Dat kan ook.quote:
Particulier hurenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jajaja, maar daar kan ik nú niets aan doen. Wat blijft er dus over, welke mogelijkheden.
dat hra gebeuren doe ik op jaarbasis.. dan lijkt het nog wat als de blauwbloezen wat terug gevenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ook.Mijn hypotheek is 17% van mijn netto-loon. En dan gaat er nog HRA af.
Ach, wees blij dat wij het uberhaupt krijgen.....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
dat hra gebeuren doe ik op jaarbasis.. dan lijkt het nog wat als de blauwbloezen wat terug geven
Bij de meesten krijg je wel eerst iets vervangends. Maar ja, je moet er wel uit ja.quote:
van mij niet.. dan kan ik het niet meer betalen..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat wij het uberhaupt krijgen.....
Van mij mag het wel afgeschaft worden....
Daar heb je zowat een woning voor van 60-70M2quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. heeft een klasgenoot ook gehad.
En zoiets als dit?
http://kamernet.nl/kamer/659614
Mja, houdt er maar rekening mee dat het zal gaan verdwijnen op termijn.....quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
van mij niet.. dan kan ik het niet meer betalen..
Ja, weet ik veel!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heb je zowat een woning voor van 60-70M2
Betaling in natura.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ook wel apart dat er alleen een meisje/jongedame mag wonen..... Dan krijg ik al de kriebels....
Het hangt natuurlijk vol met webcams.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ook wel apart dat er alleen een meisje/jongedame mag wonen..... Dan krijg ik al de kriebels....
Ik ga mijn vrije slaapkamer ook maar te huur aanbieden.....quote:
Wou net zeggen, zou niet eens huur vragen dan thoughquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga mijn vrije slaapkamer ook maar te huur aanbieden.....
Ja, nou ja. Misschien vertrouwt de verhuurder of verhuurders eerder een vrouw dan een man.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou iemand meenemen als je gaat kijken eventueelquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Misschien vertrouwd de verhuurders of verhuurders eerder een vrouw dan een man.Don't know.
Ja, dat zal ik altijd doen. Ook met vriend er eens over hebben. Ik zou echt wel op mezelf willen maar vind het ook weer best moeilijk. Het is fijn thuis en het is geleidelijk gewoon zo gelopen dat ik nooit iets geregeld heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou iemand meenemen als je gaat kijken eventueel
Kom op, uit die comfortzone jij!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat zal ik altijd doen. Ook met vriend er eens over hebben. Ik zou echt wel op mezelf willen maar vind het ook weer best moeilijk. Het is fijn thuis en het is geleidelijk gewoon zo gelopen dat ik nooit iets geregeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |