Ik ben 'm een beetje beuquote:
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, kom nog dichterbij!
Vind het zo al eng zat
Dan zou ik ook wel boos worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Ach, ik herken dat maar al te goed..... Ik ben altijd degene die op en neer reist naar mensen.... en als ik zeg; kom gewoon eens hierheen dan is het "te ver"quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ookAltijd al eigenlijk. Maar laatst was ik het een beetje zat, nodigde ik die vriend uit om hier naar de bios te gaan en toen kostte het 'm ineens te veel geld
.
Dan nog is het geen excuus, dan regel je dat toch gewoon vind ik. Zou ik wel doen in iedergeval.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 'm een beetje beuNiet dat ik altijd zo'n lieverdje ben, en ik weet dat hij de laatste paar jaar krap bij kas zit, maar het is elke keer weer mekkeren en schrapen in de portemonnee en ik schiet steeds van alles voor.
!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben vaak genoeg heel dichtbij.....
IJmuiden kom ik vaak zat....
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh! Ik laat je liever in de angst leven dat ik regelmatig dichtbij ben.....
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindquote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel boos worden.![]()
Hoewel ik laatst een vriendin uit Groningen ook moest vertellen dat ik gewoon het geld niet had voor de trein naar Groningen. Kon ze gelukkig wel begrijpen.
Hij zou mij niets doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, wil jou wel eens horen als zo'n engerd zo dichtbij komt
Voel je je dan niet onaantrekkelijk?quote:
Dat heb ik ook wel, dat ik vaker zelf weg ga dan dat er mensen hier komen. Ook vanwege ouders. Maar dat die dan niet eens een keertje kan komen slaat nergens op. Beetje erg gemakkelijk van hem.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is ook wel een pokke-eindSinds ik geen OV meer heb is m'n wereldje ook een stuk kleiner geworden. Maar dit gaat over een iets kortere afstand
. Ik vind het nooit een ramp om naar Utrecht te gaan, ik heb geen zin om vrienden over de vloer te hebben met m'n hele familie erbij, voel ik me gewoon ongemakkelijk bij, en naar Utrecht is zo gedaan. Maar één keer vraag ik of hij dan hierheen komt...
Arme jij!quote:
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag wasquote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet jij het tijdstip dat ik er was dan?
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ga er vanuit dat dat overdag was
Toen was ik ook weg, in de velserbroekquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... en DAAROM moet je nooit ergens van uit gaan.....
Ik was er 's avonds
Muhahaha... daar ben ik een klein stukje doorheen gereden.....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen was ik ook weg, in de velserbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |