Ik weet niet of een weekje te lang is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef mstx het volgende:
Leuk, ik heb alleen nog nooit een spel binnen 5 dagen gespeeld
tot 1 juli aanmelden, dan moet 2 juli de loting wel lukkenquote:
Daar heb je toch ook wifi?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
ik wil ook wel, maar ik zit vanaf 5 juli al in Italie
Het werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
Die invite die ik je stuurde is puur om te testen iBenny, heb het nog nooit gespeeld
weet ik niet... we zitten in verschillende hotels. En daarbij ga ik niet snel zitten wordfeuden als ik op vakantie ben, denk ik.quote:
Hij staat dik voor op mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
maar benny, jij maakt nooit een potje af
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef Internet-Held het volgende:
Ik doe mee
Username: Internet-Held en Wordfeud: Internet-Held
Jullie staan erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
Voeg maar toe: Ayca
Nog nooit gescrabbled maargoed
Effe één spelletje tegelijk Ayca, vind het al lastig genoegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
Echt? Je hebt het anders aardig onder de kniequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wacht even ik krijg opeens 1000 invites
Kom maar op hahaquote:
Jouw beurtquote:
En mijn neust nog meerquote:
quote:
Balenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Renesite het volgende:
Aan mijn speelkameraadjes: ik ga zo slapen
Welterustenquote:
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Internet-Held het volgende:
Misschien handig om een spelers limiet in te stellen, anders kan deze competitie heel lang duren?
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
Dat was wel het ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over is
Bummer, kom me halen als er een PC spelletje competitie is, you've got my numberquote:
Me 2, de hele ganse dag geen eens normale klinkersquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Internet-Held het volgende:
Even alles ge-resigned. Dus laten stoppen, werd niks en nog geen competitie.
Iemand intresse in een potje: Internet-Held
Ja, nu maak ik alles af
Primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef lynda het volgende:
Die start volgende week toch? Mag het ook even onder voorbehoud? Ik wil wel, maar telefoon heeft wat kuren dus zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet terug stuur, zoja dan zit ik even zonder android
Wat is jouw gebruikers naam?quote:
Kom maar op danquote:
Neequote:
Het begin is best pittig, daarna wen je er wel aanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ook maar even een account gemaakt, username: Baghdaddy.
Wees wel lief tegen mij, ik bak er niks van.
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
We hebben er nu 13....
[..]
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaad.
Hm ja. 16 dan?:Pquote:Op zondag 26 juni 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.
Overheen gekeken, sorry. Je staat er nu wel bijquote:Op zondag 26 juni 2011 15:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet in de OP sta nogmaals..
Yupquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef Superlam het volgende:
Wordt bij de competitie wel met het standaard bord gespeeld?
Random FTWquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Tenzij beiden tegenstanders het erover eens zijn dat het met random gespeeld wordt
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Nee klopt haha, ik had geen kan meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.
Te veel verschil in punten, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
Mijn stenen waren op, ik was klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
invite gestuurd Faithy-Mirandaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Aanmelden kan tot en met 1 juli, nog even wachten dus.quote:
Top top! Today is the day!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen staat de loting online. Vandaag kan er nog aangemeld worden
Wat betekend dat het spel as. donderdag gespeeld moet zijn.quote:-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
Maak je maar geen zorgen.. Als je wint heb je een groter probleem, Ayca zit in J en die is veel te goed.quote:
Dat hoort volgens mij bij zn naam. Hij meldde zich aan via PMquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef Webcrowler het volgende:
Ik heb niels uitgedaagd, maar wat betekend dat * achter zijn naam? Kan geen verwijzing vinden of iets...
Ik kon alleen een niels vinden, wel veel andere spelers met niels in de naam maar geeneen met een *. Ik ga nog ff zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij bij zn naam. Hij meldde zich aan via PM
Succes!!quote:
Zo leer je nog eens iets!quote:toom de; m tomen 1 het geheel van teugels en bit om een paard te besturen: iem in ~ houden beteugelen, bedwingen 2 alle dieren uit één worp of legsel: een ~ biggen
Whehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef rumiii het volgende:
of 1907 zit me te trollen of hij is een duitser
Deutsch & Dutch lijkt ook op elkaar natuurlijk, of je bent gewoon in de zeik genomen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef rumiii het volgende:
of 1907 zit me te trollen of hij is een duitser
Ik dacht al, je bent neerlandicus ofzo? Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Succes!!
Eerst woord staat er, maar wat betekend tomen eigenlijk
[..]
Zo leer je nog eens iets!
In toom houden ken ik wel, maar tomen kende ik niet. Tomen heeft dus met paarden te maken, om ze inderdaad in toom te houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Ayca het volgende:
Je ken toch wel 'iemand in toom houden'?
Maar vaak heb ik ook gewoon dat ik maar wat probeer en dan blijkt het een woord te zijn.
Ohw sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:07 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik sta in het schema maar wat betekent Jmsls-Jmsls, dan
Ah zo, dus ik vs Dubbeldrankquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry
De eerste is je gebruikersnaam van FOK!, die daarachter is de gebruikersnaam van Wordfeud.
Idem voor je tegenstander die achter jou staat
Wanneer ik de betekenis van een woord niet weet, verklein ik de ik-vorm eerst, geef ik het aan kinderen en laat ik ze ervan genieten. In zinsverband snap je het altijd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Succes!!
Eerst woord staat er, maar wat betekend tomen eigenlijk
[..]
Zo leer je nog eens iets!
Dudequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ik de betekenis van een woord niet weet, verklein ik de ik-vorm eerst, geef ik het aan kinderen en laat ik ze ervan genieten. In zinsverband snap je het altijd!
Tomen ģ toom ģ toompje.
Ik geef mijn toompje aan de kinderen en laat ze eraan knabbelen.
Uitslag H (Baghdaddy - zarGon)quote:
doe istanbul de groeten van mequote:Op zondag 3 juli 2011 03:19 schreef xminator het volgende:
Ik resign, ga op vakantie. rummii gefeliciteerd
Je kan toch opnieuw invitenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh shit, helemaal vergeten. Ik deed decline op een match wat dus hier van bleek te zijn. Shit happens en veel plezier dan maar.
Gewoon opnieuw invitenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh shit, helemaal vergeten. Ik deed decline op een match wat dus hier van bleek te zijn. Shit happens en veel plezier dan maar.
Stuur 'm anders een herinneringsPMquote:
Cheers!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:20 schreef Webcrowler het volgende:
[ afbeelding ]
Jij moet dus tegen Alffok, staat trouwens 1 pagina terug al tegen wie je moet!
JU een woord?!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
je kan links bovenin JU maken, is ook een woord
Vond het al een kansloze opgave om DIE te proberenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik probeer altijd alles hoorJij niet?
Sorryquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Ayca het volgende:
Hoewel het in het begin nog redelijk gelijk opging, kreeg Tulping steeds een grotere voorsprong en eindige het uiteindelijk in 390-285. ()
Winnaar J: Tulping
Je mag best meer dan twee beurten per dag doen hoor, anders schiet het niet opquote:Op zondag 26 juni 2011 15:41 schreef alf89 het volgende:
Ik wil ook wel mee doen.
Alffok Ik heb soms echt een gebrek aan inspiratie.
wie wijquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
! Ohj! Ik dacht dat we om het echie speelden
Haha, je hoeft je niet verontschuldigen hoor. Goed gespeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Tulping het volgende:
[..]
SorryMaar ik vond het wel een tof potje
Ja klopt. Excuses dat ik niet zo veel speelde. Op een of andere manier krijg ik geen updates als iemand anders gespeeld heeft. (en ja ik heb de functie wel aanstaan).quote:
En ik hoopte nog zo dat je ergens een woord met een losse U zou neerleggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ja klopt. Excuses dat ik niet zo veel speelde. Op een of andere manier krijg ik geen updates als iemand anders gespeeld heeft. (en ja ik heb de functie wel aanstaan).
Succes allen verder!
Nu moeten wij tegen elkaar in de volgende ronde... Weet alleen niet of we meteen kunnen beginnen of dat we moeten wachten?quote:
Geen idee. Moeten we wachten iBenny?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Nu moeten wij tegen elkaar in de volgende ronde... Weet alleen niet of we meteen kunnen beginnen of dat we moeten wachten?
Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woordquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Webcrowler het volgende:
Succes he remlof! En niet van die goede woorden maken :p
maar die daar voor wel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woord
Allright, game on!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan.
Tulping, ik stuur je een invite!
Android moet eerst geroot worden alvorens dat kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, hoe maken jullie foto's van jullie scherm? Ik heb een LG Optimus 2x met Android 2.2.
Ja was een toffe game, thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
Remlof heeft de tweede ronde van mij gewonnen.
Leuke bijkomstigheid is dat zijn laatste woord END was
Leuk en snel potje Remlof! Gefeliciteerd!
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.quote:
Spannend!!11!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.
Succes julliequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.
Je bent te goed + had geen zin meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had het best nog even uit willen spelen, maar bedankt!
Ik ook... knettergek werd ik ervanquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb trouwens gewoon voor die Wordfeud app betaald omdat ik gek werd van die reclames tussendoor
Jullie zijn de enige van wie ik nog geen uitslag hebquote:
Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:27 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom mag winnaar van Q daarna niet meer verder spelen?
Wie is er winnaar M, of zijn jullie nog bezig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).
Nog bezig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is er winnaar M, of zijn jullie nog bezig?
De winnaar mag mij inviten, speel ik wel uit de kroeg vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog bezig.Maar ik denk dat het Tulping gaat worden.
Tegen mij of Winnaar Yquote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Tulping het volgende:
Dank je :-)
Maarruh, tegen wie moet ik nu? Of is dat nog niet bekend?
Kom maar opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:20 schreef JochemP het volgende:
Jammer dat ik hier nu pas achterkom, vandaag de app gedownloadIemand trek in een "vriendschappelijk" potje? Mijn username is JoochemP
![]()
Dat krijg ik in Wordfeud ook altijd als ik thuis aan de wifi hang en m'n telefoon uit standby haal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben zo goed als klaar met de match tegen Siegfried, alleen krijg ik continu "Connection Error" terwijl mijn mobiel internet gewoon werkt.
Reboot van m'n telefoon deed wonderen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg ik in Wordfeud ook altijd als ik thuis aan de wifi hang en m'n telefoon uit standby haal.
Hij doet het verder wel gewoon.
Ik vind het prima...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Beginnen we die meteen na deze finale?
Ik geloof het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, volgens mij ben ik Hahara, kan je dat ergens zien?
[Menu-knop] ģ Settings.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, volgens mij ben ik Hahara, kan je dat ergens zien?
Ik kan wel woorden maken, maar geen punten scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begon ook zo goed met HEN
6 punten
Neem DD maar als winnaar, mijn achterstand is nu te groot om nog te winnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Superlam het volgende:
Dubbeldrank en siegfried hebben jullie al een winnaar?
Toch win je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan wel woorden maken, maar geen punten scoren
Ja, nu speel je kutquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ging per ongeluk, zoals je ziet.
Mja sorry, ineens ging het hard en was de spanning er af...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Neem DD maar als winnaar, mijn achterstand is nu te groot om nog te winnen
Bij een volgende doe ik graag weer mee
We zijn begonnen, en uiteraard gelijk een goed begin zonder klinkers...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef Superlam het volgende:
Ik heb je een invite gestuurd dubbeldrank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |