek over moi?? Ik voel me geliefdquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef dawg het volgende:
spirit! ik had het gister met mn vriendin nog over je. er staat een pand in eindhoven waar met grote letters spirit op staat. vandaar.
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
[..]
Auw voor de vrouwen die dus wel online waren
Is dat omdat ik man ben of autist? Of beide?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, stop maar met proberen het te begrijpen; lukt je toch niet
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijzondere vrouw staat nu af te wassen. Daarom is ze niet online.
Je onderschat Airwinquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Ik vind het best bijzonder dat een vrouw dat uit zichzelf doet.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze zo bijzonder was stond ze dat nu niet te doen
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat diegene die hier posten niet bijzonder zijn
Ja inderdaad, stom van mequote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten weten
ja voor zolang t duurde.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus toen begon je een goed gesprek over moi?? Ik voel me geliefd
Dat zekerquote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het best bijzonder dat een vrouw dat uit zichzelf doet.
Nee, als ze bijzonder was stond air wel in de keuken te helpen desnoodsquote:
Die hier om de hoek?quote:
Zal ik es een kijkafspraak plannen?quote:
Oh... dus zo interessant ben ik blijkbaar nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja voor zolang t duurde.niet zo heel lang hoor.
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul watquote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, als ze bijzonder was stond air wel in de keuken te helpen desnoods
Alleen al voor de waarde van de ring zou ik haar niet uit het oog moeten verliezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul wat
Ja ok dat is ook wel weer waar, we moeten natuurlijk niet teveel illusies maken hequote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij heeft er een ring omheen gehangen... vind ik al heul wat
Dat is echt een boutfilm.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga lekker I am Legend kijken
Daaag maar weer
Veel plezierquote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Daaag maar weer
och germquote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat ook voor praktisch alle mannen (en ja ik voelde me aangesproken)
Doeg lekker ding!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef Spirit82 het volgende:
Daaag maar weer
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen doen aan creatieve interpretatie he, dat zou je toch moeten weten
NEE.. doos.. brabander.. wereld van verschilquote:
En wat is het verschil?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
NEE.. doos.. brabander.. wereld van verschil
Pizza kapsalon uhm.... pasta.... spare ribs?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens bedenken wat voor eten hij zal laten bezorgen.....
Patatjesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pizza kapsalon uhm.... pasta.... spare ribs?
Chineesquote:
bezorgen.. mietje.. gewoon zelf makenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens bedenken wat voor eten hij zal laten bezorgen.....
Ja en wat kom JIJ nou weer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Een keer per week een uurtje tochquote:Op zondag 26 juni 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft airwin de ketting weer los gemaakt?
Samzz?quote:
ha q-ball.. rood van boven?quote:
Geen idee, daar bemoei ik me niet meequote:
Heb jij dan geen toyboy voor jezelf dan?quote:
Waarom niet?quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij dan geen toyboy voor jezelf dan?
Ook little q?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |