Primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef lynda het volgende:
Die start volgende week toch? Mag het ook even onder voorbehoud? Ik wil wel, maar telefoon heeft wat kuren dus zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet terug stuur, zoja dan zit ik even zonder android
Wat is jouw gebruikers naam?quote:
Kom maar op danquote:
Neequote:
Het begin is best pittig, daarna wen je er wel aanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ook maar even een account gemaakt, username: Baghdaddy.
Wees wel lief tegen mij, ik bak er niks van.
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
We hebben er nu 13....
[..]
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaad.
Hm ja. 16 dan?:Pquote:Op zondag 26 juni 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.
Overheen gekeken, sorry. Je staat er nu wel bijquote:Op zondag 26 juni 2011 15:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet in de OP sta nogmaals..
Yupquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef Superlam het volgende:
Wordt bij de competitie wel met het standaard bord gespeeld?
Random FTWquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Tenzij beiden tegenstanders het erover eens zijn dat het met random gespeeld wordt
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Nee klopt haha, ik had geen kan meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.
Te veel verschil in punten, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
Mijn stenen waren op, ik was klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
invite gestuurd Faithy-Mirandaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Aanmelden kan tot en met 1 juli, nog even wachten dus.quote:
Top top! Today is the day!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen staat de loting online. Vandaag kan er nog aangemeld worden
Wat betekend dat het spel as. donderdag gespeeld moet zijn.quote:-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
Maak je maar geen zorgen.. Als je wint heb je een groter probleem, Ayca zit in J en die is veel te goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |